Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat, waar en hoe aansluiten? (DVD-Receiver-TV-...)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat, waar en hoe aansluiten? (DVD-Receiver-TV-...)

    Beste,

    Zitten hier wat audio-fanaten? Ik zit met wat problemen om verschillende toestellen op mijn nieuwe receiver aan te sluiten. Even schetsen wat de bedoeling is:
    - TV (SAMSUNG LE27T5 - geen HD) met digicorder telenet (geen HD)
    - DVD-recorder (PIONEER DVR-530H-S) die ik wil gebruiken als opslagmedium om muziek-CD's op te slaan en af te spelen
    - Receiver met CD/DVD/tuner (NAD L54)

    Ik zou graag alles via de luidsprekers op de receiver willen horen, dus zowel TV via digibox, DVD van op receiver, muziek van op de DVDrecorder,...

    Hoe kan ik alles aansluiten, met welke kabels in welke aansluitingen om een zo mooi mogelijke klank en beeld te verkrijgen?

    Iemand die me helpen kan?

    Hierbij de aansluitingen op de achterzijde van TV, DVD-Recorder en Receiver. Van de digicorder vind ik niet onmiddellijk een foto van de aansluitingen, maar veronderstel dat die 'gekend' zijn?

    DVD-RECORDER


    TV


    RECEIVER


    T'nx a lot!

    S.

  • #2
    Re: Wat, waar en hoe aansluiten? (DVD-Receiver-TV-...)

    Je moet gewoon zorgen dat het geluid van je tv dvd en digicorder allemaal naar je receiver gaan. Best digitaal en als dit niet gaat analoog. Dus bij het ene de optische gebruiken of de coax en voor je tv eens goed kijken voor een audio out dit zag ik nie onmiddellijk. En dan als je wil kijken je receiver op het juiste kanaal zetten en het geluid komt over je boxen.

    Grtz
    Thomas

    Comment

    Working...
    X