Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

    Mijn vertrouwen in de mensheid heeft bij deze weer een enorme deuk gekregen.

    Volgende items zijn uit mijn huis verdwenen:
    - Canon 5D Mark III (Serienummer: 053023003517) met een voetje op voor mijn manfrotto statief
    - Canon 24-105mm F4.0 IS
    - Canon Speedlite 580ExII
    - Geheugenkaartje (8GByte) Sandisk

    Als iemand ergens zoiets ziet verschijnen (eBay, 2dehands, kapaza, ...) laat dan maar weten.

  • #2
    Re: Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

    Miljaar he... dat is dus (sorry) klxxen.
    * Ik heb o.a. dezelfde lens dus ik weet wat die spullen kosten.

    Zal mijn ogen open houden.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

      Jammer zoiets te moeten lezen. Moet vloeken en balen zijn. Maar daar sta
      je dan, machteloos. Sterkte en als ik iets verdachts zie...

      Comment


      • #4
        Re: Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

        Mijn vertrouwen in de mensheid is al lang geleden verdwenen.
        Hou het in het oog.
        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

        Comment


        • #5
          Re: Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

          zal opletten.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

            mijn ouders hebben tot drie keer toe inbrekers over de vloer gehad. (op twee verschillende adressen)
            mijn geloof in de goedheid van de mensen is dus serieus aangetast.
            het kwaad huist onder ons mensen.
            normen en waarden, recht en orde. de harde hand.
            dat is het enige wat ons nog kan redden.
            maar goed, we gaan hier geen politieke discussie van maken.

            Comment


            • #7
              Re: Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

              G.....**,
              Zal ook allert zijn.
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

              Comment


              • #8
                Re: Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

                dat is kl***te, dat ik het zo cru moet zeggen, ge zoudt ze wel een ongeluk aandoen indien je zou weten wie het is.......
                sterkte , en ik kijk ook uit.....
                groetjes aline

                Comment


                • #9
                  Re: Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

                  Dekt je verzekering dit niet?

                  Uit dengrond van mijn hart hoop ik toch dat je meer mensen kent die je wel kan vertrouwen.
                  Misschien naief, maar ik geloof nog altijd dat de meeste mensen goed willen zijn voor hun medemens.

                  Uiteraard kijk ik uit, en ik zou het ook niet graag meemaken.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

                    Tja, crapuul loopt er hier genoeg rond....straffeloosheid in onze samenleving.
                    Ik geloof nog wel in de mensheid, helaas is het kringetje erg klein geworden...

                    Hopelijk kan je het recupereren...sterkte (want het is altijd erg en balen)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

                      Gisteren ben ik iets wezen drinken in het centrum van Brugge. Ik heb daar
                      een uurtje gezeten. Een beetje gelezen (e-reader) een beetje geschreven
                      (Visconti vulpen) en toen was het tijd om huiswaarts te keren.
                      Eenmaal thuis wist ik het, mijn vulpen! Ik had ze niet meer. Laten liggen of
                      iemand had ze van me gestolen. Paniek, want kost geld zat, en bovendien
                      heeft ze een bijzondere, sentimentele waarde voor me.
                      Het enige dat ik kon doen was hopen en als de bliksem teruggaan.
                      Zodra ik binnenkwam, naderde de kelner me al met mijn pen. Een meneer
                      had ze aan hem gegeven. Ze lag nog op het tafeltje in de hoek. Die meneer
                      was al weg, ja.
                      En zo verlies je het vertrouwen in de mensheid, en zo win je het weer terug.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

                        Het gewoon balen, je spullen zo kwijtraken en daarbij nog je privacy schenden.
                        Ik heb het ook voorgehad, ik kwam van een fotoshoot en al mijn materiaal, twee toestellen, lenzen e.a. staken in mijn koffer (niet zichtbaar) in de wagen.
                        Terwijl ik in mijn stamcafé (taverne) nog rustig aan het nagenieten was met vrienden werd er in de auto ingebroken (had de auto niet ver geparkeerd en in op een drukke parking).
                        Werd er in gebroken via een zijruit, alles hing vol bloed maar de dief was niet weggeraakt met de wagen en een geluk in de koffer hadden ze niet gekeken al mijn materiaal (twee zakken) was onaangeroerd.
                        En het straffe van alles was dat ik de dief en zijn handlanger heb zien binnenkomen in de taverne om te kijken dat ze nog tijd hadden om de diefstal te plegen.

                        Ik heb nu een verzekering genomen voor al mijn materiaal en ook in de wagen als de wagen voorzien van een erkend alarmsysteem.
                        Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
                        www.dewolfmarc.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

                          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                          Zodra ik binnenkwam, naderde de kelner me al met mijn pen. Een meneer
                          had ze aan hem gegeven. Ze lag nog op het tafeltje in de hoek. Die meneer
                          was al weg, ja.
                          En zo verlies je het vertrouwen in de mensheid, en zo win je het weer terug.
                          Doudeke, dit is inderdaad een boost om alsnog vertrouwen te krijgen....
                          Zo zie je maar, er bestaan toch nog eerlijke gasten...(het kleine kringetje )

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

                            Een oplossing zou volgens mij zijn dat ze de grenzen weer sluiten en alles wat niet Belgisch is grondig controleren. Wedden dat de criminaliteit daalt?
                            Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

                              Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk bericht
                              Een oplossing zou volgens mij zijn dat ze de grenzen weer sluiten en alles wat niet Belgisch is grondig controleren. Wedden dat de criminaliteit daalt?
                              Een idee dat ik al een tijdje voorsta, maar wie ben ik... En bovendien goed voor de werkgelegenheid. Alle kleintjes kunnen helpen.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment

                              Working...
                              X