Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wachtwoorden onthouden ie10

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wachtwoorden onthouden ie10

    heb sinds kort ie10 met windows7, loopt sneller dan ie9 maar met ambetant iets... bij meeste sites waar inloggen vereist is onthoud deze gegevens niet( dus ook deze site niet) . ik heb coockies wissen niet aanstaan ...iemand idee wat ik moet veranderen ?

  • #2
    Re: wachtwoorden onthouden ie10

    1.Open de Internet Explorer

    2.Ga naar het menu Extra en kies daar de laatste optie Internetopties

    3.Kies daar het tabblad Inhoud

    4.Het middelste scherm "Automatisch aanvullen". Klik op "Instellingen" en vink alles aan (RSS uitgezonderd). Klik op "Wachtwoord beheer" daar zie dan de sites waar al een wachtwoord is aangemaakt.

    5.Klik op OK en in het overgebleven scherm ook op OK.

    6.Vanaf nu wordt elke keer wanneer u een gebruikersnaam en wachtwoord invult op een webpagina gevraagd of u deze wilt onthouden.

    7.Einde procedure


    Grtz, RF

    PS: Let op: Ccleaner verwijderd opgeslagen wachtwoorden.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: wachtwoorden onthouden ie10

      deze info had ik reeds gevonden maar helpt niet, ie10 vraagt ook nooit om wachtwoorden op te slaan ook al staat dat aangevinkt. rare is dat sommige websites wel inlog onthouden, andere half( ik moet dan even in balk klikken en website vult aan, bdigital onthoud helemaal niks). ben al beetje gewend aan Firefox nu ...

      Comment

      Working...
      X