Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrienden van

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vrienden van

    Hoe kan ik die spamlul nu eens definitief uitsluiten?
    Ik heb hier al tientallen regels gemaakt en toch komen die nog altijd binnen, om er koorts van te krijgen.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Vrienden van

    Heb je het nu over BD, Outlook, Facebook, Twitter, LinkedIn, ... ?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Vrienden van

      Euh, outlook.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Vrienden van

        OK, stoom is afgeblazen maar voor hulp ga je toch meer info moeten geven.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Vrienden van

          Spamihilator ... einde verhaal voor ongeveer alle spam .. met leerfilter

          http://www.spamihilator.com/en

          Comment


          • #6
            Re: Vrienden van

            Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
            Spamihilator ... einde verhaal voor ongeveer alle spam .. met leerfilter

            http://www.spamihilator.com/en
            Heb die gedownload. Werkt die onder Win 10 64BIT?
            Heb je ook add-ons gebruikt?
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Vrienden van

              Ja .. werkt zonder probleem onder W10 64bit ... nu ja, hier bij mij werkt die toch probleemloos .. gebruik die al jaaaren

              Comment


              • #8
                Re: Vrienden van

                Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                Ja .. werkt zonder probleem onder W10 64bit ... nu ja, hier bij mij werkt die toch probleemloos .. gebruik die al jaaaren
                Hoeveel jaar heb je dat geconfigureerd, getraind ? Ik heb een keer gedownload en alle mail die door de afzender aan meerdere personen gestuurd wordt is volgens dit filter allemaal Spam......
                Resultaat: ik krijg nog een paar mails door....
                (Voorlopig) toch maar terug verwijderd.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #9
                  Re: Vrienden van

                  Spamassassin doet het hier bijna perfect. Het draait wel op de mailserver en dus niet lokaal bij de gebruiker. Enig nadeel is wel dat, omdat ik alles nogal agressief heb ingesteld, er als eens legitieme mail in de spambox terecht komt.
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vrienden van

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Hoeveel jaar heb je dat geconfigureerd, getraind ? Ik heb een keer gedownload en alle mail die door de afzender aan meerdere personen gestuurd wordt is volgens dit filter allemaal Spam......
                    Resultaat: ik krijg nog een paar mails door....
                    (Voorlopig) toch maar terug verwijderd.
                    ??? speelt toch geen enkele rol .. je zet mensen/afzenders of hele domeinen als "friends" of "geblokkeerd" ? de aanvoer verandert toch naargelang je "internet web" bezoeken ? .. en als je twijfelgevallen hebt gaan die toch sowieso eerst naar de eigen "recycle" bin voordat je definitief een beslissing neemt in de "training area" ... en een afzender die direct mails naar verschillende personen stuurt is bij definitie een spammer LOL !
                    Na een heel dubieuze "vrienden"aanvraag uit Braziliê op FB, waar ik niet op ingegaan ben, kreeg ik plots een hoop cr@p met Braziliaanse domeinnamen. Gewoon de domeinen met .br geblokkeerd aangezien ik daar toch geen kat ken. Die stroom droogt vanzelf wel op. Bij mij werkt dat uitstekend.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vrienden van

                      Wel het is Spamfighter geworden nadat ik een serie vergelijkende testen op 't internet had gevonden.
                      Zo kwam ik ook weer een oude bekende tegen "Mailwasher" maar schijnt een beetje achterop te zijn geraakt.
                      In ieder geval elkeen en iedereen van harte bedankt voor het meedenken.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vrienden van

                        En Spamfighter doet uitstekend zijn werk, tot nu gaat alle spam sofort in de spam map.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment

                        Working...
                        X