Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voorstellen

    Ik weet niet of het gebruikelijk is om je zelf voortestellen maar ik doe het maar want het is wel zo beleeft .
    Hallo ik ben Joost Gabriëls.
    leeftijd : 17 jaar oud
    camara : sinds een maand of 3 mijn eerste digitale reflex de Nikon d60.
    ik heb hem deels vor mijn verjaardag gekregen maar het grootste deel ook zelf betaald.
    Mijn eerste camara was een fuji s5700 en natuurlijk daar voor de camara van mijn ouders gebruikt maar nu fotografeer ik wel veel meer en veel meer buitens huis want dan hoef ik me ouders niet meer te vragen of ik de camara mee mag nemen. Mijn fuji is in mij net een jaar geworden dus ik heb 9 maanden mijn eerste camara gehad en toen kwam de d60 er voor in de plaats.
    Woonplaats : dronten ( flevoland ) breda ( noorbrabant ) ouders zijn gescheiden.
    hobby's : fotografie, computers, natuur, vogels en scouting
    Meer weten vraag het maar
    Met vriendelijke groet Joost Gabriëls
    Ik gebruik : nikon D60,18-50 mm vr nikkor lens, 50-200 mm vr nikkor lens,statief, soms mijn fujifilm s5700

  • #2
    Re: Voorstellen

    Welkom op BD !

    Kijk gerust rond, enne... laat eens iets zien zou ik zo zeggen

    Comment


    • #3
      Re: Voorstellen

      Inderdaad heel beleefd en laat ik je ook bij deze van harte welkom heten op dit eigenste forum en veel plezier met deze site en hun forum

      Comment


      • #4
        Re: Voorstellen

        Vind het tof dat je je vootstelt
        Van harte welkom op BD en hoop dat je hier veel plezier zal beleven.
        Laat maar vlug iets zien gemaakt met je nieuwe D60

        Grtz, RF
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Voorstellen

          Inderdaad heel beleefd van jou. Was iedereen maar zo, de wereld zag er anders uit.
          Welkom op het forum en veel klikplezier.
          Volgende keer iets laten zien?
          perman
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

          Comment


          • #6
            Re: Voorstellen

            Ik weet niet of het gebruikelijk is om je zelf voortestellen maar ik doe het maar want het is wel zo beleeft .
            Nee het is niet gebruikelijk.
            Je valt dus positief op.
            Welcome

            Comment


            • #7
              Re: Voorstellen

              Beetje lang geleden op t forum geweest beetje druk met school & scouting enz.
              Maar goed ik ga dus eens wat foto's posten want ik heb er wel een paar die ik met jullie wil delen dus jullie gaan ze wel zien verschijnen en sinds 2010 fotografeer ik in raw
              Met vriendelijke groet Joost Gabriëls
              Ik gebruik : nikon D60,18-50 mm vr nikkor lens, 50-200 mm vr nikkor lens,statief, soms mijn fujifilm s5700

              Comment


              • #8
                Re: Voorstellen

                laat maar komen, ik zit al op het puntje van mn stoel.

                Comment

                Working...
                X