Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarde macbook air bepalen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Waarde macbook air bepalen

    Mijn 13 inch air is best handig om mee te nemen. Maar als ik wat in lightroom wil werken vind ik het scherm wat naar de kleine kant. Ik denk dat 15 inch handiger gaat zijn. Deze zal niet meer in mijn lowepro minitrekker classic kunnen, dus in de rugzak waar mijn andere spullen insteken dan maar.

    Onze reizen zijn toch steeds met de wagen of vliegtuig niet echt een probleem dan qua gewicht. De macbook pro 13 weegt 1.5kg de 15 inch versie 2 kg.

    Ondertussen eens een advertentie op kapaza gezet en er komt best wel reactie op. Helaas ook veel belachelijke biedingen per mail. Maar ook 1 echt geïnteresseerde die een bod heeft gedaan van 600 euro.

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

    Comment


    • #17
      Re: Waarde macbook air bepalen

      En gisteren is hij ook verkocht voor 600 euro. Nu nog wachten op de macbook pro.

      mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • #18
        Re: Waarde macbook air bepalen

        Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
        Nu nog wachten op de macbook pro.
        Was vorige week interessant om aankopen ... de 13" versie dan toch.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: Waarde macbook air bepalen

          Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
          En gisteren is hij ook verkocht voor 600 euro. Nu nog wachten op de macbook pro.

          mir
          Correcte prijs, proficiat !
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • #20
            Re: Waarde macbook air bepalen

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Was vorige week interessant om aankopen ... de 13" versie dan toch.
            Probeer via de onderwijs-store te kopen. Of sommige via sommige grote bedrijven kan je ook korting krijgen.
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #21
              Re: Waarde macbook air bepalen

              Wise answer ...
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #22
                Re: Waarde macbook air bepalen

                Ik ga hem via mijn werkgever kunnen aanschaffen.

                mir
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                Comment


                • #23
                  Re: Waarde macbook air bepalen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                  Probeer via de onderwijs-store te kopen. Of sommige via sommige grote bedrijven kan je ook korting krijgen.
                  Dan moet je ofwel leerkracht of student zijn.
                  En niet elk bedrijf geeft deze mogelijkheid om Mac aan te kopen.
                  Hier geen leerkrachten of kinderen in huis ... dus gewoon uitkijken naar de beste prijs.

                  Hoeveel is de mogelijke korting op een Macbook Pro dan wel?
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Waarde macbook air bepalen

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Hoeveel is de mogelijke korting op een Macbook Pro dan wel?
                    Onderwijskorting is 6% op Apple hardware (behalve op iPods, iPhones en iPads). Heb een paar weken geleden een 13" retina gekocht via m'n vrouw die in het onderwijs staat...
                    Panasonic Lumix FZ2000

                    Comment


                    • #25
                      Re: Waarde macbook air bepalen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                      Onderwijskorting is 6% op Apple hardware (behalve op iPods, iPhones en iPads). Heb een paar weken geleden een 13" retina gekocht via m'n vrouw die in het onderwijs staat...
                      Klopt, en op iPads is het 4%.
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • #26
                        Re: Waarde macbook air bepalen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                        Onderwijskorting is 6% op Apple hardware (behalve op iPods, iPhones en iPads). Heb een paar weken geleden een 13" retina gekocht via m'n vrouw die in het onderwijs staat...
                        Heb anderhalve week geleden de Macbook Pro gekocht bij Fnac.
                        Er was een rechtstreekse korting van afgerond 150€ (ook elders te krijgen) en bijkomend was er 150€ indirecte korting door punten.
                        Komt toch neer op 300€ korting in totaal en dat is dan toch fors beter dan een studentenkorting.
                        Dus een goede zaak mag ik veronderstellen?
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #27
                          Re: Waarde macbook air bepalen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                          Klopt, en op iPads is het 4%.
                          Of wachten tot "Black Friday.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • #28
                            Re: Waarde macbook air bepalen

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Heb anderhalve week geleden de Macbook Pro gekocht bij Fnac.
                            Er was een rechtstreekse korting van afgerond 150€ (ook elders te krijgen) en bijkomend was er 150€ indirecte korting door punten.
                            Komt toch neer op 300€ korting in totaal en dat is dan toch fors beter dan een studentenkorting.
                            Dus een goede zaak mag ik veronderstellen?
                            Had geen weet van die directe korting die je 'elders' ook kan krijgen.
                            Voor die indirecte kortig moet je lid zijn van Fnac, veronderstel ik...
                            Panasonic Lumix FZ2000

                            Comment


                            • #29
                              Re: Waarde macbook air bepalen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                              Had geen weet van die directe korting die je 'elders' ook kan krijgen.
                              Voor die indirecte kortig moet je lid zijn van Fnac, veronderstel ik...
                              Op de 13" versie met 256GB SSD is er tot 31/12 een korting, niet overal aangeduid maar ze bestaat wel.
                              In enkele winkels gevraagd en ze gaven het allemaal mits korting van Apple uit komt.
                              Er is ook een 15" versie met korting alsook een iMac.
                              Voor de indirecte korting moet je lid zijn en tijdens ledendagen gaan.
                              Maar lid worden kost 20€ voor 3 jaar op dit moment en je had 10% ... dus toch de moeite.
                              Meestal geen korting op Apple, maar deze keer wel.
                              Nu ja 10% is 10% en dat extra bij de directe korting telt direct door.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • #30
                                Re: Waarde macbook air bepalen

                                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Op de 13" versie met 256GB SSD is er tot 31/12 een korting, niet overal aangeduid maar ze bestaat wel.
                                In enkele winkels gevraagd en ze gaven het allemaal mits korting van Apple uit komt.
                                Waarschijnlijk niet cumuleerbaar met een edu-korting... Vreemd, wist echt niets van die korting.
                                Panasonic Lumix FZ2000

                                Comment

                                Working...
                                X