Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weer een boegbeeld van z'n sokkel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

    Het is wel een feit dat als iemand van aanzien zo iets doet er veel onder de mat geveegd word en er vele zijn die het niet willen zien.
    Wie zijn poten niet thuis kan houden moet achteraf niet komen bleten he.
    Je verschiet tegenwoordig wel want het zit blijkbaar overal.
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

    Comment


    • #47
      Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

      Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
      Komkom, het gaat hier niet over knaapjes in het klooster maar over volwassenen onder mekaar. Als men PvdD wil vergelijken met DSK komt hij toch wat testosteron te kort denk ik. Ik ben de eerste om boertige bullies die vanuit een machtspositie denken zich alles te kunnen permitteren, te veroordelen.
      Maar hier ruik je van ver de riooljournalistiek en de duistere machinaties.
      Het zijn de Humo's van vroeger niet meer, toen er nog parlementaire vragen werden gesteld naar aanleiding van politieke interviews


      Walter
      Wel daar ben ik het nu volledig mee eens. Is niet altijd het geval hé Walter
      Als volwassen vrouw heb je toch een beetje weerbaarheid hé. Geef die gast een ferm lap om zijn oren, een knietje op een gevoelig plaatsje of dreig er mee te gaan rondvertellen wat een klein Pietje hij wel heeft....
      Kordaat én gedecideerd optreden missen hun effect heus niet.
      Ergens voelen die vrouwen zich heus wel geflatteerd als ze aandacht krijgen, gewild of ongewild.
      Blijkbaar hadden ze dan toch een verhouding volgens Gijsen.
      Misschien ook wraak omdat ze niet goed genoeg was om zijn echtgenote te worden zeker
      Ook die Humo...wat een links roddelblad is dat geworden tegenwoordig. Mijn abo zullen ze niet vernieuwd zien.
      D90 - D70 - F80 + glas

      Comment


      • #48
        Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

        Ik vind sowieso dat er bewijzen moeten zijn alvorens te veroordelen. En dat onterechte beschuldigingen moeten gestraft worden.
        Onze rechtbanken geven daar het slechte voorbeeld. Denk maar aan de paraschuttenmoord, en de vele zogezegde schijnhuwelijken die nog nooit tot een straf hebben gevoerd, niet van de beklaagde, maar ook niet voor de tergende klager.

        Comment


        • #49
          Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

          Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
          Het is wel een feit dat als iemand van aanzien zo iets doet er veel onder de mat geveegd word en er vele zijn die het niet willen zien.
          Wie zijn poten niet thuis kan houden moet achteraf niet komen bleten he.
          Je verschiet tegenwoordig wel want het zit blijkbaar overal.
          Het zit overal, dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven zolang er mannen en vrouwen bestaan. Sommigen hebben zelfs aan kinderen genoeg

          Iemand met iets of wat functie heeft altijd gelijk Sus. Altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.
          Trouwens die mannen verrichten geen fysieke arbeid hé, zijn nooit moe en hun hersencellen zitten doorgaans een vijftigtal centimeter te laag
          En of die nu een firma of een regering onderuit laten gaan, betaald worden ze toch. Sommigen krijgen zelfs megapremies daarvoor.
          Ik heb de indruk dat hoe slechter het beleid hoe hoger de premie
          D90 - D70 - F80 + glas

          Comment


          • #50
            Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

            Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
            Ik vind sowieso dat er bewijzen moeten zijn alvorens te veroordelen. En dat onterechte beschuldigingen moeten gestraft worden.
            Onze rechtbanken geven daar het slechte voorbeeld. Denk maar aan de paraschuttenmoord, en de vele zogezegde schijnhuwelijken die nog nooit tot een straf hebben gevoerd, niet van de beklaagde, maar ook niet voor de tergende klager.
            Waarom gelooft men Irene niet of Kris Smet?
            Sommige mannen verdienen niet beter dan met een ferm schaar in hun pietje te "knippen".
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #51
              Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

              Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
              ........
              Ergens voelen die vrouwen zich heus wel geflatteerd als ze aandacht krijgen, gewild of ongewild........
              En jij komt zeker uit de middeleeuwen......moet je je huidige vriendin eens vragen hoe ze dat vind...of ze zich geflatteerd voelt.....ongewild.....en dan moet jij maar eens zeggen wat jij hier nu zegt.....denk dat je beter een schop onder je zaakje kan krijgen met zo'n instelling.

              Comment


              • #52
                Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Waarom gelooft men Irene niet of Kris Smet?
                Dat snap ik ook niet. Volgens mij zijn ze altijd geloofd, anders waren ze nu niet zonder bewijzen afgekomen.
                Stel u voor dat ik hier met iets zou afkomen waar een kwaadwillge speld tussen te krijgen was: Ze zouden me van het forum gooien, of minstens niet meer compleet wegsmelten van mijn foto.
                Jos is ook niet veroordeeld: Of dacht je dat berluscodinges de verkiezingen had kunnen winnen als hij ni bewezen had geen homo te zijn? Geef toe dat hij bijna soft overkwam, ook ten aanzien van negers.
                Last edited by Poza; 25 april 2012, 17:05.

                Comment


                • #53
                  Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                  Een vrouw in dergelijke situaties moet kordaat reageren en laten zien dat ze daar niet mee opgezet is. Dat zal haar bij de uitlokker tot veel meer eer strekken dan als ze daar gedogen aan toegeeft. Daaraan toegeven is even erg als uitlokken. Ik denk tenslotte dat de vrouw hier het beste wapen in handen heeft door nee te zeggen. Toch niet moeilijk zeker..
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #54
                    Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel
                    Als er geen oude koeien meer zijn, begint men de oude matrassen (sic) uit de gracht te halen.

                    Volgens mij is de verkiezingscampagne van de groenen op gang geschoten.
                    Vind in ook. En overigens ruimschoots laat voor zogenaamde slachtoffers om pas nu, na al die jaren hiermee buiten te komen.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #55
                      Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                      [Mod-LesC]Opgelet, gasten. Hoewel een dergelijk onderwerp mijns inziens moet kunnen, moeten wij het politieke/maatschappelijke/religieuze... vermijden.
                      In die zin heb ik enkele posts verwijderd. Misschien sneuvelen er nog.
                      Pas op die dunne lijn tussen wat kan op BD en wat niet kan.
                      In de grote boze buitenwereld kan er blijkbaar meer of minder.[/Mod]
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #56
                        Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                        Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                        Ik denk tenslotte dat de vrouw hier het beste wapen in handen heeft door nee te zeggen. Toch niet moeilijk zeker..
                        Het is een oude wijsheid dat je moet vasthouden aan wat je hebt tot je zicht hebt op iets beters. Terug naar de afwas?

                        Comment


                        • #57
                          Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                          k'geloof van heel da verhaal just geen bal, noppes , niks....
                          weer eentje dat zich tekort gedaan voelt en graag wil profiteren van de huidige tendens...
                          want ocharme de dames toch.....als zo eentje zoiets uit haar duim zuigt, wie gaan ze geloven denk je...ja juist, daar moet geen tekeningeske bij zeker he...
                          dan moet je hemel en aarde verzetten om als man aan te tonen dat er niks van klopt...
                          en dan nog , zoveel jaren later er nog mee af komen ....kom ze , me alle chinezen maar ni met den dezen.....
                          http://www.jvs-photography.be/

                          Comment


                          • #58
                            Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                            We leven in een mannenwereld waarin het vlees zwak is.

                            Als ik vrouw zou zijn en ik had de nodige looks en ik kon hogerop geraken door ... met mijn baas ... ik zou niet twijfelen.

                            Natuurlijk als je het niet graag hebt en je word gedwongen dat kan ook niet.

                            Vroeger waren de mannen baas, in de politiek, op het werk,... nu pakken de vrouwen ons gewoon terug, deal with it.

                            Comment


                            • #59
                              Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                              Zonder bewijs iemand na vele jaren beschuldigen kan niet, punt uit ! Anders moeten we de rechtbanken maar afschaffen zeker ?
                              Ik zie niet in waarom we als buitenstaander de ene zijn woord boven dat van de ander moeten nemen...

                              Comment


                              • #60
                                Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                                ze had een Polaroidje of cassetje moeten gebruiken ...
                                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                                George Orwell

                                Comment

                                Working...
                                X