Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar een PC kopen in Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar een PC kopen in Antwerpen

    Dag allemaal,

    Iemand heeft me gevraagd om naar een PC uit te kijken maar ik ben niet meer zo op de hoogte (de laatste jaren enkele via het werk gekocht bij Dell). Vandaar mijn vragen hier:
    - welk zijn zo de betrouwbare winkels in het Antwerpse?
    - kloon of merk-PC? Het prijsverschil lijkt tegenwoordig niet zo groot.

    Bedankt!
    Kris

  • #2
    Re: Waar een PC kopen in Antwerpen

    Gewoon een dell bestellen ?

    Samenstellen op website, afprinten en bellen, niet online bestellen, en zagen tot ge meer korting krijgt, lukt het niet, afleggen en de volgende pipo bellen

    Comment


    • #3
      Re: Waar een PC kopen in Antwerpen

      www.digita.be heb ik goede ervaringen mee..
      Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

      Comment


      • #4
        Re: Waar een PC kopen in Antwerpen

        Switch

        Comment


        • #5
          Re: Waar een PC kopen in Antwerpen

          Tones (in Mechelen)
          MPL


          Mvg

          Steven
          1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

          Comment


          • #6
            Re: Waar een PC kopen in Antwerpen

            Allez, pas de derde reaktie, ik had het al eerder verwacht. Ik zoek écht een PC. . Budget is 400-500 euro (zonder scherm) dus mac
            Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht

            Comment


            • #7
              Re: Waar een PC kopen in Antwerpen

              Oorspronkelijk geplaatst door krisd Bekijk bericht
              Budget is 400-500 euro (zonder scherm) dus mac
              Mac Mini!
              Fuji FinePix S100fs

              Comment


              • #8
                Re: Waar een PC kopen in Antwerpen

                Compustunt.nl

                Heel scherpe prijzen, en gratis levering naar België (boven de 250 euro)

                De Tweakers-shopsurvey geeft goede reviews:


                Een Quadcore + 500GB + 3GB Ram bvb voor 389 euro (zonder OS)

                Comment


                • #9
                  Re: Waar een PC kopen in Antwerpen

                  Kijk misschien eens op www.aios.be, wel in Gent, maar als je bv. bij Dell in Ierland bestelt is Gent toch nog dichter hé.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waar een PC kopen in Antwerpen

                    http://www.plug-play.be/
                    gegarandeerd den beste : wel in Herentals ( 2200)
                    Steekt uwe pc op maat ineen, verkoopt bijna geen "merk pc's", en zeker GOEDKOOP !!!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Waar een PC kopen in Antwerpen

                      forcom.

                      En waarom inderdaad niet bij DELL?
                      Last edited by woolfie; 24 september 2008, 16:52.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Waar een PC kopen in Antwerpen

                        Ja, waarom niet? Met deze heb je bijvoorbeeld 4 jaar thuisgarantie voor net iets meer dan 500 euro, inclusief verzending.

                        Dave
                        pixelpusher

                        Comment


                        • #13
                          Re: Waar een PC kopen in Antwerpen

                          Steek een een systeem ineen bij die plug and play.. voor een 450 euro heb je een 250 en een 500 Gb sata schijf, 3gb ram, Ati kaart, kast, moederbord gigabyte, processor, dvd lezer en dvd RW, en een kaartlezer ingebouwt, .
                          Bij die dell 1 schijf, 1 dvd rw, en 2gb ram....
                          ik snap niet dat men als de TS starter zegt heb een 400-500 euro, dat het dan altijd moet zijn voor iets meer heb je.... : wel betaal nog iets meer en dan heb je.....
                          pc moest tussen de 400 en 500 euro zijn, wel waar ik ga zit ik in de helft. En praat ik met iemand als ik een probleem zie, en bij dell, daar zie je niemand, want die hebben gene winkel.
                          iedereen trekt zijn conclusies.
                          En kom nu niet af met ja maar ik had een probleem met dell en...... prima opgelost....
                          Ik had er ook een met dell, en noppes, in mijne zak gezeten had ik ja gezegt, en daar blijf ik bij.
                          mijne laptop dell heb ik ( vol coll....re) naar het stort gedaan. en nu draai ik op ne siemens.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Waar een PC kopen in Antwerpen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                            iedereen trekt zijn conclusies.
                            Mijn conclusie: je hebt een slechte ervaring gehad met Dell. Dat zet meteen heel jouw repliek in de juiste context.

                            Ik heb eens iets proberen samenstellen bij die Plug-n-Play, en ik kon dat niet hoor, twee schijven (250 + 500) en 3GB RAM, lezer EN schrijver, althans, toch niet met dezelfde CPU als die Dell. Ja 't is geen Celeron, maar dat scheelt wel.

                            En wat heb je dan? Onderdelen. Dan moet je ze nog in elkaar prutsen, en ben je er niet zeker van dat alles netjes samenwerkt. Ik heb in mijn leven al genoeg PC's in elkaar geknutseld en daar hou ik mij ook niet meer mee bezig.

                            Daarbij, dan heb je een systeem in elkaar gezet. Gaan ze er na 3 jaar nog gratis voor bij u thuis naar komen kijken? Als je appelen en appelen moet vergelijken, dan haal je die thuisgarantie er uit in die Dell dan gaat er nog een 120 euro af.

                            En kom ni af met dittum en dattum. Diene mens gaat uit Herentals niet tot in heel Belgie aan de deur komen. Die legt vriendelijk terug den hoorn in als ge'm daarvoor belt.

                            Dave
                            Last edited by GroovBird; 24 september 2008, 17:02.
                            pixelpusher

                            Comment


                            • #15
                              Re: Waar een PC kopen in Antwerpen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                              ik snap niet dat men als de TS starter zegt heb een 400-500 euro, dat het dan altijd moet zijn voor iets meer heb je.... : wel betaal nog iets meer en dan heb je.....
                              pc moest tussen de 400 en 500 euro zijn, wel waar ik ga zit ik in de helft.
                              Off-topic: Ik snap niet dat jij deze commentaar durft neerpennen terwijl je een winkel in Herentals aanprijsd terwijl TS een winkel in Antwerpen vraagt

                              On-topic: Een slechte ervaring kan je overal tegenkomen. Ik ben zelf informaticus en kan een paar dozijn verhalen vertellen over goede en slechte ervaringen met hetzelfde merk/bedrijf ...

                              Comment

                              Working...
                              X