Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21

Standaard Waar een PC kopen in Antwerpen

Dag allemaal,

Iemand heeft me gevraagd om naar een PC uit te kijken maar ik ben niet meer zo op de hoogte (de laatste jaren enkele via het werk gekocht bij Dell). Vandaar mijn vragen hier:
    - welk zijn zo de betrouwbare winkels in het Antwerpse?
    - kloon of merk-PC? Het prijsverschil lijkt tegenwoordig niet zo groot.

Bedankt!
    Kris

Standaard Re: Waar een PC kopen in Antwerpen

Gewoon een dell bestellen ?

Samenstellen op website, afprinten en bellen, niet online bestellen, en zagen tot ge meer korting krijgt, lukt het niet, afleggen en de volgende pipo bellen

www.digita.be heb ik goede ervaringen mee..

Tones (in Mechelen)
    MPL

Mvg

Steven
    1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Allez, pas de derde reaktie, ik had het al eerder verwacht. Ik zoek écht een PC. . Budget is 400-500 euro (zonder scherm) dus mac
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krisd Bekijk bericht
    Budget is 400-500 euro (zonder scherm) dus mac
    Mac Mini!
    Fuji FinePix S100fs

Compustunt.nl

Heel scherpe prijzen, en gratis levering naar België (boven de 250 euro)

De Tweakers-shopsurvey geeft goede reviews:
    http://tweakers.net/shopreview/7145/compustunt.html

Een Quadcore + 500GB + 3GB Ram bvb voor 389 euro (zonder OS)
    http://www.compustunt.nl/store/produ...oducts_id=9616

Kijk misschien eens op www.aios.be, wel in Gent, maar als je bv. bij Dell in Ierland bestelt is Gent toch nog dichter hé.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

http://www.plug-play.be/
    gegarandeerd den beste : wel in Herentals ( 2200)
    Steekt uwe pc op maat ineen, verkoopt bijna geen "merk pc's", en zeker GOEDKOOP !!!

forcom.

En waarom inderdaad niet bij DELL?
    Laatst gewijzigd door woolfie; 24 september 2008 om 15:52

Ja, waarom niet? Met deze heb je bijvoorbeeld 4 jaar thuisgarantie voor net iets meer dan 500 euro, inclusief verzending.

Dave

Steek een een systeem ineen bij die plug and play.. voor een 450 euro heb je een 250 en een 500 Gb sata schijf, 3gb ram, Ati kaart, kast, moederbord gigabyte, processor, dvd lezer en dvd RW, en een kaartlezer ingebouwt, .
    Bij die dell 1 schijf, 1 dvd rw, en 2gb ram....
    ik snap niet dat men als de TS starter zegt heb een 400-500 euro, dat het dan altijd moet zijn voor iets meer heb je.... : wel betaal nog iets meer en dan heb je.....
    pc moest tussen de 400 en 500 euro zijn, wel waar ik ga zit ik in de helft. En praat ik met iemand als ik een probleem zie, en bij dell, daar zie je niemand, want die hebben gene winkel.
    iedereen trekt zijn conclusies.
    En kom nu niet af met ja maar ik had een probleem met dell en...... prima opgelost....
    Ik had er ook een met dell, en noppes, in mijne zak gezeten had ik ja gezegt, en daar blijf ik bij.
    mijne laptop dell heb ik ( vol coll....re) naar het stort gedaan. en nu draai ik op ne siemens.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
    iedereen trekt zijn conclusies.
    Mijn conclusie: je hebt een slechte ervaring gehad met Dell. Dat zet meteen heel jouw repliek in de juiste context.

Ik heb eens iets proberen samenstellen bij die Plug-n-Play, en ik kon dat niet hoor, twee schijven (250 + 500) en 3GB RAM, lezer EN schrijver, althans, toch niet met dezelfde CPU als die Dell. Ja 't is geen Celeron, maar dat scheelt wel.

En wat heb je dan? Onderdelen. Dan moet je ze nog in elkaar prutsen, en ben je er niet zeker van dat alles netjes samenwerkt. Ik heb in mijn leven al genoeg PC's in elkaar geknutseld en daar hou ik mij ook niet meer mee bezig.

Daarbij, dan heb je een systeem in elkaar gezet. Gaan ze er na 3 jaar nog gratis voor bij u thuis naar komen kijken? Als je appelen en appelen moet vergelijken, dan haal je die thuisgarantie er uit in die Dell dan gaat er nog een 120 euro af.

En kom ni af met dittum en dattum. Diene mens gaat uit Herentals niet tot in heel Belgie aan de deur komen. Die legt vriendelijk terug den hoorn in als ge'm daarvoor belt.

Dave
    Laatst gewijzigd door GroovBird; 24 september 2008 om 16:02

ik snap niet dat men als de TS starter zegt heb een 400-500 euro, dat het dan altijd moet zijn voor iets meer heb je.... : wel betaal nog iets meer en dan heb je.....
    pc moest tussen de 400 en 500 euro zijn, wel waar ik ga zit ik in de helft.
    Off-topic: Ik snap niet dat jij deze commentaar durft neerpennen terwijl je een winkel in Herentals aanprijsd terwijl TS een winkel in Antwerpen vraagt

On-topic: Een slechte ervaring kan je overal tegenkomen. Ik ben zelf informaticus en kan een paar dozijn verhalen vertellen over goede en slechte ervaringen met hetzelfde merk/bedrijf ...

Bedankt allemaal voor de tips (ze blijven welkom) .

Mijn ervaring met Dell service is ambigu. Heb je één van hun (dure) contracten, dan is het super. Het scherm van mijn laptop ging eens kapot op een namiddag, de dag erna om 9u30 stak er al een nieuw in (ter plaatse). Val je buiten garantie, dan betaal je véél (voor gereviseerde, geen nieuwe, stukken).
    Misschien is een kloon inderdaad beter voor een particulier die weinig wil uitgeven.

Ik kijk verder op basis van de tips, bedankt!
    Kris

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
    Mijn conclusie: je hebt een slechte ervaring gehad met Dell. Dat zet meteen heel jouw repliek in de juiste context.

Ik heb eens iets proberen samenstellen bij die Plug-n-Play, en ik kon dat niet hoor, twee schijven (250 + 500) en 3GB RAM, lezer EN schrijver, althans, toch niet met dezelfde CPU als die Dell. Ja 't is geen Celeron, maar dat scheelt wel.

En wat heb je dan? Onderdelen. Dan moet je ze nog in elkaar prutsen, en ben je er niet zeker van dat alles netjes samenwerkt. Ik heb in mijn leven al genoeg PC's in elkaar geknutseld en daar hou ik mij ook niet meer mee bezig.

Daarbij, dan heb je een systeem in elkaar gezet. Gaan ze er na 3 jaar nog gratis voor bij u thuis naar komen kijken? Als je appelen en appelen moet vergelijken, dan haal je die thuisgarantie er uit in die Dell dan gaat er nog een 120 euro af.

En kom ni af met dittum en dattum. Diene mens gaat uit Herentals niet tot in heel Belgie aan de deur komen. Die legt vriendelijk terug den hoorn in als ge'm daarvoor belt.

Dave
    Idd. zal hij niet heel Belgie afrijden. maar hij steekt wel die pc volledig in mekaar en zet er windows op, met alle updates, en daar vraagt hij 4,5 euro voor, en als je dat niet geloofd stuur ik je een factuur door. ( heb er zojuist ene gaan halen van 689 euro, : zaterdag bestelt, en vandaag af en geleverd, windows en upgrades geinstalleerd en 4,5 euro installatiekosten betaald.)
    En ik kan er tegen zeggen, dit of dat zou nog moeten erbij komen, en dan gebeurd dat, ik heb ne mens in real live voor mij staan, en nog geen enkel probleem gehad. ( en als er een was, is dat in 2 dagen later opgelost. (2 jaar garantie.))
    En Dell moet wel thuis garantie geven of zo want waar is hunne winkel? in timboektoe? heb er nog gene gevonden op internet. ( ow sorry, daar is hunne winkel wel op internet)

En Dell moet wel thuis garantie geven of zo want waar is hunne winkel? in timboektoe? heb er nog gene gevonden op internet. ( ow sorry, daar is hunne winkel wel op internet)
    Ach, bij de standaard garantie komen ze hem ophalen en brengen ze hem weer. Hou maar op met die prietpraat.

Dave

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
    Ach, bij de standaard garantie komen ze hem ophalen en brengen ze hem weer. Hou maar op met die prietpraat.

Dave
    Ow sorry, ik zal niet meer zeggen waar ne pc goedkoop is... als dat prietpraat is.
    Nogmaals ik heb met nen dell gewerkt, en buiten garantie, rukken ze je een been af. En dat kan je NIET tegenspreken. ( zie hierboven waar mijnen Dell ligt : op de schroothoop : want die wilde ik in occasie nog niet aan iemand verkopen, ik ben eerlijk en geef mijn miserie niet aan een ander om het kwijt te zijn. ( en blijkbaar was hierboven nog ene met dezelfde ervaring van niet in garantie die .....).
    Mijn ervaring met Dell service is ambigu. Heb je één van hun (dure) contracten, dan is het super. Het scherm van mijn laptop ging eens kapot op een namiddag, de dag erna om 9u30 stak er al een nieuw in (ter plaatse). Val je buiten garantie, dan betaal je véél (voor gereviseerde, geen nieuwe, stukken).
    Misschien is een kloon inderdaad beter voor een particulier die weinig wil uitgeven.
    On topic : wil je een goedope pc: Van den borre : zal wel overall zitten :
    http://www.vandenborre.be/WEB/NL/Com...9nQ6qaMiNnOyNm
    Laatst gewijzigd door Guest13; 24 september 2008 om 20:25 Reden: bijvoeging

Eén raad voor mensen die zagen op prijzen buiten garantie,

als je een laptop koopt, koop er evenveel garantie bij als dat je hem wilt gebruiken !!!

Laptop onderdelen die 2 jaar op stock liggen zijn duurder als een nieuwe laptop, simple as...

En raar maar waar, voor defecte laptops worden nog gekke bedragen gegeven.

Ik had van een familielid een defecte Toshiba laptop gekregen. Moederbord kapot.

Eens gaan navragen in een winkel, en ook een vraag op het web gezet.
    Antwoord: gooi die laptop van de hoogste verdieping en koop U iets nieuws. Een moederbord bij Toshiba kost minstens 400 €.

Ik heb dus een poging gedaan op Ebay.
    Mooi vermeld dat de laptop defect is en gestart bij 1 €.

Tot mijn grote verbazing is er dus 77€ geboden, en minstens 5 personen hebben geboden.

Soortgelijke discussies

1. 2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !
    Door teddy-bear in forum Shooting Days
    Reacties: 540
    Laatste bericht: 9 september 2004, 15:59
  2. ik kan niet kiezen uit 3 modellen
    Door Bobtje Blues in forum Camera's
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 14 juni 2002, 08:26

Regels voor berichten