Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar DVD's kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar DVD's kopen?

    Deze vraag is niet voor mezelf, 'k ben van antwerpen, maar voor m'n schoonbroer uit Leuven...

    Wie kan mij vertellen waar in Leuven je de goedkoopste DVD's nieuw kan kopen.
    Wegens geen pc en internet moet het dus effectief een winkel zijn...

    Hijzelf denkt dat FNAC goedkoop is, maar ik heb daar grote twijfels over.

    Bilbo? of een andere winkel...

    Thnx...
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

  • #2
    Re: Waar DVD's kopen?

    Oorspronkelijk geplaatst door Tigra-boy Bekijk bericht

    Hijzelf denkt dat FNAC goedkoop is, maar ik heb daar grote twijfels over.
    Wel wat off-topic maar fnac is idd stikduur.
    Ging daar eens kijken voor de Nikor 70-300 VR
    Bij Grobet hadden ze die niet binnen dus ff de straat overgestoken, het lenske was daar 100 eurokes duurder.

    Comment


    • #3
      Re: Waar DVD's kopen?

      Heb al ervaren dat Colruyt zeer goedkoop is wat betreft DVD box sets

      kan je niet eventueel naar de bib gaan (gratis internet) en daar je online bestelling doen? Dan is www.mediadis.be een goede keuze

      Comment


      • #4
        Re: Waar DVD's kopen?

        Oorspronkelijk geplaatst door Tigra-boy Bekijk bericht
        Deze vraag is niet voor mezelf, 'k ben van antwerpen, maar voor m'n schoonbroer uit Leuven...

        Wie kan mij vertellen waar in Leuven je de goedkoopste DVD's nieuw kan kopen.
        Wegens geen pc en internet moet het dus effectief een winkel zijn...

        Hijzelf denkt dat FNAC goedkoop is, maar ik heb daar grote twijfels over.

        Bilbo? of een andere winkel...

        Thnx...
        Tiens en ze maken zich zo sterk dat bijna de ganse Belgische bevolking al internet heeft
        Zijn ze daar ene vergeten in Leuven



        James71 heeft de oplossing, gewoon naar bib gaan en ze daar online bestellen.
        Anderzijds als schoonbroer kan jij voor hem toch de bestellingen plaatsen bij goedkopere winkels

        Comment

        Working...
        X