Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor de echte horlogeliefhebbers.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

    Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
    Mooi om lezen dat er nog Westvlaamse ondernemers iets speciaals met hun centen doen, Joris heeft zichzelf een cadeautje gedaan :
    http://www.tijd.be/sabato/algemeen/G...98719-7783.art
    Ja.., die West-Vlamingen hé. Daar zit nogal wat ondernemerszin in.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

      Photo about Close up of the precision technology of a fine Swiss clockwork. Image of open, minutes, precision - 18130309

      Comment


      • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

        Na een goeie beursweek zal deze Breitling Chronomat Limited Edition "Blue Impulse" (1000 stuks) mijn kleine collectie vervoegen :



        Een hommage aan het Japanse "Blue Impulse Air self defence forse team" :



        Breitling heeft dus wel duidelijk een zwak voor luchtacrobatie.
        Last edited by enero; 13 februari 2015, 17:24.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

          Een volledig gouden binnenwerkje ? Voor Royalties zeker.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

            Nice!
            Uw collectie groeit snel (en de beurs blijft gek doen).

            Comment


            • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              Nice!
              Uw collectie groeit snel (en de beurs blijft gek doen).
              En dat laatste is nog zo gek niet...
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                Citizen heeft er blijkbaar ook zo één(tje). Afschuwelijk, mijn gedacht. Loopt daarmee aan je arm. Maar misschien is't er één voor aan het been.

                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                  Beste, ik ben er een tijdje tussen uit hier op bd maar ik wilde je pm sturen vanwege je nikon lens maar geraak er niet uit vanwaar bij uw advertie bij aangeboden te kunnen reageren ,
                  Neem het me niet kwalijk maar kun je contact met mij opnemen over uw vraagprijs voor 70-200

                  Comment


                  • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                    Ben aan het sparen voor een Breitling B50,vindt ik een prachtig horloge.

                    Comment


                    • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                      Vind ik een zeer druk horloge.
                      Wel indrukwekkend en duur, maar not my cup of tea.

                      Comment


                      • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                        Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
                        Ben aan het sparen voor een Breitling B50,vindt ik een prachtig horloge.
                        Als je de opvolger van de B1 wil moet je dus deze nemen. In elk geval is die veel duidelijker dan zijn voorganger en completer ook, gezien de aanwezige windroos op de bezel. Die echte pilotenuurwerken zijn uiteraard nogal druk en groot, maar ieder zijn smaak natuurlijk. Persoonlijk heb ik enkel een voorbehoud als de diameter volgens mijn pols (18cm) te groot is. Maar ik kan het horloge best smaken. De B1's zullen nu dus wel dalen in waarde.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment


                        • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                          Ook even een paar van de mijne delen..
                          gen of rep mogen jullie kiezen.



                          Foto's zijn van een collega liefhebber, indien niet conform met de regels mogen ze verwijderd worden natuurlijk.

                          Leuk toppic trouwens!

                          Comment


                          • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Bart Bever Bekijk bericht
                            Ook even een paar van de mijne delen..
                            gen of rep mogen jullie kiezen.



                            Foto's zijn van een collega liefhebber, indien niet conform met de regels mogen ze verwijderd worden natuurlijk.

                            Leuk toppic trouwens!
                            De perfecte rep kan je (ik zeker niet) meestal niet herkennen tenzij je ze openmaakt en dan nog moet je weten aan welke details je het kan zien. Onlangs nog bij de horlogemaker geweest en wij hadden het erover. De Aziatische binnenwerken van sommige rep's, indien ze geen samenraapsel zijn van stukken uit oude horloges, zijn zeer degelijk. Het is natuurlijk een verboden terrein. Persoonlijk zou ik ze niet aankopen en dit omdat ik het werk van de mensen die achter de grote merken zit, enorm waardeer en vind dat dit toch een scheefgetrokken en onjuiste concurrentie is. Voor mij vooral een ethische reden dus.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

                            Comment


                            • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                              De foto is gemaakt door een collega liefhebber die niets liever fotografeerd dan horloges.. De klokjes zijn de mijne
                              Excuses voor de verwarring. Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat niet eigen foto's enkel achter een link mochten maar ik weet niet meer of het op dit forum was..

                              Ik ben ook akkoord dat de bedenkers achter de schermen een groot deel van de koek moeten krijgen.

                              Groeten!

                              Comment


                              • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                                De Blue Impulse is binnen gekomen. Perfecte staat. De zwarte lederen band heb ik vervangen door de Pilot Bracelet.

                                In natuurlijke lichtomstandigheden :



                                Deze Pilot bracelet in overschot was de aanleiding om deze mooie gelimiteerde Chronomat aan te schaffen.

                                Last edited by enero; 18 februari 2015, 19:14.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

                                Comment

                                Working...
                                X