Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn jullie favoriete series en via welke dienst zijn ze te bekijken ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat zijn jullie favoriete series en via welke dienst zijn ze te bekijken ?

    OK, ik zal aftrappen.

    1) Via VTM GO - Walter Presents:

    Mr Avilla
    The Passenger
    Killer by the lake.
    Vanished by the lake
    Just one look
    Merciless
    The cleaning lady


    2) VRT NU:

    A confession
    Loch Ness
    La Foret
    Father Brown


    Ik kijk het liefst Engelse of Franse Series. Spaans of Braziliaans gaat ook nog.
    Van het Zweedse taaltje krijg ik de kriebels - ik weet het, wellicht goede krimi's maar ik kan het echt niet aanhoren

    3) Netflix: Nét geregistreed, dus ik verwacht wel enkele tips. ( Breaking Bad, La Casa de Papel en The Blacklist heb ik al lang gezien
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Wat zijn jullie favoriete series en via welke dienst zijn ze te bekijken ?

    Netflix

    The Crown
    Lucifer
    Locke & Key
    The Umbrella Company
    Timeless
    Sherlock
    The Goodwitch
    Virgin River
    Designated Survivor
    Descendants of the Sun
    Derry Girls
    The End of he Fucking World
    Life is beautiful, take pictures to remember

    Comment


    • #3
      Re: Wat zijn jullie favoriete series en via welke dienst zijn ze te bekijken ?

      Fargo is een topserie.
      Bates Motel vond ik ook goed.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: Wat zijn jullie favoriete series en via welke dienst zijn ze te bekijken ?

        Allemaal te zien op Netflix:

        Einsategruppen (Niet alleen de nazi's waren moordenaars in het oosten.)
        Pablo Escobar
        Fauda (Wat die allemaal uitspookten in vijandig gebied.)
        Weissensee (Het leven in de DDR onder het juk van de Stasi en de vopo's.)
        Eigen kweek (benne nen West-Vlaming een ut de streke nog wel.)
        De Ridder
        Orphan Black (te langdraadig en SF.)
        The spy
        When heroes fly (Hoe oudgediende strijdmakkers vrienden blijven voor het leven.)

        Onlangs een ChromeCast gekocht en nog zoekende naar interessante dingen, liefst geen sport niet meer heb er mijn buik van vol.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Wat zijn jullie favoriete series en via welke dienst zijn ze te bekijken ?

          Het voordeel bij Netflix is dat je bij veel zaken de gesproken taal kan kiezen.
          Bij Engelstalige, Franstalige en Nederlandstalige niet echt nuttig voor mij, maar bij andere voor mij onbegrijpbaar talen is het toch handig om even in het Engels of zo te kunnen zetten. [emoji106]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Wat zijn jullie favoriete series en via welke dienst zijn ze te bekijken ?

            Via de NPO-app (Nederlandse televisie) kan je ook detective-series bingwatchen en heb je gedurende 1 maand een gratis proefabonnement. Zo kan je de serie “Shetland” die vanaf gisteren op EEN wordt getoond, volledig bingewatchen via de NPO-app. (Seizoen 4 dat nu op EEN wordt getoond, maar ook Seizoen 5 staat klaar)


            Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

            Comment


            • #7
              Re: Wat zijn jullie favoriete series en via welke dienst zijn ze te bekijken ?

              Reeksen op Netflix:
              - Broadchurch
              - Hinterland
              - La treve
              - Trapped
              - Saknad
              - Crossing lines
              - Morden In Sandham
              - Modus
              - Suite Française
              - The two popes


              Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

              Comment


              • #8
                Re: Wat zijn jullie favoriete series en via welke dienst zijn ze te bekijken ?

                Op Netflix:

                - Godless - ijzersterke western reeks die na 8 afleveringen ook gedaan is
                - After Life - Ik ben niet altijd een fan van Ricky Gervais maar dit korte verhaal van een misantroop die zijn vrouw verliest is grappig en gevoelig.
                - Narcos - al genoeg elders bestoeft
                - Derry Girls - Hilarisch grappig met een stukje Ierse geschiedenis in het verhaal verweven
                - Hjem til jul - Lichtvoetige korte reeks over een dertigjarige Finse die maar niet van straat raakt en zich daar eigenlijk goed bij voelt
                - World War II in color - Ook al op VRT geweest, denk ik. Spoiler: de Duitsers verliezen
                - Love death robots - korte animatiefilmpjes, sommige zijn super, sommige vallen wat tegen maar altijd ingenieus en stijlvol gemaakt
                - Altered Carbon - SF met een originele insteek
                - The Witcher - mijn meest recente fantasy favoriet
                - Norsemen - Wat als Vikings ook gevoelens hebben en al die moorden en verkrachtingen van zich af moeten kunnen praten? Grappig maar toch ook een interessant verhaal. Momenteel werk ik me door ‘Vikings’ heen, ook een interessant verhaal maar dan zonder grapjes. Kijken met de ipad op de schoot want veel personages en gebeurtenissen bestonden ook echt en dan is het interessant te lezen wat we ergens van weten en hoe de scenaristen dat in de reeks integreerden
                Last edited by Laurens; 22 maart 2020, 09:28.
                Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                Comment


                • #9
                  Re: Wat zijn jullie favoriete series en via welke dienst zijn ze te bekijken ?

                  Ik haal ook veel op bij "nieuwslezers" maar vraag me af of dat nu legaal of illegaal is?
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wat zijn jullie favoriete series en via welke dienst zijn ze te bekijken ?

                    Buiten de reeds vermelde series op Netflix heb ik ook genoten van "The Kominsky method" en "Good Girls".

                    @Red Falcon; compleet illegaal dus.
                    Hombre

                    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wat zijn jullie favoriete series en via welke dienst zijn ze te bekijken ?

                      Series zoals red falcon noemde,
                      van het documentaire soort
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wat zijn jullie favoriete series en via welke dienst zijn ze te bekijken ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                        Buiten de reeds vermelde series op Netflix heb ik ook genoten van "The Kominsky method" en "Good Girls".

                        @Red Falcon; compleet illegaal dus.
                        Is toch voor eigen gebruik, ook illegaal dan?
                        Als dat zo is verleng ik mijn abonnement niet meer bij usenet.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wat zijn jullie favoriete series en via welke dienst zijn ze te bekijken ?

                          Ben nu op Netflix dit aan het volgen, 8 afl. ik zit aan afl 2 .
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

                          Comment

                          Working...
                          X