Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag aan web(masters)-kenners

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraag aan web(masters)-kenners

    Ben nu al enkele dagen een principe kwestie aan het voeren met telenet betreffende een aankoop van walk en talk met gsm abbo. Het ging om een verschil van 136,-euro, en op zich niets overkomenlijk dus. Maar als je gelijk hebt, wel, dan heb je gelijk.

    Mijn vraag is dan ook de volgende : kan je op één of andere manier te weten komen op welke datum (+ eventueel het uur) een website werd aangepast?

    Alvast bedankt !
    Groetjes, Jan
    BD0280BE

    Niets kan zo bedrieglijk zijn als een foto...

  • #2
    Re: Vraag aan web(masters)-kenners

    Ik vermoed dat jij wil weten wanneer zij hun voorwaarden aangepast hebben, maar zonder toegang tot hun servers ga je dat niet te weten komen, tenzij ze zelf op de site zetten wanneer ze het aanpassen, maar dat betwijfel ik dus.

    Comment


    • #3
      Re: Vraag aan web(masters)-kenners

      ***********
      Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 09:27. Reden: ********

      Comment


      • #4
        Re: Vraag aan web(masters)-kenners

        @ ccc : klopt, dat wil ik nu net te weten komen, en op de site zelf zetten ze het niet !

        @ Scherpie : jouw link zonet getest, de site wordt wel herkend maar kan geen aanpassingen vinden (?)

        Zal me moeten neerleggen zeker met hun gefoefel
        Groetjes, Jan
        BD0280BE

        Niets kan zo bedrieglijk zijn als een foto...

        Comment


        • #5
          Re: Vraag aan web(masters)-kenners

          Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
          Er is op "the net " wel enkel ... zoek op way back
          bv: http://www.archive.org/web/web.php
          en vul dan de website in....
          zo zijn er nog een paar
          Ik vermoed dat je het ding moet laten "monitoren". Tegenwoordig komen de meeste gegevens uit een database. Dat maakt het allemaal wat moeilijker, vermits de pagina op zich zelden nog verandert.

          Comment


          • #6
            Re: Vraag aan web(masters)-kenners

            Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            Ik vermoed dat je het ding moet laten "monitoren". Tegenwoordig komen de meeste gegevens uit een database. Dat maakt het allemaal wat moeilijker, vermits de pagina op zich zelden nog verandert.

            Tja, en zo trek je als consument altijd wel aan het korste eind. Ben daar nu reeds 12 jaar klant met een turbo internet aansluiting, nooit noemenswaardige problemen gehad, en net nu ik ook een gsm abbo bij hun afsluit, lappen ze me dit (na een klacht van mij aangaande een promo op hun site, passen ze de onmiddellijk de site aan, en jammer genoeg kan ik dit dus niet bewijzen).

            Vergeten dus, en vooruit kijken, 't gaat tenslotte maar over een bijkomstigheid, en er bestaan veel ergere dingen in het leven
            Groetjes, Jan
            BD0280BE

            Niets kan zo bedrieglijk zijn als een foto...

            Comment


            • #7
              Re: Vraag aan web(masters)-kenners

              Oorspronkelijk geplaatst door jbowie Bekijk bericht
              Tja, en zo trek je als consument altijd wel aan het korste eind. Ben daar nu reeds 12 jaar klant met een turbo internet aansluiting, nooit noemenswaardige problemen gehad, en net nu ik ook een gsm abbo bij hun afsluit, lappen ze me dit (na een klacht van mij aangaande een promo op hun site, passen ze de onmiddellijk de site aan, en jammer genoeg kan ik dit dus niet bewijzen).

              Vergeten dus, en vooruit kijken, 't gaat tenslotte maar over een bijkomstigheid, en er bestaan veel ergere dingen in het leven
              Je hebt er nu natuurlijk niets meer aan, maar als ik dergelijke dingen ontdek en vermoed dat het mis kan lopen (ebay aanbieding bvb) dan neem ik altijd een screenshot ... desnoods zelfs een 'print to pdf' ... het is niet feilloos, maar je hebt toch een vorm van bewijs, dan moeten ze het al ver willen drijven als je met zoiets op de proppen komt

              Je moest eens weten hoeveel pdf's ik ondertussen op mijn schijven heb staan ... noem het paranoia ... maar het heeft me al veel euro's opgelevert achteraf

              Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

              Comment


              • #8
                Re: Vraag aan web(masters)-kenners

                Of zoals een Engelse klant van mijn vrouw het altijd verwoordt:
                "it's only money, just smile and keep on walking..."

                Ik word zo wat dagelijks geconfronteerd met een hoop gefoefel en zie ongeveer 10% van mijn jaarcijfer nooit omdat 'ze' de betalingen altijd wel weten te omzeilen. Ik maak er mij al lang niet meer druk in. Er zijn belangrijker zaken in het leven. Ik denk het mijne van deze mensen of instanties en ik vraag me af of zij 's nachts even goed slapen als ik. Want gemoedsrust, da's nu één van de weinige dingen die NIET te koop zijn. En 't leven is te kort om je dik te maken in die toestanden.

                Ajuuuuus en prettig weekend!
                Stel je kritieken niet te scherp...
                Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

                Comment

                Working...
                X