Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat kan je hier van verwachten ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat kan je hier van verwachten ?



    66,20 euro !

    Niet dat ik het onmiddellijk ga bestellen hoor. Maar het lijkt me een spotprijs voor zo'n specs.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Re: Wat kan je hier van verwachten ?

    De specificaties zien er inderdaad erg goed uit voor die prijs.
    Maar of die 100% compatibel is met de netwerken hier, dat is misschien al het eerste probleem...

    De winkel (Dealextreme) is in ieder geval betrouwbaar, ik heb er zelf al verschillende spullen besteld.
    Maar als je die toch zou bestellen, dan zullen er nog wel wat kosten bijkomen voor je die thuis geleverd krijgt.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Wat kan je hier van verwachten ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      De specificaties zien er inderdaad erg goed uit voor die prijs.
      Maar of die 100% compatibel is met de netwerken hier, dat is misschien al het eerste probleem...

      De winkel (Dealextreme) is in ieder geval betrouwbaar, ik heb er zelf al verschillende spullen besteld.
      Maar als je die toch zou bestellen, dan zullen er nog wel wat kosten bijkomen voor je die thuis geleverd krijgt.
      Reeds een tiental keer iets besteld en nog nooit bijkomende kosten betaald.
      Ik moet toegeven het waren nooit grote (qua volume) paketten.
      Ben trouwens weer op het wachten op iets dat ik besteld heb.

      Comment


      • #4
        Re: Wat kan je hier van verwachten ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Reeds een tiental keer iets besteld en nog nooit bijkomende kosten betaald.
        Ik moet toegeven het waren nooit grote (qua volume) paketten.
        Ben trouwens weer op het wachten op iets dat ik besteld heb.
        Ik heb ooit wel moeten betalen aan de douane (dat was in verhouding tot de werkelijke korstprijs zelfs heel veel, veel meer dan de percentages die ze normaalgezien aanrekenen, maar op mijn reclamaties heb ik nooit een antwoord gekregen...).
        En een paar weken geleden kreeg ik nog een pakje aan dat met "douane tape" terug dichtgemaakt was, ze doen dus wel degelijk controles (ik heb toen geen extra kosten moeten betalen omdat de waarde te laag was).
        Die douane tape heb ik toch al een paar keer gezien, het vorige pakje was trouwens ook niet groot, het volume is dus niet de factor waarop ze controleren of niet.
        Ik heb al veel grotere pakketten aangekregen die niet gecontroleerd zijn.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Wat kan je hier van verwachten ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Ben trouwens weer op het wachten op iets dat ik besteld heb.
          Wij ook... al tien weken...
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

          Comment


          • #6
            Re: Wat kan je hier van verwachten ?

            Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
            Wij ook... al tien weken...
            Daarom dat ik altijd tamelijk vroeg bestel. Wat ik gekocht heb, heb ik slechts van doen half september.....
            Ik verwacht wel dat ik het tijdig krijg, want ik heb besteld op 25 juli, ze hebben dus 7 weken en normaal duurt het bij altijd ongeveer 2 weken.

            @ Black B@ndit : die douanetape heb ik dus nog nooit gezien ; ofwel ben ik altijd door de mazen van het net geraakt ofwel kennen ze mij en weten ze dat het altijd "prullen" zijn die ik daar koop, maar het zal wel het eerste zijn .

            Comment


            • #7
              Re: Wat kan je hier van verwachten ?

              Nog eens dit topic oprakelen gewoon om te melden dat hetgeen ik bij Dealextreme bestelde op 25 juli vandaag per post geleverd werd.
              Niks spoor van douane, wel bij de postbode moeten aftekenen voor ontvangst van aangetekende zending...wat de eerste keer was.
              Dus levering binnen de 12 dagen...wat ik niet slecht vind van ginderachter naar hier.

              Comment

              Working...
              X