Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 98 van 98 EersteEerste ... 48 88 94 95 96 97 98
Weergegeven resultaten: 2.426 t/m 2.433 van 2433

Standaard Re: Versoepeling maatregelen

Opvallend is wel dat Scienscano geen dagelijkse cijfers meer publiceert, terwijl de situatie verre van onder controle is.
    Ook vreemd dat men nergens weergeeft of er onder die besmettingen ook nog deels of volledig gevaccineerden zitten.
    Men wil precies het virus negeren.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Standaard Versoepeling maatregelen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
    Opvallend is wel dat Scienscano geen dagelijkse cijfers meer publiceert, terwijl de situatie verre van onder controle is.
    Ook vreemd dat men nergens weergeeft of er onder die besmettingen ook nog deels of volledig gevaccineerden zitten.
    Men wil precies het virus negeren.
    Vermoedelijk ook vakantie voor enkele mensen daar en uiteraard gaan de cijfers omhoog als men iedereen controleert dat durft bewegen.
    Voor de vakantieperiode controleerden ze vooral zieke mensen, nu ook wie niet ziek is … groot verschil tussen ziek zijn en drager zijn van het virus.
    En volledig gevaccineerd zijn betekent niet dat je geen drager meer kan zijn van het virus of dat je niet meer ziek kan worden, net als met de griep heb je veel minder kans om zwaar ziek te worden en zullen de symptomen bij de meesten mild blijven.
    Vermoedelijk waren er anders ook veel drager van het virus maar werden ze niet gecontroleerd wegens niet (erg) ziek.
    Correct vergelijk is te maken met aantal effectieve zieken en hospitalisaties ten gevolge van Covid.
    En mits het virus nooit zal verdwijnen, dan zullen we toch ooit een normaler leven hebben en het erbij moeten nemen dat sommigen ziek worden … net als met de griep.
    Dat betekent daarom niet dat plots niets meer ernstig is.
    Van de griep krijgen we toch ook geen dagelijkse cijfers en daar vallen ook veel doden mee.
    Dus ooit zullen die dagelijkse cijfers toch stoppen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Eigenlijk heeft dus elk land zijn eigen app, en het is geldig binnen gans Europa
    Waarom gewoon dan geen één en hetzelfde Europese app, .....

grts
    Sieg
    Heeft ook te maken met de gesproken landstaal Sieg.
    Voor ons is dat in vier talen, waaronder natuurlijk Engels
    dat het voor velen moet verstaanbaar maken.
    Maar ik veronderstel dat Spanjaarden, Italianen, Portugezen en noem maar op….
    ook graag hun eigen landstaal op hun app hebben staan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Zal ook wel te maken hebben met privacy op gegevens.
    Zeker ook wel de opbouw van de databanken die zeker niet overal gelijk is. Bij de ene zal het vaccinatieveld bv vaccin1 en vaccin2 noemen, terwijl in een ander land dan bv de velden vac1 en vac2 kunnen zijn ....
    Als er slechts 1 app is, moeten al die velden en filters en selects per land gepersonaliseerd worden en dan wordt het een heksenketel en op zich leidt tot tot langere testtijden .. meer kans op fouten.
    Je kan dit vergelijken met kledijmaten. Er is een opsomming van diverse maatnummers en dat naar gelang de interesse van de persoon. Duitse maten, Engelse maten, Franse maten, Spaanse maten ... In een dagdagelijks product slaagt men er al niet in tot een uniforme maat te komen, laat staan dat bij complexe databanken er consensus is over naamgeving van velden, ... En dit is dan nog heel simpel benaderd.
    En zoals we hier in België stilaan gewoon zijn, is dat dan de volgende reden om steen en been te klagen over te traag, gebrekkig, fout ...
    Nu kan iedereen minstens aan zijn nodig vaccinbewijs en dat is meer dan voldoende. Hou het simpel is de boodschap.
    Laatst gewijzigd door Wim.Vanmaele; gisteren om 13:21
    https://www.fotospotter.be
    1% van iets is meer dan 100% van niets - koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Natuurlijk, en dan nog even in het Faroes, het Fins, het Hongaars, het Baskisch, het Gaelic, het Bulgaars, het Welsh, het Sami, .... Voor mij is het simpel (ik hou van simpele afspraken) : alles in het Engels en gedaan er mee.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Vermoedelijk ook vakantie voor enkele mensen daar en uiteraard gaan de cijfers omhoog als men iedereen controleert dat durft bewegen.
    Voor de vakantieperiode controleerden ze vooral zieke mensen, nu ook wie niet ziek is … groot verschil tussen ziek zijn en drager zijn van het virus.
    En volledig gevaccineerd zijn betekent niet dat je geen drager meer kan zijn van het virus of dat je niet meer ziek kan worden, net als met de griep heb je veel minder kans om zwaar ziek te worden en zullen de symptomen bij de meesten mild blijven.
    Vermoedelijk waren er anders ook veel drager van het virus maar werden ze niet gecontroleerd wegens niet (erg) ziek.
    Correct vergelijk is te maken met aantal effectieve zieken en hospitalisaties ten gevolge van Covid.
    En mits het virus nooit zal verdwijnen, dan zullen we toch ooit een normaler leven hebben en het erbij moeten nemen dat sommigen ziek worden … net als met de griep.
    Dat betekent daarom niet dat plots niets meer ernstig is.
    Van de griep krijgen we toch ook geen dagelijkse cijfers en daar vallen ook veel doden mee.
    Dus ooit zullen die dagelijkse cijfers toch stoppen.
    Kan ik inkomen, maar een vergelijk met de griep zou ik niet maken.
    Dat hebben we een minister al weten doen vorig jaar...
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Dat hebben we een minister* al weten doen vorig jaar...
    * zelfs een professor in de virologie
    "The further a society drifts from the truth the more it will despise those that speak it" .
    George Orwell

Standaard Versoepeling maatregelen

Dat hebben we een minister al weten doen vorig jaar...
    Vergelijk met de griep gaat niet over de ernst maar over het verloop.
    Weinig vaccinaties, veel zieken.
    Veel vaccinaties, veel minder ernstig zieken.
    Vaccin elk jaar herhalen tegen een of andere variant dat de bovenhand heeft.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Pagina 98 van 98 EersteEerste ... 48 88 94 95 96 97 98

Soortgelijke discussies

1. Energiebesparende maatregelen (zelf uit te voeren)
    Door Dirk007 in forum Chit Chat
    Reacties: 97
    Laatste bericht: 12 januari 2012, 11:43

Regels voor berichten