Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 54 van 76 EersteEerste ... 4 44 50 51 52 53 54 55 56 57 58 64 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.326 t/m 1.350 van 1877

Standaard Re: Versoepeling maatregelen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    Werkelijk? Djeezes man, ge moet geens beginnen met de aanbevelingen van de virologen te LEZEN en dat dan daarna af te toetsen aan wat de politieke beslissingsmacht daarvan nog bakt als "aanbevelingen"! Sommigen hebben hier werkelijk een probleem met het het nagaan van feiten! Maar ja, men kan zich politiek gezien niet onpopulair maken he? Hoebestaathet. Nog steeds niet gesnapt wat een wereldwijde pandemie is en dat er geen noodwet is om dat te controleren wegen politiek gekibbel, geen virologisch! De onzin die hier verkocht wordt is werkelijk ongelofelijk. Werkelijk de moeite niet om hier nog energie aan te verspillen.
    Waar komt dit weer opeens vandaan ??? Als je zelf de moeite gedaan had om mijn opmerkingen te lezen dan zou je weten dat ik volledig achter het besluit van de virologen sta
    En dat ik ook alle regels opvolg die er zijn
    Dus uw reactie slaat weeral eens op niks
    , sorry man

grts
    Sieg
    Laatst gewijzigd door Sieg; 7 februari 2021 om 20:03 Reden: typo
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
    Op het werk moet ik geregeld ook nog een ander soort mondmasker dragen in de spuitcabine, zo'n chirurgisch mondmasker is toch nog een heel stuk comfortabeler dan dat masker dat thinner en verfnevel tegen moet houden.
    Maar omdat dat spuitmaker veel strakker aansluit op mijn gezicht dampt mijn bril niet aan, dat is een voordeel (maar na het spuiten moet ik mijn bril wel elke keer reinigen omdat er dan verfnevel tegen hangt).
    Dat masker voldoet ook niet om virussen tegen te houden, want er zit een ventiel in waardoor de uitgeademde lucht er ongefilterd uitgaat.
    Maar in de spuitcabine wordt de lucht continu afgezogen, alles wat ik daar uitadem gaat eerst door de filters, en dan naar buiten.
    Niet zo gezond, verf spuiten met een masker zonder volledige oogbescherming. Heel wat (de meeste) van die schadelijke stoffen neem je niet alleen op in de longen, maar ook via de ogen en huid. Ik vraag me af welk soort filter je gebruikt, voor verf zou er toch zeker een P2 (voor de partikels, kleine stofdeeltjes) nodig zijn. Met een P2 hou je ook het virus tegen. Natuurlijk ook bescherming tegen de vluchtige dampen, een A1-P2 is het absolute minimum maar natuurlijk afhankelijk van de soort verf en verdunners. Op het werk gebruikten wij meestal de ABEKP3 filters op volgelaatsmaskers omdat de samenstelling van bepaalde producten niet altijd gekend was. En natuurlijk ook ademlucht uit luchtflessen wanneer noodzakelijk (betreding in atmosfeer met hoge concentraties gevaarlijke stoffen).
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
    Op het werk moet ik geregeld ook nog een ander soort mondmasker dragen in de spuitcabine, zo'n chirurgisch mondmasker is toch nog een heel stuk comfortabeler dan dat masker dat thinner en verfnevel tegen moet houden.
    Maar omdat dat spuitmaker veel strakker aansluit op mijn gezicht dampt mijn bril niet aan, dat is een voordeel (maar na het spuiten moet ik mijn bril wel elke keer reinigen omdat er dan verfnevel tegen hangt).
    Dat masker voldoet ook niet om virussen tegen te houden, want er zit een ventiel in waardoor de uitgeademde lucht er ongefilterd uitgaat.
    Maar in de spuitcabine wordt de lucht continu afgezogen, alles wat ik daar uitadem gaat eerst door de filters, en dan naar buiten.
    Oei, gebruik jij geen volledig gesloten masker om te spuiten Bart ??
    Bij ons was/is dat een volledige kap waarbij ook de ogen beschermt zijn, ik dacht zelfs dat dit verplicht was
    Soit, lijkt me in ieder geval niet gezond gewoon met je bril in de spuitcabine gaan staan

Oeps, zie nu dat Hombre hier hetzelfde geschreven heeft, nadeel van niet naar het laatste blz te kijken ...

grts
    Sieg
    Laatst gewijzigd door Sieg; 7 februari 2021 om 20:04 Reden: Oeps

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Oei, gebruik jij geen volledig gesloten masker om te spuiten Bart ??
    Bij ons was/is dat een volledige kap waarbij ook de ogen beschermt zijn, ik dacht zelfs dat dit verplicht was
    Soit, lijkt me in ieder geval niet gezond gewoon met je bril in de spuitcabine gaan staan

Oeps, zie nu dat Hombre hier hetzelfde geschreven heeft, nadeel van niet naar het laatste blz te kijken ...

grts
    Sieg
    Het gaat hier niet om een gesloten spuitcabine zoals die voor bijvoorbeeld auto's worden gebruikt, het is een cabine die aan één kant open is, en dat is de kant waar de spuiter staat, er wordt langs de achterkant lucht uitgezogen waardoor de spuiter zelf in principe altijd in de verse lucht staat te werken. De te schilderen stukken worden opgehangen en normaalgezien wordt het verfpistool altijd naar de achterkant van de spuitcabine gericht, waar dus de filters van de afzuiging zitten.
    Maar bij sommige stukken gebeurt het dat de nevel terugslaat (vooral bij holle stukken waar de nevel niet door kan), maar dat is eerder beperkt.

Vroeger hadden we daar een airless systeem voor de grondverf, dat gaf veel minder nevel, maar om een of andere reden is er beslist om een ander systeem te plaatsen, ook met een hogedruk verfpomp, maar dan gecombineerd met perslucht in het pistool.
    Ik werkte veel liever met het oude systeem (dat gaf vooral veel minder nevel), maar de bazen hebben precies niet graag dat ik dat zeg (met de mening van iemand met 40 jaar ervaring wordt er geen rekening meer gehouden, ze weten zelf alles beter...).
    Dat nieuwe systeem is er trouwens geplaatst zonder dat iemand er een opleiding voor heeft gekregen (ik denk dat ik toen verlof had, in ieder geval was ik er toen om een of andere reden niet).

En soms moet ik ook een gewoon verfpistool gebruiken (voor andere soorten verf), en daar was het probleem dat de drukregelaar defect was.
    Normaalgezien is de maximum werkdruk voor zo'n pistool 3 Bar, en ik heb daar meer dan een half jaar mee op 7,5-8 Bar moeten werken omdat ze altijd vergaten om een nieuwe drukregelaar te bestellen.
    Vorige week heb ik dan eindelijk met dat pistool kunnen werken op de normale werkdruk, niet alleen is het dan gemakkelijker om een goed resultaat te krijgen, er komt dan ook véél minder verfnevel terug.

Ik werk daar gelukkig niet continu aan de spuitcabine, het is maar een paar uur per week (de ene week al meer dan de andere, naargelang hoeveel stukken er moeten geschilderd worden).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Maar goed, u bent de zoveelste op rij dat alleen op een arrogante manier kan reageren.
    Heel dit topic draait voor 99% om verwijten naar medemensen, triestige boel hier!
    De zaken niet omdraaien VerSeg. Mijn afkeer laten blijken voor bepaalde uitspraken heeft niets te maken met arrogantie.
    Arrogant zijn is ondanks de sterke afrading met de kerst op buitenlandvakantie gaan. Arrogant zijn is om daarna zelfs de verplichting van testing en zelf-quarantaine naast je neer te leggen, zoals meer dan 40% van die onverlaten deed. En begin aub weeral niet over je "ik kan perfect veilig op vakantie gaan" want dat is gewoon onzin.
    Mijn (en vele anderen) afkeer daarover ventileren is dus verre van arrogant maar een terechte reactie als bezorgde burger.

Als je een job kiest waar je op voorhand weet dat je zoiets (dragen mondmasker) kunt tegen komen, dan weet je dat inderdaad vooraf dat het ooit kan gebeuren. ... Misschien niet allemaal plezant en men wenst het uiteraard niemand toe, maar als men daar specifiek voor kiest is de situatie toch heel anders dan voor mensen die daar niet voor kiezen maar het opgelegd worden.
    Je zegt dat je het niemand (zorgpersoneel) toewenst maar ondertussen promoot je toch maar lekker om zaken te doen ondanks ze "ten zeerste worden afgeraden". Hierdoor vergroot het aantal contacten en dat is de boodschap van de virologen al van in het begin hebben meegegeven: hoe meer contacten, hoe meer besmettingen.
    Welnu, zorgverstrekkers hebben inderdaad gekozen voor hun job en de erbij horende risico's. Maar zij hebben er niet voor gekozen om nodeloos in gevaar gebracht te worden door mensen die getuigen van onverantwoord gedrag. En iets doen ondanks het wordt afgeraden is in se onverantwoord.

Velen moeten eens voor de spiegel staan ...
    Inderdaad, en ondertussen misschien eens luidop zeggen dat we in een gevaarlijke pandemie leven die dagelijks mensen het leven kost, velen ernstig ziek maakt en het zorgpersoneel onder onmenselijke druk zet.
    Tijd dat uzelf eens voor de spiegel gaat staan vooraleer u weeral gaat uithalen ...

Moderator Note: Blijkbaar haalt het niks uit om te vragen geen op-de-man reacties te plaatsen. Laat ons dit draadje enkele dagen in quarantaine zetten en zien of dat helpt. Wie een nieuwe Corona-discussie start om deze maatregel te omzeilen mag mee in quarantaine.

UPDATE 14 februari: We zijn een week verder en dit draadje gaat terug open, hopende dat persoonlijke aanvallen achterwege blijven en er beschaafd gediscuteerd kan worden.
    Laatst gewijzigd door Laurens; 14 februari 2021 om 20:56

Gisteren op NL2 een programma gezien dat verklaarde waarom er in Afrika relatief minder besmettingen zijn, oorzaak: wormen .
    Was tegelijk op telefoon aan het tokkelen, dus heb het maar voor de helft gevolgd .
    Ik zal zien of ik een link vind .
    Edit, hier
    Laatst gewijzigd door toerist; 18 februari 2021 om 10:53
    "The further a society drifts from the truth the more it will despise those that speak it" .
    George Orwell

Minder Corona in Afrika, maar dan wel een Ebola-uitbraak: https://reliefweb.int/report/democra...bruary-18-2021
    Laatst gewijzigd door Leopard; 19 februari 2021 om 18:21 Reden: foute link
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Ik begin hoe langer hoe meer te vrezen dat we nog jaren in de miserie gaan zitten zolang men wereldwijd geen vaccinatie gaat verplichten.
    Wat denken jullie ?
    BD0473BE / www.nete.be
    Lumix G90 / Lumix GM5
    12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Ik begin hoe langer hoe meer te vrezen dat we nog jaren in de miserie gaan zitten zolang men wereldwijd geen vaccinatie gaat verplichten.
    Wat denken jullie ?
    Jij spreekt over wereldwijd, dat ze eerst maar beginnen hier in België of Europa

grts
    Sieg

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Wat denken jullie ?
    Natuurlijk, dat is wat een pandemie is, zeker als ze veroorzaakt wordt door een verregaand onbestudeerd virus. Dit wordt geen "veeg voor uw stoep" oplossing. Wereldwijd of niks en zo snel mogelijk anders zit men gedurig aan met mutaties die nooit onder controle te krijgen zijn (ttz ontsnappen aan de vaccinatie-antistoffen) waardoor men altijd achter de feiten zal aanlopen met de huidige vaccin types. Men is er aan bezig maar men zal de strategie om vaccins te maken moeten herzien maar dat impliceert mogelijk betere predictiemodellen hoe het virus zal muteren (zoals voor griep). Rega Leuven beweert dat hun vaccins, geënt op het gele koorts vaccin, levenslang zullen beschermen ... maar voorlopig zijn die er nog (lang?) niet.
    Het gros van de burgers heeft dat nog steeds niet begrepen, die leven nog met het snotvalling syndroom.

Wat ik nog erger vind is het geklungel met de vaccinatie-oproepen; ze slagen er nog niet eens in om die naar de juiste personen te sturen.
    Voor kiesbrieven of belastingaangiftes lukt dat anders wel.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    Natuurlijk, dat is wat een pandemie is, zeker als ze veroorzaakt wordt door een verregaand onbestudeerd virus. Dit wordt geen "veeg voor uw stoep" oplossing. Wereldwijd of niks en zo snel mogelijk anders zit men gedurig aan met mutaties die nooit onder controle te krijgen zijn (ttz ontsnappen aan de vaccinatie-antistoffen) waardoor men altijd achter de feiten zal aanlopen met de huidige vaccin types. Men is er aan bezig maar men zal de strategie om vaccins te maken moeten herzien maar dat impliceert mogelijk betere predictiemodellen hoe het virus zal muteren (zoals voor griep). Rega Leuven beweert dat hun vaccins, geënt op het gele koorts vaccin, levenslang zullen beschermen ... maar voorlopig zijn die er nog (lang?) niet.
    Het gros van de burgers heeft dat nog steeds niet begrepen, die leven nog met het snotvalling syndroom.
    Probleem is dat dit virus muteert en ook in andere reservoirs dan mensen aktief is, zoals vleermuizen. En het is een hele familie virussen. Dit wordt iets dat nooit meer weg gaat gaan (tenzij men een universeel heel lang werkend vaccin vindt) en dat we elk jaar om onze prik gaan moeten gaan. Net zoals griep. Mijn gedacht als niet-viroloog, niet-medisch geschoold etcetc.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
    Probleem is dat dit virus muteert en ook in andere reservoirs dan mensen aktief is, zoals vleermuizen. En het is een hele familie virussen. Dit wordt iets dat nooit meer weg gaat gaan (tenzij men een universeel heel lang werkend vaccin vindt) en dat we elk jaar om onze prik gaan moeten gaan. Net zoals griep. Mijn gedacht als niet-viroloog, niet-medisch geschoold etcetc.
    Inderdaad, denk dat de meesten nu wel al zouden moeten snappen dat dit eigenlijk erger is dan in eerste instantie gedacht, dit virus muteert zo snel dat het steeds door de mazen slipt van verschillende vaccins.
    In Afrika liggen er vele duizenden vaccins te wachten, maar men gebruikt ze niet omdat ze niet helpen tegen de Zuid-Afrikaanse variant
    En het valt nog af te wachten wat die vaccins kunnen doen tegen die andere varianten, want blijkbaar komen er in GB toch nog veel mensen ziek het ziekenhuis binnen ook al waren ze al ingeënt
    Zal nog vele jaren blijven aanslepen met nieuwe varianten
    Wat mij logischer lijkt is dringend verder zoeken naar medicatie voor deze ziekte zodat er minder doden vallen, maar ook dat zal waarschijnlijk niet zo vanzelfsprekend zijn

grts
    Sieg

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Inderdaad, denk dat de meesten nu wel al zouden moeten snappen dat dit eigenlijk erger is dan in eerste instantie gedacht,
    Ik vrees dat het virus slimmer is dan de gemiddelde mens....

Dat vrees ik ook.

Standaard Versoepeling maatregelen

Maar het virus kan nog jaren muteren, her opflakkeren, of zelfs nooit verdwijnen.
    Men kan moeilijk iedereen zolang thuis laten blijven of zaken gesloten houden.
    Hoge nood dus aan correcte vaccinatie en bijkomende medicatie.
    En hopen dat dit dan allemaal wel werkt.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

De griep is ook nooit helemaal verdwenen, het zou me verwonderen dat de corona en de ebola en nog andere zomaar zouden verdwijnen.
    Maar ik vraag me af waarom ze zo'n schrik hebben om vleermuizen te besmetten?
    ‘De beste foto's zijn foto's die tastbaar, uitnodigend en echt aanvoelen’

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Maar ik vraag me af waarom ze zo'n schrik hebben om vleermuizen te besmetten?
    Het is niet dat ze schrik hebben om vleermuizen te besmetten, vleermuizen schijnen een natuurlijk reservoir te zijn van die famillie virussen. Vleermuizen dragen al veel langer die virusfamilie. Vleermuizen worden er niet (of niet zo erg) ziek van. Omdat de mensheid ongebreideld toeneemt en meer en meer de leefgebieden van die vleermuizen inneemt is er ook meer en meer contact met die vleermuizen. Dus ook meer kans op besmetting. Ook de mode van bushmeat maakt dat de verspreiding gemakkelijker en sneller gaat.

Zelfde met HIV, apen hebben dat ook maar hebben er geen last van. Het vermoeden is dat hiv dan ook vanuit dat reservoir naar de mens gekomen is. Van Ebola wordt ook vermoed dat het vanuit vleermuizen naar mensen gekomen is. Griep zit overal maar is waarscchijnlijk oorspronkelijk van bij vogels.

In die natuurlijke reservoirs hebben die virussen weinig invloed omdat de dieren die ze dragen er weinig last van hebben. En dikwijls zijn die voor mensen ook niet gevaarlijk. Maar af en toe is er een mutatie die wel kan overgaan EN voor ons gevaarlijk is. Soms zit er nog een ander dier in de ketting. Virus gaat van het reservoir naar een ander dier (bvb vleermuis naar varken) en in die tussenschakel ontstaat dan een mutatie die naar ons kan gaan.

Het is niet dat ze schrik hebben om vleermuizen te besmetten, vleermuizen schijnen een natuurlijk reservoir te zijn van die familie virussen. Vleermuizen dragen al veel langer die virusfamilie. Vleermuizen worden er niet (of niet zo erg) ziek van. Omdat de mensheid ongebreideld toeneemt en meer en meer de leefgebieden van die vleermuizen inneemt is er ook meer en meer contact met die vleermuizen. Dus ook meer kans op besmetting. Ook de mode van bushmeat maakt dat de verspreiding gemakkelijker en sneller gaat.

Gisteren zei er een op het nieuws dat ze de toegangen tot de vleermuizen afschermden omdat ze niet wilden dat de diertjes door de mens besmet zouden worden.
    Ik heb ook in een of andere reportage gezien dat men de chinezen vroeg om niet met vleermuizen te experimenteren.
    Wat is er nu eigenlijk van waar?

En zo blijven de nieuwsuitzendingen in Vlaanderen maar doorbonken op die corona miserie.
    De ene keer zijn er geen vaccins genoeg, de andere keer hebben ze overschotten, dan roepen ze mensen twee keer op, er is altijd iets mis in dit landje geleid door onbekwame mensen.
    Spreken voor het hun beurt is en spreken over zaken waar ze geen verstand van hebben.
    Natuurlijk willen we ons normaal leven weer oprapen maar sommigen maken het ons verdomd moeilijk door de genomen maatregelen aan hun laars te lappen.
    ‘De beste foto's zijn foto's die tastbaar, uitnodigend en echt aanvoelen’

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    in dit landje geleid door onbekwame mensen.
    Spreken voor het hun beurt is en spreken over zaken waar ze geen verstand van hebben.
    Dan gaan we het over politiek hebben... Maar we hebben nu eenmaal die politiekers die de mensen kiezen, dus moeten we daar het probleem aanpakken.

Dan gaan we het over politiek hebben... Maar we hebben nu eenmaal die politiekers die de mensen kiezen, dus moeten we daar het probleem aanpakken.
    Ja, juist.
    Maar wat me daarnet te binnen schoot : er zijn heel veel mensen die hun hoop stellen op alternatieve geneeskunde (meer dan je denkt). Waar zijn al die alternatieve genezers bij corona het laatste jaar in feite gebleven ?
    En BTW : we zitten momenteel boven de kaap van de 22 000 doden en het besmettingscijfer is weer goed aan het stijgen. In de VS zitten ze boven de 500 000 doden. Brazilië was ook zo'n rampland, hoor je momenteel niks meer van...
    Nu, in ieder geval zit ik te wachten op mijn oproep voor vaccinatie, hoe sneller hoe liever.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
    Ja, juist.
    Maar wat me daarnet te binnen schoot : er zijn heel veel mensen die hun hoop stellen op alternatieve geneeskunde (meer dan je denkt). Waar zijn al die alternatieve genezers bij corona het laatste jaar in feite gebleven ?
    En BTW : we zitten momenteel boven de kaap van de 22 000 doden en het besmettingscijfer is weer goed aan het stijgen. In de VS zitten ze boven de 500 000 doden. Brazilië was ook zo'n rampland, hoor je momenteel niks meer van...
    Nu, in ieder geval zit ik te wachten op mijn oproep voor vaccinatie, hoe sneller hoe liever.
    Denk dat dit een beetje het gevolg is dat die corona in golven komt. Eenmaal de piek voorbij valt de interesse weg.

Het is niet dat ze schrik hebben om vleermuizen te besmetten, vleermuizen schijnen een natuurlijk reservoir te zijn van die famillie virussen. Vleermuizen dragen al veel langer die virusfamilie. Vleermuizen worden er niet (of niet zo erg) ziek van. Omdat de mensheid ongebreideld toeneemt en meer en meer de leefgebieden van die vleermuizen inneemt is er ook meer en meer contact met die vleermuizen. Dus ook meer kans op besmetting. Ook de mode van bushmeat maakt dat de verspreiding gemakkelijker en sneller gaat.

Zelfde met HIV, apen hebben dat ook maar hebben er geen last van. Het vermoeden is dat hiv dan ook vanuit dat reservoir naar de mens gekomen is. Van Ebola wordt ook vermoed dat het vanuit vleermuizen naar mensen gekomen is. Griep zit overal maar is waarscchijnlijk oorspronkelijk van bij vogels.

In die natuurlijke reservoirs hebben die virussen weinig invloed omdat de dieren die ze dragen er weinig last van hebben. En dikwijls zijn die voor mensen ook niet gevaarlijk. Maar af en toe is er een mutatie die wel kan overgaan EN voor ons gevaarlijk is. Soms zit er nog een ander dier in de ketting. Virus gaat van het reservoir naar een ander dier (bvb vleermuis naar varken) en in die tussenschakel ontstaat dan een mutatie die naar ons kan gaan.
    Ik denk er ook zo over. Ik herinner me uit een grijs verleden dat ik nog heel veel van die cycli moest kennen (van virussen tot parasieten), de natuur bewandelt soms vreemde ingewikkelde paden. Maar de merde van die kl*tevirussen is dat ze zo graag muteren, idem voor bacteriën. Aan die virussen kunnen we niet zoveel doen, de resistentie van bacteriën tegen antibiotica is grotendeels onze eigen schuld. In 2008 moest ik in allerijl weer aan het infuus met een hoge koorts die niet wilde weggaan, toen de verpleegster het infuus stak vroeg ik langs mijn neus weg : "en als dat niet werkt, wat heb je dan nog ?" Het antwoord was kort : "niets". Voelt raar aan hoor.
    Maar idd het gebeurt heel zelden dat ze een virus volledig weg krijgen, meer dan de pokken kan ik in feite niet opnoemen (slechts in een paar labs bewaren ze nog een paar stalen voor in geval van).
    Waar ik zelf nog het allerbangst van ben is de komst van een "slim" virus : besmettelijkheid zoals griep, incubatietijd van HIV en de dodelijkheid van ebola.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
    Waar ik zelf nog het allerbangst van ben is de komst van een "slim" virus : besmettelijkheid zoals griep, incubatietijd van HIV en de dodelijkheid van ebola.
    Ebola is een speciaal geval. Eigenlijk is het hoge overlijdenspercentage slechte strategie want doordat je zo snel doodgaat is er minder kans op besmetting. Nu ja, theoretisch interessant misschien maar daar hebben de slachtoffers weinig aan.

Pagina 54 van 76 EersteEerste ... 4 44 50 51 52 53 54 55 56 57 58 64 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Energiebesparende maatregelen (zelf uit te voeren)
    Door Dirk007 in forum Chit Chat
    Reacties: 97
    Laatste bericht: 12 januari 2012, 11:43

Regels voor berichten