Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Versoepeling maatregelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Versoepeling maatregelen

    In Mol zijn 0,0 mensen gevaccineerd, prachtig hé.
    Kan dat eigenlijk moeilijk geloven, maar ja......................
    Ik zou, volgens het HLN, op 22 of 29 maart mijn eerste prik krijgen.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • Re: Versoepeling maatregelen

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      In Mol zijn 0,0 mensen gevaccineerd, prachtig hé.
      Waar haal je dat vandaan? [emoji848]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • Re: Versoepeling maatregelen

        HLN priktest meneer, daar was Mol zelfs niet vermeld!
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • Versoepeling maatregelen

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          HLN priktest meneer, daar was Mol zelfs niet vermeld!
          Screenshot komt van de website die vermeld staat op de info bij de officiële uitnodigingen voor het vaccin.
          Zal wel de juiste zijn veronderstel ik. [emoji848]
          Ook HLN verwees er in de week al eens naar want had deze link ook al in een artikel gezien.
          Op HLN zelf stond ook een kaart, maar die gaf voor niks hier een resultaat.
          HLN is niet altijd een referentie.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • Re: Versoepeling maatregelen

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            In Mol zijn 0,0 mensen gevaccineerd, prachtig hé.
            Kan dat eigenlijk moeilijk geloven, maar ja......................
            Ik zou, volgens het HLN, op 22 of 29 maart mijn eerste prik krijgen.
            Beter je toevlucht zoeken naar officiële kanalen.
            Een gemeente waar 35.000 inwoners wonen en geen gevaccineerden, zeg nu zelf.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • Versoepeling maatregelen

              Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
              Beter je toevlucht zoeken naar officiële kanalen.
              Een gemeente waar 35.000 inwoners wonen en geen gevaccineerden, zeg nu zelf.
              Ondertussen zitten ze ook al iets verder dan gisteren. [emoji6]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • Re: Versoepeling maatregelen

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Screenshot komt van de website die vermeld staat op de info bij de officiële uitnodigingen voor het vaccin.
                Zal wel de juiste zijn veronderstel ik. [emoji848]
                Ook HLN verwees er in de week al eens naar want had deze link ook al in een artikel gezien.
                Op HLN zelf stond ook een kaart, maar die gaf voor niks hier een resultaat.
                HLN is niet altijd een referentie.
                HLN ga ik niet meer lezen, definitief geband. Schreeuw titels, vervolg ( zogezegde reportage editie duimzuigers ) titels geen relevantie enz, uit de context, noem maar op. Bah en nog eens Bah.Medialaan bulshit.
                https://ggpics.be/

                Comment


                • Re: Versoepeling maatregelen

                  Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                  HLN ga ik niet meer lezen, definitief geband. Schreeuw titels, vervolg ( zogezegde reportage editie duimzuigers ) titels geen relevantie enz, uit de context, noem maar op. Bah en nog eens Bah.Medialaan bulshit.
                  Zeer mee eens Guido.

                  Comment


                  • Re: Versoepeling maatregelen

                    Dan moet je niet veel kranten meer lezen. En de rest van het internet eigenlijk ook niet...

                    Comment


                    • Re: Versoepeling maatregelen

                      Die vaccinaties in Mol zijn zelfs nog niet eens alle zorgverleners en die gaan toch voor.
                      Gewone mensen zijn nog niet aan de orde.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • Re: Versoepeling maatregelen

                        Van versoepeling maatregelen gesproken...

                        Met deze maatregelen gaat het er soms te soepel aan toe! DeTijd: Spookbedrijven, etc. (Ook in HLN).

                        Comment


                        • Re: Versoepeling maatregelen

                          Ik ben net terug van de kapper.
                          Het was héél lang geleden dat ik daar nog eens ben geweest.
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

                          Comment


                          • Re: Versoepeling maatregelen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Die vaccinaties in Mol zijn zelfs nog niet eens alle zorgverleners en die gaan toch voor.
                            Gewone mensen zijn nog niet aan de orde.
                            In Mol is het volgende gevaccineerd:

                            65+ : 591 op 7668
                            18-65 : 1572 op 22411
                            -18 : 1 op 6943

                            Zou me toch verwonderen dat de 2164 gevaccineerden allemaal zorgverleners zijn. [emoji6]
                            In alle gemeenten is men nu ook gestart met de risico patiënten.
                            Denk je dat ze daar enkel in Mol een uitzondering op gaan maken?
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • Re: Versoepeling maatregelen

                              Ik ben persoonlijk niet zo blij mochten ze mij het Astra vaccin geven, ik hoorde al verhalen dat je daar echt ziek kunt van worden, nu, mijn eigen dochter heeft het zelf mogen ondervinden.
                              Die is gisteren gevaccineerd en is vandaag moeten thuisblijven wegens ziek , zij moet over 12 weken haar tweede spuit gaan halen, ik dacht dat bij het A.Z. vaccin er zo'n 4 weken tussen zaten ?
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

                              Comment


                              • Re: Versoepeling maatregelen

                                Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                                Ik ben persoonlijk niet zo blij mochten ze mij het Astra vaccin geven, ik hoorde al verhalen dat je daar echt ziek kunt van worden, nu, mijn eigen dochter heeft het zelf mogen ondervinden.
                                Die is gisteren gevaccineerd en is vandaag moeten thuisblijven wegens ziek , zij moet over 12 weken haar tweede spuit gaan halen, ik dacht dat bij het A.Z. vaccin er zo'n 4 weken tussen zaten ?
                                Nope voor AZ is de tussentijd 12 weken .. standaard in de UK dus ook hier ...

                                Comment

                                Working...
                                X