Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor de echte horlogeliefhebbers.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

    Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    Ben zeer tevreden over de Trusted Checkout van Chrono24 Francis. Horloge aangekocht in Italië en betaling gedaan via Chrono24. Van dan af regelen zij alles met de verkoper en sturen ze je alle mailverkeer door. Pakket wordt Expres verzonden. Gisteren vertrokken in Italië, vandaag hier al. Vlugger kan niet. Je betaalt enkel 2% op de prijs van het horloge. Maar dat is de moeite waard. Je bent dus volledig gedekt hiermee. Met die Italianen weet je maar nooit hé. Het is niet de eerste keer dat daar een pakje verloren gaat.
    Da's een goede tip, ga ik ook gebruiken. Jammer genoeg wordt het steeds makkelijker om veel geld uit te geven :-(

    Comment


    • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

      Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
      Da's een goede tip, ga ik ook gebruiken. Jammer genoeg wordt het steeds makkelijker om veel geld uit te geven :-(
      Ja dat is zo. Meer dan ooit moet je de zaken proberen onder controle te houden. Eenzelfde persoonlijke vaststelling is dat mijn Visa kaart meer en meer wordt aangewend, terwijl ik eigenlijk een cash-betaler ben...
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

        Voor als het wat meer mag zijn. Het duurste horloge ter wereld, een Patek Philippe :
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

          Voor de rappe! ;-)
          Van dit model „Erhard Junghans 1“ zijn er 12 gemaakt:
          Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

          'k Vind het wel wat hebben. Mooi design en goed afleesbaar.

          Comment


          • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

            Hij moet toch weten hoe laat het is hé tijdens een match .



            Maar ja, mocht er mij iemand sponseren met zo'n horloge, ik zou het ook aanvaarden hoor... om het direct te verkopen .

            Comment


            • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Hij moet toch weten hoe laat het is hé tijdens een match .



              Maar ja, mocht er mij iemand sponseren met zo'n horloge, ik zou het ook aanvaarden hoor... om het direct te verkopen .
              Hij was er in elk geval rap uit op Wimbledon dit jaar, wie weet heeft hij zich verkeken op zijne Mille Richard ...
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                Kijk... Nog eentje met een "sober" klokje rond zijn pols. ;-)

                Comment


                • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                  Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk Bekijk bericht
                  Kijk... Nog eentje met een "sober" klokje rond zijn pols. ;-)
                  http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...horloge__.html
                  En dan spreken zij nog maar van de woordvoerder...
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                    Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                    En dan spreken zij nog maar van de woordvoerder...





                    Zoude die hun horloge aan de rechterhand dragen omdat dat de kant is waar de journalisten zullen staan?
                    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                    Comment


                    • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                      ... Zouden die hun horloge aan de rechterhand dragen omdat dat de kant is waar de journalisten zullen staan?
                      ... of gewoon omdat zij linkshandig zijn...?

                      Comment


                      • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                        Misschien al bekend, maar hier zijn wel 'speciallekes' te zien...http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=55946
                        ...leeg...

                        Comment


                        • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                          Zou ik mij dan toch laten verleiden voor een Rolex-je? Ik heb hier en elders nog geopperd dat een Rolex mij niet aanspreekt, al is het maar om het m'a tu vus" gehalte. Maar...., hoe meer ik lees over de kwaliteit en de blijvende marktwaarde van di tmerk, hoe meer ik erin geïnteresseerd blijk. Allicht het gevolg van een vergrootte interesse van de laatste jaren voor het fenomeen horloge. Maar het blijft al bij al een serieuze hap door de rekening. Maar 2 horloges van 3 à 4K komt ook al aardig in de buurt. En mijn vrouwtje zal het in elk geval mogen weten als ik het doe... - grapje voor wie het begrijpe.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                            Ik,was maandag op een grote duitse luchthaven. Daar vind je altijd dure juweliers. Je moet daar bijna zoeken naar horloges onder de 10k. Al die rijke duitsers hé.

                            Ben bij de vitrines van Rolex en IWC wat blijven plakken.
                            Ik zou het wel weten hoor, en ik denk dat jij ook wel weet welke ik eens zou passen.

                            Comment


                            • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                              Ik,was maandag op een grote duitse luchthaven. Daar vind je altijd dure juweliers. Je moet daar bijna zoeken naar horloges onder de 10k. Al die rijke duitsers hé.

                              Ben bij de vitrines van Rolex en IWC wat blijven plakken.
                              Ik zou het wel weten hoor, en ik denk dat jij ook wel weet welke ik eens zou passen.
                              Inderdaad.., maar een IWC kan mij ook wel bekoren. Zoals je weet heb ik het voor de meer sportievere horloges. De mooiere IWC's zijn volgens mij de meer klassiekere. Bij Rolex zie ik een Explorer II, een GMT Master II of iets klassiekers, een Datejust II (116334) wel zitten.
                              Last edited by enero; 12 augustus 2015, 20:59.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment


                              • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                                Ik hou echt niet van die ronddraaiende ringen bij Rolex (en anderen).

                                Bekijk deze maar eens, dat is echt iets anders van design en nog enigszins betaalbaar.
                                Ziet er een pak minder klassiek en toch stijlvol uit.

                                Comment

                                Working...
                                X