Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Versoepeling maatregelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Versoepeling maatregelen

    Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    Klopt.
    Het gaat hem om 'vermoedelijk' 30 mensen op 5.000.000 mensen, dus een kans van 0,006% die helemaal nog niet bewezen is.
    Dus eigenlijk heb je 60x meer kans om dood te gaan door een bloedklonter van het ingespoten vaccin dan helemaal alleen 6 cijfers goed te hebben op de Belgische Lotto, hmmm ... iets om over na te denken hé Wim

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • Re: Versoepeling maatregelen

      Een van mijn facebookvrienden postte onderstaande foto uit het fase 3 onderzoek bij AZ. Blijkt dat er 8 gevallen van trombose waren in de controlegroep (placebo) en maar 4 gevallen bij de effectief gevaccineerde personen. Het is dus gezonder om u te laten vaccineren...

      http://users.telenet.be/hombre/Images/fase3.jpg
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • Re: Versoepeling maatregelen

        Mijn corona alert geeft 1 contact aan vanmorgen, ik ben ganse week met niemand in contact geweest??
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • Re: Versoepeling maatregelen

          Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
          Mijn corona alert geeft 1 contact aan vanmorgen, ik ben ganse week met niemand in contact geweest??
          Die hebben uw post gelezen over AZ en trachten u zo toch de weg te wijzen naar AZ.
          https://ggpics.be/

          Comment


          • Re: Versoepeling maatregelen

            Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
            Die hebben uw post gelezen over AZ en trachten u zo toch de weg te wijzen naar AZ.
            Bwa, ik denk dat dat ding weleens tilt slaat, heb het nogeens voorgehad en toen stond dat contact er maar 1 dag op.
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • Re: Versoepeling maatregelen

              Sieg, Jij trekt besluiten. Ik niet. Ik gaf, geef gewoon op dat je over alle data moet beschikken en niet enkel over een uitgefilterde data wil je correcte besluitvorming doen
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • Re: Versoepeling maatregelen

                Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                Sieg, Jij trekt besluiten. Ik niet. Ik gaf, geef gewoon op dat je over alle data moet beschikken en niet enkel over een uitgefilterde data wil je correcte besluitvorming doen
                We zijn al met twee die zo denken.

                Comment


                • Re: Versoepeling maatregelen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                  Wie nu verzaakt aan oproeping tot vaccinatie omwille van ... mag van mijn part op de lijst gezet die het allerlaatste aan zet komen met verplichting de nu opgelegde regels 100% te volgen.
                  Ik snap het probleem niet, wie nu een oproep krijgt voor vaccinatie en liever wat afwacht, die kan gewoon zelf voor een latere datum kiezen.
                  Iedereen heeft daartoe de kans!
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • Re: Versoepeling maatregelen

                    Oorspronkelijk geplaatst door pogi Bekijk bericht
                    5 miljoen vaccinaties en 30 doden. Met cijfers kun je alles bewijzen. De vraag is zijn die 30 doden overal gevallen in verschillende vaccinatiecentra of in hetzelfde centra. Leeftijd, hoe snel na de vaccinatie etc... waarom kan men daar geen overzicht over geven?
                    Het productieproces van een vaccin is allicht niet eenvoudig en misschien kan er al eens iets mis gaan, rekening houdende met de enorme tijdsdruk en druk van financiële belangen. Het uitblijven van leveringen werd toch door AZ zelf aan productieproblemen geweten?! Vaccines are complex biological product

                    En blijkbaar zou er iets mis kunnen zijn met een deel van de geproduceerde vaccins:

                    VRT nieuws 11/3 "In Oostenrijk is eerder deze week een partij AstraZeneca-vaccins aan de kant gezet
                    Van verschillende bronnen horen we dat het mogelijk om een en dezelfde partij vaccins gaat, die aan zowel Oostenrijk als Denemarken is geleverd.
                    Eerder hebben de Baltische staten beslist het omstreden lot voorlopig niet te gebruiken. Ook Italië legt een lot aan banden, opmerkelijk want volgens het EMA zijn geen vaccins uit de eerder vermelde partij in Italië beland
                    ." (klik)

                    En als je 30 doden telt tov het beperkt aantal gevaccineerden van de desbetreffende partij is het misschien wel een echt probleem. Misschien is het dan misgelopen in de productie en kwaliteitscontroles .

                    Comment


                    • Re: Versoepeling maatregelen

                      Bwoh, de verkeersdodenstatistieken in België zijn heel goed gekend en toch stapt elkeen elke morgen weer blijgezind in zijn auto....

                      Comment


                      • Re: Versoepeling maatregelen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                        Sieg, Jij trekt besluiten. Ik niet. Ik gaf, geef gewoon op dat je over alle data moet beschikken en niet enkel over een uitgefilterde data wil je correcte besluitvorming doen
                        Was als grapje bedoelt hé Wim, daarmee ook de emoji's
                        Ik bedoel maar met die opmerking dat je snel besluiten kunt trekken door gewoon enkele gegevens klakkeloos te vergelijken.

                        Bij mij gaat het 'm erover hoeveel mensen er een trombose heeft ontwikkeld na inspuiting met die bepaalde batch vaccins, en niet hoeveel mensen er totaal al zijn ingeënt.
                        Want dat gegeven zal een véél slechter resultaat geven dan dat ze op het ogenblik laten uitschijnen of wat jij uitrekent met die 0,006%.
                        Er zijn blijkbaar twee landen die deze batch vaccins ontvangen hebben, bij beide landen word deze batch nu opzij gehouden wegen opvallende problemen.
                        Europa nuanceert dit, zoals gewoonlijk, maar er zal toch wel iets aan de hand zijn met die bepaalde batch.
                        Overal kunnen fouten ingeslopen zijn, zeker omdat alles zo enorm snel moet gaan, dus mss ook wel daarin.
                        Zeg ik dat het zo is, neen absoluut niet maar het kan, en als de mogelijkheid zou bestaan dan moet het absoluut eerst onderzocht worden vooraleer gewoon alles naast zich neer te leggen en verder te doen.
                        Dat er grote twijfel ontstaat bij mensen na al die verhalen met AZ lijkt me ook meer dan logisch

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • Re: Versoepeling maatregelen

                          30 doden ???
                          Bij mijn weten één dame overleden aan bloedstollingsstornissen,juist het tegenovegestelde van klonters.
                          Niet iedereen gaat dood aan een bloedklonter.
                          En zijn dat 30 gevallen met hetzelfde lot of over de toale vaccinatiecampagne ??Niet gespecifieerd.
                          Zijn we al vergeten dat in de rusthuizen na opstarten van de vaccinatie er enkele overlijdens waren ??En dat was met Pfizer.
                          Deze morgen op de radio een getuigenis van een man,die zijn arm niet meer boven zijn hoofd krijgt,en niet ver meer kan gaan na corona.
                          Zal wel zijn,maar is dit eigen aan corona? Nee.Wel aan het feit dat die man op IC gelegen heeft,zwaar ziek,beademd etc.
                          Hetzelfde kan men zien op een besmetting op een ingeklemde niersteen,hartinfarct,andere infectie etc.
                          Gekend onder de naam:Critical illnes syndrome / polyneuropathie.
                          Alleen maar om te zeggen dat de informatie die wij krijgen in nieuwsberichten etc alles behalve volledig is.
                          NB:Ik heb gisteren mijn uitnodiging gekregen voor vaccinatie.Zal met Astra-Zeneca zijn, en heb al bevestigd te zullen komen.

                          Comment


                          • Re: Versoepeling maatregelen

                            Zo zal uw kaartje er uitzien. [emoji6]
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • Re: Versoepeling maatregelen

                              @Demuro : ik heb gisteren een brief gekregen dat ze me een gingen een brief sturen om me te laten weten wanneer ik mag komen (welkom in Wingene....).
                              Met welk soort vaccin kan me in feite geen moer schelen, als je voor chemo staat of met een resistente bacterie opgezadeld zit vraag je je dat ook niet af.

                              Comment


                              • Re: Versoepeling maatregelen

                                Ik heb er hier er ééntje rondlopen die al 2 prikken gehad heeft, Pfizer,de symptomen bij haar zijn licht anders dan op bovenstaand kaartje. Vooral bij de 2de injectie. Maar zij is dan ook een ultra light, en de symptomen waren een pijnlijke arm, net of ze was tegen de kast gelopen, en kenmerken van een beginnende griep, rillingen, motig voelen, en moe. De tweede dag. Verholpen door een paracetamol- of bruis. Ik denk dat de fysiek van een persoon een rol gaat spelen, ikzelf heb nooit de symptomen gehad die ze aan het griepvaccin toewijzen.
                                Last edited by guido.g; 13 maart 2021, 17:38.
                                https://ggpics.be/

                                Comment

                                Working...
                                X