Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

    En de rode duivels hier...
    En de rode duivels daar..
    En de koning ziet graag voetbal...
    En zullen we winnen vanavond?
    En voetbal
    En het voetbal hier...
    En het voetbal daar...
    En de volksverhuizing is al op gang gekomen richting Heizelstadion...
    En Wilmots probeert het hoofd koel te houden!!


    Sjerpen en mutsen alom vermoedelijk..
    En later vanavond vechtpartijen in de stad ook zeker?
    En een hoop schade die ik dan mag helpen betalen ook nog zeker?

    En mag ik nu eens eindelijk in de tuin naar de radio luisteren terwijl ik van mijn pintje geniet, zonder dat ik om de haverklap die citaten moet aanhoren van om het even welke presentator op om het even welke zender.
    't Is echt overdreven deze week en dan vooral vandaag.
    Is er een speciale wedstrijd misschien?
    Eén die iets belangrijks/nuttigs/zinvols zal teweeg brengen?

    Wie weet waar ik terecht kan om dat even te zeggen.

    En neen, ik ben inderdaad GEEN voetballiefhebber!
    Ik hou gewoon niet van die verwaande geldwolven die met een om ter blitse auto rondscheuren.
    En neen, ik ben niet jaloers op hun geld.
    Ik vind het alléén wraakroepend dat zoveel schoon geld word verkwanseld aan die neo-arena's en pseudo-gladiatoren.
    Last edited by dréten; 7 juni 2013, 17:58.

  • #2
    Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

    Goed gezegd. Voetbal, voetbal, ik kan er niet van slapen..... uhm. Sorry, moet zijn, voetbal voetbal, ik lig er niet van wakker !
    Panasonic Lumix FZ2000

    Comment


    • #3
      Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

      Ow
      Ik zie graag voetbal.
      Vooral onze nationale ploeg ALS die het goed doet
      Dit is echter geen voorwaarde maar veel leuker.
      Verliezen = niks; sorry hoor.
      Niemand verliest graag, wat het ook zijn mag.

      2014 > Brazilië.
      Heeft lang geduurd.
      Wie had vroeger de centen om die dure voetbalschoenen te kopen in Brazilië?
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
        En de rode duivels hier...
        En de rode duivels daar..
        En de koning ziet graag voetbal...
        En zullen we winnen vanavond?
        En voetbal
        En het voetbal hier...
        En het voetbal daar...
        En de volksverhuizing is al op gang gekomen richting Heizelstadion...
        En Wilmots probeert het hoofd koel te houden!!


        Sjerpen en mutsen alom vermoedelijk..
        En later vanavond vechtpartijen in de stad ook zeker?
        En een hoop schade die ik dan mag helpen betalen ook nog zeker?

        En mag ik nu eens eindelijk in de tuin naar de radio luisteren terwijl ik van mijn pintje geniet, zonder dat ik om de haverklap die citaten moet aanhoren van om het even welke presentator op om het even welke zender.
        't Is echt overdreven deze week en dan vooral vandaag.
        Is er een speciale wedstrijd misschien?
        Eén die iets belangrijks/nuttigs/zinvols zal teweeg brengen?

        Wie weet waar ik terecht kan om dat even te zeggen.

        En neen, ik ben inderdaad GEEN voetballiefhebber!
        Ik hou gewoon niet van die verwaande geldwolven die met een om ter blitse auto rondscheuren.
        En neen, ik ben niet jaloers op hun geld.
        Ik vind het alléén wraakroepend dat zoveel schoon geld word verkwanseld aan die neo-arena's en pseudo-gladiatoren.

        Wat heb je dat mooi gezegd. Wijzig in mij geval rood voor oranje en het klopt (bijna) helemaal. Owe als je zegt dat je niet van voetbal houdt dan wordt je voor gek verklaard. En dan nog die "supporters" die een halve stad moeten slopen omdat hun clubbie verloren heeft of juist omdat hun clubbie gewonnen heeft. We hebben hier een reclame van Autodrop: "Het is zo lekker, het zou verboden moeten worden." Dat geldt ook voor voetbal.Voetbal =
        Hé effe mijn hart luchten.
        Website: cameraobschuura.nl
        Twitter: @CameraObSchuura
        FaceBook: Cameraobschuura

        Comment


        • #5
          Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

          Als het geen voetbal was, zou het een andere sport zijn. We zijn sociale dieren en behoren graag tot een groep die succes boekt of we identificeren er ons mee.
          En voetbal is nu eenmaal de populairste sport. Ik begrijp je ergernis en kan er een eind in meegaan, maar het is des mensen.
          Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

          Comment


          • #6
            Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
            Als het geen voetbal was, zou het een andere sport zijn. We zijn sociale dieren en behoren graag tot een groep die succes boekt of we identificeren er ons mee.
            En voetbal is nu eenmaal de populairste sport. Ik begrijp je ergernis en kan er een eind in meegaan, maar het is des mensen.
            Ben ik weer een uitzondering
            En idd. wij zijn dieren, lichamelijk. Twijfel wel over dat sociale
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Ben ik weer een uitzondering
              En idd. wij zijn dieren, lichamelijk. Twijfel wel over dat sociale
              Met sociaal bedoel ik dat we in het algemeen in groep leven en niet solitair zoals beren of tijgers.
              Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

              Comment


              • #8
                Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

                Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
                Met sociaal bedoel ik dat we in het algemeen in groep leven en niet solitair zoals beren of tijgers.
                Ben ik het 210,5% mee eens
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

                  Alléé, ze zijn er aan begonnen hoor in Brussel
                  Op Radio2 laten ze nu het geluid van de supporters zelfs doorheen de muziek van Aha horen.
                  Zonde!

                  Comment


                  • #10
                    Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

                    Voetbal, pfff geen cent geef ik er voor. In feite het woord typen is me al teveel.
                    https://ggpics.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

                      En voor al de supporters, het is momenteel 1-0, een goal van Kevin Debruyne.

                      Comment


                      • #12
                        Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

                        Hoe meer hoe liever, dan kan ik eindelijk eens genieten van de stilte in het bos en kan ik eindelijk eens fietsen zoals het hoort hier in de velden en rondom en in het bos en wordt ik niet van de weg afgeduwd door één of andere zot.
                        't is hier buiten zalig, zalig stil .... Ik hoor de vogels fluiten en geniet bij een glas wijn ....
                        Straks nog even kuieren in het bos ...
                        Ik wou dat het iedere dag voetbal was en hoe vroeger hoe liever ...
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #13
                          Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

                          Raar, moet je voor supporters nu nog de standen opgeven ook ?
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

                          Comment


                          • #14
                            Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

                            Ze spelen niet goed...
                            Moest al 2-1 zijn voor Servië
                            Of 2-2 als Christian Benteke zijn kans niet verprutst had.
                            Kompany heeft een tik gehad maar speelt nog mee.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                              Hoe meer hoe liever, dan kan ik eindelijk eens genieten van de stilte in het bos en kan ik eindelijk eens fietsen zoals het hoort hier in de velden en rondom en in het bos en wordt ik niet van de weg afgeduwd door één of andere zot.
                              't is hier buiten zalig, zalig stil .... Ik hoor de vogels fluiten en geniet bij een glas wijn ....
                              Straks nog even kuieren in het bos ...
                              Ik wou dat het iedere dag voetbal was en hoe vroeger hoe liever ...
                              Nu je 't zegt...'t is hier ook beduidend stiller dan anders...
                              Ik neem er nog even de opener bij, en een lekkere OMER.

                              Dat noemen ze dan van de nood een deugd maken, niet?

                              Comment

                              Working...
                              X