Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voetje in plexi voor tablet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voetje in plexi voor tablet

    Wie al eens in de Fnac of bij Apple passeert en de tablets bekijkt heeft wel al die plexi voetjes gezien waar ze de iPad opleggen.
    Iemand een idee waar ge zoiets kunt vinden?
    De meeste andere voetjes die je kan vinden zijn te recht en die plexi zouden prima zijn.
    Ik heb het daar al gevraagd maar ze verkopen ze niet en zeggen ook niet van waar ze komen.
    Toevallig iemand een idee?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  • #2
    Re: Voetje in plexi voor tablet

    Dat is promo en display materiaal dat ze binnen krijgen via de distributeur.
    Kost hun niets maar mag normaal gezien niet verkocht worden.
    Na een zekere tijd gaan die dingen zelfs gewoon de vuilbak in.

    Een feit is wel dat dergelijke zaken wel degelijk verkocht worden of zelfs gratis gegeven worden aan zeer goede klanten. Meer specifiek gaan ze dan bv 3 displays binnen krijgen en er maar 1 in de winkel plaatsen zodat er 2 ongeschonden een alternatief leven gaan leiden . Eigenlijk om practische redenen omdat ook ander merken soms massas dispays en zo leveren en er geen plaats genoeg is in de winkel om het allemaal uit te zetten.

    Veel is dan afhankelijk van jou relatie met de winkel of je er ook eentje op de kop kan tikken.

    Die praktijken zijn trouwens zeer hangbaar in platenzaken en videotheken. Liefhebbers / verzamelaars zijn gek op die displays.

    Comment


    • #3
      Re: Voetje in plexi voor tablet

      Zijn die voetjes in de FNAC niet van aluminium ?

      Maar ik denk als je eens op Ebay (Hongkong ) zoekt, dat je wel kan vinden wat je wenst.
      Levertijd kan wel 3 weken zijn, maar komt steeds aan ik ik heb nog nooit een eurocent taksen moeten betalen.

      Btw, er staat op Ebay ook een mooie luidsprekerdock voor de GT.
      Als je de link niet vind, stuur dan maar een PM.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Voetje in plexi voor tablet

        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Zijn die voetjes in de FNAC niet van aluminium ?
        De nieuwe wel, die waar ze al de tabs opzetten van andere merken maar die iPad's dat op de eerste tafel liggen (Fnac Leuven), die liggen zo op van die ronde plexi voetstukken met rubber boordje aan.
        En neen ge kunt ze niet in uwe zak staken want ze zijn vastgemaakt.
        Probleem is dat die alu voetjes veel te recht zijn, goed om uw tablet als fotokader te gebruiken maar niet om te typen, na 10 minuten gaan de handen slapen omdat de polsen te veel geplooid zijn. Heb dus al zo'n alu voetje in huis.

        Maar ik denk als je eens op Ebay (Hongkong ) zoekt, dat je wel kan vinden wat je wenst.
        Levertijd kan wel 3 weken zijn, maar komt steeds aan ik ik heb nog nooit een eurocent taksen moeten betalen.
        Op eBay heb ik nog niet gekeken, zal eens rondneuzen se.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment

        Working...
        X