Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Versoepeling maatregelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Versoepeling maatregelen

    Dat ze allemaal mijn gat eens kussen, mijn familie komt met Kerstmis!!!
    Tante Stella en nonkel Omer, tante Smirnoff en nonkel Jameson met hun tweeling Gin en Tonic.
    Mijn kozijnen Jack Daniels en Jim Beam.
    Mijn nichtje Baileys.
    Ook mijn Franse maten Moët en Chandon zullen van de partij zijn. Zelfs mijn advokaat, meester Bols heb ik uitgenodigd!
    Ik moet juist nog iets in huis halen om te drinken 🎅🎄🍾🍷🍸🍹🍺🥂🥃😅
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • Re: Versoepeling maatregelen

      Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      Dat ze allemaal mijn gat eens kussen, mijn familie komt met Kerstmis!!!
      Tante Stella en nonkel Omer, tante Smirnoff en nonkel Jameson met hun tweeling Gin en Tonic.
      Mijn kozijnen Jack Daniels en Jim Beam.
      Mijn nichtje Baileys.
      Ook mijn Franse maten Moët en Chandon zullen van de partij zijn. Zelfs mijn advokaat, meester Bols heb ik uitgenodigd!
      Ik moet juist nog iets in huis halen om te drinken ��������������������
      Heineken .. Dit beperkt zo wie zo het aantal gasten die je uit nodigt en effectief zullen willen komen
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • Re: Versoepeling maatregelen

        Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Ik moet juist nog iets in huis halen om te drinken
        Hét bier voor vanavond: Paix-Dieu (in Delhaize te koop)
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • Re: Versoepeling maatregelen

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Het zijn enkel de verklaringen van virologen zoals Van Ranst waar ik mij op baseer, nog voor de veiligheidsraad samenkomt.
          Om 10:00, 11:00, 13:00, 15:00 ... telkens zeer tegenstrijdige verklaringen van dezelfde persoon.
          Heeft niks met zwichten te maken, het zijn zijn eigen woorden ... gewoon tegen elke reporter een ander antwoord!
          Uw haat tegenover Prof Van Ranst is ondertussen geweten. Lees ook eens wat anders dan bepaalde "populaire" sociale media waar dit bon ton is.
          Hombre

          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

          Comment


          • Re: Versoepeling maatregelen

            Pff ik geloof mijn ogen soms niet, gisteren in de plaatselijke supermarkt, een sjieke jonge bomma ( dat dacht ze tenminste ) aan de outfit te zien, een kar vol adviezen en 4x6 pers. fondue. Vandaag halen we een schotel bij de beenhouwer, en weer een sjieke madam gaat buiten met een vleesschotel van " un mètre cinquante avec de la viande " zo was het order. Ze zal die gebruiken om de afstand te bewaren.
            https://ggpics.be/

            Comment


            • Re: Versoepeling maatregelen

              Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
              Uw haat tegenover Prof Van Ranst is ondertussen geweten. Lees ook eens wat anders dan bepaalde "populaire" sociale media waar dit bon ton is.
              Wat een zeverreactie weer! [emoji1785]

              Ik haat niemand, ik heb enkel een allergie voor zever.
              Als men op één halve dag vier verschillende verklaringen geeft, dan is dat zever wie dat ook zegt!
              En het is niet door onnozele gezettepraat te lezen maar door zijn gesproken interviews te zien ... geen verdraaiing door journalisten.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • Re: Versoepeling maatregelen

                Als het gezin wordt vernietigd, zal het land instorten en zullen de volkeren worden verdraaid.

                En aan alle forumleden een Zalig Kerstfeest en Gelukkig Nieuwjaar.

                Adem doet leven !
                Last edited by crombach; 24 december 2020, 17:32.

                Comment


                • Re: Versoepeling maatregelen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                  Dat ze allemaal mijn gat eens kussen, mijn familie komt met Kerstmis!!!
                  Tante Stella en nonkel Omer, tante Smirnoff en nonkel Jameson met hun tweeling Gin en Tonic.
                  Mijn kozijnen Jack Daniels en Jim Beam.
                  Mijn nichtje Baileys.
                  Ook mijn Franse maten Moët en Chandon zullen van de partij zijn. Zelfs mijn advokaat, meester Bols heb ik uitgenodigd!
                  Ik moet juist nog iets in huis halen om te drinken 🎅🎄🍾🍷🍸🍹🍺🥂🥃😅
                  Bij ons komt tante Mora
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • Re: Versoepeling maatregelen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                    Bij ons komt tante Mora
                    Die mag bij ons niet binnen. Ik ben allergisch aan haar parfum.

                    Comment


                    • Re: Versoepeling maatregelen

                      Hier in de wijk was het heel rustig, er stond maar op één plaats een extra wagen die er anders niet was.
                      Dat wil op zich nog niet zeggen dat daar iets verkeerd gebeurde.
                      Ik denk wel dat hier zo goed als iedereen zich perfect aan de regeltjes heeft gehouden.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • Re: Versoepeling maatregelen

                        Hier ook niks abnormaal gezien of gehoord.
                        Beetje spijtig vind ik wel dat ze voor het beletten van de "vrijpartijen" op de voetbalvelden vooral de verkeerde partij viseren: de "vrijers" 10000 euro boete geven en de club 750 zou meer effect hebben denk ik.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • Re: Versoepeling maatregelen

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Beetje spijtig vind ik wel dat ze voor het beletten van de "vrijpartijen" op de voetbalvelden vooral de verkeerde partij viseren: de "vrijers" 10000 euro boete geven en de club 750 zou meer effect hebben denk ik.
                          Dat denk ik nu net niet.
                          Boetes op clubniveau hebben een behoorlijke impact.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

                          Comment


                          • Re: Versoepeling maatregelen

                            foutje, ik las het te letterlijk

                            grts
                            Sieg
                            Last edited by Sieg; 27 december 2020, 01:38.
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

                            Comment


                            • Re: Versoepeling maatregelen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                              Dat denk ik nu net niet.
                              Boetes op clubniveau hebben een behoorlijke impact.
                              Op de clubkas misschien wel een beetje, maar die 750 euro voor de eventuele knuffelaars na een doelpunt is peanuts hé.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • Re: Versoepeling maatregelen

                                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                                Op de clubkas misschien wel een beetje, maar die 750 euro voor de eventuele knuffelaars na een doelpunt is peanuts hé.
                                Ik denk nu niet direct aan de clubkas, maar aan de repercussies van een club die een behoorlijke boete moet betalen.
                                Minder glas dan vroeger, maar beter.

                                Comment

                                Working...
                                X