Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vloer- tegelverf V33 ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vloer- tegelverf V33 ???

    Nog nooit van gehoord, maar blijkbaar bestaat er vloer en tegelverf ?
    Gebruik binnen op beton, steen, tegels, hout. Ideaal voor in de garage. Weerstand tegen autobanden, zware belastingen en schokken.


    Dit moet toch afgaan van je vloer als je vb uitglijdt of met je schoenen tegen de grond sleept en niet mooi, daar de voegen dan ook geverfd zijn.
    Iemand al zoiets geprobeerd?

  • #2
    Re: Vloer- tegelverf V33 ???

    Oorspronkelijk geplaatst door KevinVdd Bekijk bericht
    Nog nooit van gehoord, maar blijkbaar bestaat er vloer en tegelverf ?
    Gebruik binnen op beton, steen, tegels, hout. Ideaal voor in de garage. Weerstand tegen autobanden, zware belastingen en schokken.


    Dit moet toch afgaan van je vloer als je vb uitglijdt of met je schoenen tegen de grond sleept en niet mooi, daar de voegen dan ook geverfd zijn.
    Iemand al zoiets geprobeerd?
    Ik heb wel op Dobbit tv gezien dat je deze verf kan gebruiken om te renoveren zonder primer ...
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • #3
      Re: Vloer- tegelverf V33 ???

      Vloerverf is een stuk sterker dan je denkt, ik heb er ooit over gedacht om dat in mijn woonkamer te gebruiken. Uiteindelijk lagen een aantal tegels los, en hebben we de hele boel vervangen door parket.

      Comment


      • #4
        Re: Vloer- tegelverf V33 ???

        Mijn garagevloer is 40 jaar geleden geschilderd en ziet er nog als nieuw uit. Die verf kan je echter niet zo in de handel kopen.
        Het is een mengsel van bruinrode isolatieverf en luchtdrogende isolatievernis. De vloer was origineel gepolierde rode chape.

        Comment

        Working...
        X