Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje aan de gamers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje aan de gamers

    Mijn zoon zit mijn oren af te zagen voor Skylanders. Dat is er voor zowel de Wii, de PS3 en de Xbox 360.
    Nu wil ik niet teveel geld meer uitgeven aan de Wii, en ben ik aan 't uitkijken naar een PS3 of een 360 (de PS4 en Xbox One liggen buiten budget).

    Voor zowel PS3 als Xbox 360 staan er nog veel games gepland, dus dood zijn ze zeker niet. Met de release van hun respectievelijke opvolgers zal de prijs ongetwijfeld zakken (heb indertijd een PS2 gekocht kort na de release van de PS3). Beide consoles hebben grafisch heel wat meer te bieden dan de Wii en natuurlijk wil de papa ook iets

    Ik had vroeger bijna alle consoles in huis, zelfs een Neo Geo en Dreamcast, en ben grote fan van vechtspellen en racespellen.
    Nu, SF4 arcade en Marvel vs Capcom 3 ultimate zijn al zeker. Beiden zijn er voor zowel PS3 als Xbox.
    Maar dan, racers.
    Welke console is de beste voor racers ? En dan het liefste arcade racers.
    Gran Turismo is me te serieus en teveel 'werk' om ergens te geraken. GT4 op de PS2 vind ik nogal saai, eigenlijk en ik speel enkel de arcade mode.
    Forza Motorsport op 360 schijnt beter te zijn, maar da's van horen zeggen.
    En dan zijn er nog de cross platform games zoals de Need for Speed games, enz. die quasi altijd beter zijn op de 360.

    Dus zeg het eens : PS3 of Xbox 360 ? Is Gran Turismo nog altijd zo saai of is de arcade mode de moeite waard als je niet heel de career mode wil doorworstelen. Anderzijds, is Forza echt zo goed als men zegt ?
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Vraagje aan de gamers

    Forza motorsport wordt enkel uitgebracht op xbox en Gran turismo enkel op ps3

    Alle andere arcade racers worden op beiden uitgebracht en qua beeldkwaliteit zullen de ps3 en xbox niet veel verschillen.

    Maar daarentegestaande zijn de games voor PS3 Blu rays en is het dus ook mogelijk om blu ray films aftespelen. Xbox 360 zijn dvd's.
    Internet is gratis op de ps3, xbox 360 betalend.

    Dit zijn zowat de grootste verschillen.Qua interface en dergelijke is het gewoon kwestie van eigen smaak.

    Mvg
    “The Earth is Art, The Photographer is only a Witness ”

    Comment


    • #3
      Re: Vraagje aan de gamers

      Oorspronkelijk geplaatst door aftertoucher Bekijk bericht
      Forza motorsport wordt enkel uitgebracht op xbox en Gran turismo enkel op ps3

      Alle andere arcade racers worden op beiden uitgebracht en qua beeldkwaliteit zullen de ps3 en xbox niet veel verschillen.

      Maar daarentegestaande zijn de games voor PS3 Blu rays en is het dus ook mogelijk om blu ray films aftespelen. Xbox 360 zijn dvd's.
      Internet is gratis op de ps3, xbox 360 betalend.

      Dit zijn zowat de grootste verschillen.Qua interface en dergelijke is het gewoon kwestie van eigen smaak.

      Mvg
      Thx, maar weet ik allemaal.
      Het gaat me om het verschil in kwaliteit van de games die wél op beide platformen bestaan zoals bv NfS. Ook blijkt de PS3 last te hebben van lag tijdens online play...
      Zou een PS3 kopen, ook al omdat je moet betalen voor online op de 360, maar als de games beter zijn op de 360...
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #4
        Re: Vraagje aan de gamers

        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
        Thx, maar weet ik allemaal.
        Het gaat me om het verschil in kwaliteit van de games die wél op beide platformen bestaan zoals bv NfS. Ook blijkt de PS3 last te hebben van lag tijdens online play...
        Zou een PS3 kopen, ook al omdat je moet betalen voor online op de 360, maar als de games beter zijn op de 360...
        Dat hangt af van spel tot spel volgens mij.Ik speel voornamelijk cod. En bij cod blackops2 was de internetconnectie beter op xbox dan op ps3 ben daarom ook overgeschakeld naar xbox toen.nu is er cod ghosts uit en speel ik op ps3 en tot nu toe nog geen klachten over de connectie. hangt ook allemaal af van je internet en dergelijke.dus ik denk dat je nooit echt op voorhand zult weten welke game goed is op welke console
        “The Earth is Art, The Photographer is only a Witness ”

        Comment


        • #5
          Re: Vraagje aan de gamers

          Oorspronkelijk geplaatst door aftertoucher Bekijk bericht
          Dat hangt af van spel tot spel volgens mij.Ik speel voornamelijk cod. En bij cod blackops2 was de internetconnectie beter op xbox dan op ps3 ben daarom ook overgeschakeld naar xbox toen.nu is er cod ghosts uit en speel ik op ps3 en tot nu toe nog geen klachten over de connectie. hangt ook allemaal af van je internet en dergelijke.dus ik denk dat je nooit echt op voorhand zult weten welke game goed is op welke console
          Ik speel niks want mijn pc is te licht voor dat spel, heb het wel maar krijg steeds nare meldingen van ERROR
          Eerst was er een ram geheugen stuk wist het niet maar het reclameerde dat ik maar 4 had terwijl er 8 inzat
          Nieuwe latjes gehaald en nu reclameert ie dat mijn 2 GT8800 in SLI geen direct X 11 ondersteunen
          Dus een spel voor in de kast waar het mooi staat tussen de andere versies van de Cod PC versies zijnde,
          1, uo, 2, 3, 4MW, 5WaW, 6MW2, 7BO1, 8MW3, 9BO2 en nu 10 Ghost

          Dus ik ben een PC gamer en zie het niet zitten om met een gamepad spelletjes te spelen als ik een keyboard en muis heb
          Mijn enige en eerste race spel was A2 racer, lekker scheuren langs Nederlandse wegen

          Comment


          • #6
            Re: Vraagje aan de gamers

            Pas op met Skylanders, want dat is niet enkel het spel op zich dat je moet kopen. Je moet dan nog allerlei figuurtjes bijkopen om bepaalde delen van het spel te zien. Dat wordt snel heel duur. Geweldig marketingconcept wel.

            Comment


            • #7
              Re: Vraagje aan de gamers

              Je zal hiermee enkel een PS vs Xbox krijgen, iedereen kiest en raad aan wat hij zelf heeft.
              Ik heb beide, maar prefereer de xbox.
              Het grootste verschil vind ik:
              xbox:
              - controler: xbox aangenamer dan ps (voor mij)
              - Online ervaring: stukken minder onderbroken sessies (daarvoor betaal je)
              - Kinect
              - FORZA: ja echt onbeschrijfelijk realistisch en machtig tof (Granturismo en Needforspeed heb ik ook, maar forza overtreft beide in mijn ogen)
              - HALO: nog zo'n zalig game
              PS:
              - PS heeft gratis online (maar dat verdwijnt met de PS4, dan wordt online op de PS ook betalend zoals op de xbox)
              - wat beter online surfen (al is dit bij de laatste update op de xbox wel verbeterd)
              - The last of us: was zeer tof (gamemovie), kan je trouwens ook online bekijken.

              Comment


              • #8
                Re: Vraagje aan de gamers

                Heb het op dit moment een beetje gehad met de PS3 ..

                Ik heb zeer recent 2 games gekocht : Battlefield 4 en ( vandaag ) Cod Ghost ....

                Battlefield 4 heeft het probleem dat je niet kan switchen naar een andere game mode ( b.v een rondje team Deathmatch en daarna een rondje Rush , omdat je dan een melding krijgt dat de online verbinding verloren is gegaan. Dit ligt niet aan mijn kant , maar aan de kant van BF4 ........( lees er de forums maar op na )

                Als ik Cod Ghost speel , is er niets aan de hand , maar na afloop dan werkt mijn wifi verbinding niet meer ......en moet ik een z.g harde reset geven. De software van COD heeft dus een conflict met mijn router .......

                Wordt er een beetje moedeloos van op dit moment ......
                Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                Comment


                • #9
                  Re: Vraagje aan de gamers

                  Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                  Je zal hiermee enkel een PS vs Xbox krijgen, iedereen kiest en raad aan wat hij zelf heeft.
                  Ik heb beide, maar prefereer de xbox.
                  Het grootste verschil vind ik:
                  xbox:
                  - controler: xbox aangenamer dan ps (voor mij)
                  - Online ervaring: stukken minder onderbroken sessies (daarvoor betaal je)
                  - Kinect
                  - FORZA: ja echt onbeschrijfelijk realistisch en machtig tof (Granturismo en Needforspeed heb ik ook, maar forza overtreft beide in mijn ogen)
                  - HALO: nog zo'n zalig game
                  PS:
                  - PS heeft gratis online (maar dat verdwijnt met de PS4, dan wordt online op de PS ook betalend zoals op de xbox)
                  - wat beter online surfen (al is dit bij de laatste update op de xbox wel verbeterd)
                  - The last of us: was zeer tof (gamemovie), kan je trouwens ook online bekijken.
                  Ik heb hier ook beide en ik combineer de 2.
                  Speel met een xbox controller op mijn ps3.
                  “The Earth is Art, The Photographer is only a Witness ”

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vraagje aan de gamers

                    Ik zat zowat met hetzelfde dillema als jij... Maar toen ik de folder van Bart Smit voor deze week zag was de keuze snel gemaakt.
                    189€ voor xbox360 4GB met Kinect en twee games... Promotie is nog drie dagen geldig...
                    Tommy
                    My homepage : www.digitalviolence.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vraagje aan de gamers

                      Oorspronkelijk geplaatst door TommyG Bekijk bericht
                      Ik zat zowat met hetzelfde dillema als jij... Maar toen ik de folder van Bart Smit voor deze week zag was de keuze snel gemaakt.
                      189€ voor xbox360 4GB met Kinect en twee games... Promotie is nog drie dagen geldig...
                      In België?
                      Ik zie niks in de folders.
                      ====================================
                      Hier wel:
                      Last edited by theokus; 21 november 2013, 15:18.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment

                      Working...
                      X