Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Versoepeling maatregelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Versoepeling maatregelen

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Jij kent onze manier van doen beter dan wie ook en met de live reportages uit de winkels weet jij dus hoe onze situatie daar is. [emoji6]
    Geef toe, heb jij ons ooit tussen veel volk gezien de laatste maanden?
    En het is niet dat wij niet veel naar de winkel gaan.

    En ik zou nu nog denken dat het streekgebonden is ... maar heb dezelfde ervaring op verschillende plaatsen in het land.
    Voeding, tuincentra, garages, elektro, ... overal binnen goed in orde.
    Zelfs de frituur en restaurants waren OK. [emoji6]

    En ... ik gebruik nog net iets meer verstand dan u. [emoji23][emoji23][emoji23]
    Ik beweer ook nergens dat jij niet voorzichtig bent, ik blijf wel op mijn standpunt staan dat, als er kans is dat de afstand moeilijk te handhaven is in wat voor situatie ook, men beter 2 barrières heeft dan geen.
    Vermits vrijwel geen kat dit vrijwillig doet rest er voor mij maar één oplossing: verplichten.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • Re: Versoepeling maatregelen

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Ik beweer ook nergens dat jij niet voorzichtig bent, ik blijf wel op mijn standpunt staan dat, als er kans is dat de afstand moeilijk te handhaven is in wat voor situatie ook, men beter 2 barrières heeft dan geen.
      Vermits vrijwel geen kat dit vrijwillig doet rest er voor mij maar één oplossing: verplichten.
      Dat is dan sommigen hun mening hierover en ieder recht op zijn mening. [emoji6]

      Zelf zou ik liever een totaalverbod op roken hebben want dat stoort zelfs op grotere afstand en er vallen nog meer doden mee, 6,7 miljoen per jaar.
      Hoeveel stoppen er daar vrijwillig mee? [emoji6]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • Re: Versoepeling maatregelen

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Dat is dan sommigen hun mening hierover en ieder recht op zijn mening. [emoji6]

        Zelf zou ik liever een totaalverbod op roken hebben want dat stoort zelfs op grotere afstand en er vallen nog meer doden mee, 6,7 miljoen per jaar.
        Hoeveel stoppen er daar vrijwillig mee? [emoji6]
        Amaai, dan is België binnen het anderhalf jaar uitgestorven.
        Maar alle gekheid op een stokje, waarom moeten de drankgelegenheden eigenlijk om 01h00 dicht?
        Laat ze dat afschaffen en de jongeren houden hun koest (hopelijk).
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • Re: Versoepeling maatregelen

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Amaai, dan is België binnen het anderhalf jaar uitgestorven.
          Dat is wereldwijd hé. [emoji6]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • Re: Versoepeling maatregelen

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Amaai, dan is België binnen het anderhalf jaar uitgestorven.
            Maar alle gekheid op een stokje, waarom moeten de drankgelegenheden eigenlijk om 01h00 dicht?
            Laat ze dat afschaffen en de jongeren houden hun koest (hopelijk).
            Je kan de vraag ook omdraaien: waarom moesten ze in eerste instantie open ?
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • Re: Versoepeling maatregelen

              Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
              Je kan de vraag ook omdraaien: waarom moesten ze in eerste instantie open ?
              Ik denk, dat is een vraag is voor de brouwers !
              https://ggpics.be/

              Comment


              • Re: Versoepeling maatregelen

                Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                Ik denk, dat is een vraag is voor de brouwers !
                Het zijn niet alleen de brouwers, maar ook alle cafébazen en al het personeel dat daar zijn kost mee verdient, het is logisch dat die uiteindelijk ook terug aan het werk willen.
                En als ze de kroegen gesloten houden dan zijn er wel jongeren (en ook ouderen) die andere "creatieve oplossingen" vinden om toch samen pinten te kunnen pakken.
                Dat is onmogelijk tegen te houden, net zoals het van 1920 tot 1933 in de VS onmogelijk was om het verbod op alcohol te handhaven.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • Re: Versoepeling maatregelen

                  Wel, het virus is nu vermoedelijk "airbore" ... (wat ik reeds lang vermoedde gezien de hoge besmettingsgraad) dus trek uw conclusies als ge nog een have werkende hersencel hebt LOL .. want als je corona krijgt gaat die er meer dan waarschijnlijk ook aan !

                  Comment


                  • Versoepeling maatregelen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                    Je kan de vraag ook omdraaien: waarom moesten ze in eerste instantie open ?
                    Daar is ook niet echt een probleem, alvast niet in de buurt.
                    Alle restaurants meer dan plaats genoeg, ge komt er weinig volk tegen kort bij u ... leuk om eens met minder kabaal te kunnen gaan eten.

                    Café is niet mijn ding, ga ik me ook niet over uitspreken.
                    En vermoedelijk zijn er ook slechte regio’s zoals Knokke-Heist als ik dat zo lees. [emoji1785]
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • Re: Versoepeling maatregelen

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      En vermoedelijk zijn er ook slechte regio’s zoals Knokke-Heist als ik dat zo lees. [emoji1785]
                      Nu echt niet meer leuk in Knokke. Sinds dat de tweedeverblijvers mochten terug komen en het mooie weer in het weekend van Pinksteren is alles om zeep en nu nog met die jongeren die elke avond de boel op stelten zetten met gevolg dat
                      de Knokse politie versterking nodig heeft van de Federale politie die hier in de straat met vijf busjes voor de tweede avond zijn toegekomen. Ook de Nederlandse politie is hier ook voor de tweede avond aanwezig.

                      De cafe's aan de markt hebben nu zelf ook de beslissing genomen dat wie wil komen verplicht is om voor 's avonds te reserveren via mail en alle namen op voorhand door te geven. De formules zijn: 300 euro minimumspend voor een tafel van maximum 6 personen.
                      500 euro minimumspend voor een tafel van meer dan 6 personen met een maximum van 10 personen. De tafels dienen steeds betaald te worden bij binnenkomst; Tafels zijn beschikbaar vanaf 22.00u.
                      Identiteitskaart is vereist. Minimumleeftijd 17 jaar.

                      Zo hopen ze de orde terug te krijgen al denk ik dat het hier een triestige twee zomermaanden zal worden.

                      Comment


                      • Re: Versoepeling maatregelen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                        De cafe's aan de markt hebben nu zelf ook de beslissing genomen dat wie wil komen verplicht is om voor 's avonds te reserveren via mail en alle namen op voorhand door te geven. De formules zijn: 300 euro minimumspend voor een tafel van maximum 6 personen.
                        500 euro minimumspend voor een tafel van meer dan 6 personen met een maximum van 10 personen. De tafels dienen steeds betaald te worden bij binnenkomst; Tafels zijn beschikbaar vanaf 22.00u.
                        Identiteitskaart is vereist. Minimumleeftijd 17 jaar.
                        Da’s er ook fors over!
                        Minimum 300€ om eens iets te gaan drinken?
                        Zou ik geen voet willen binnen zetten.
                        Maar goed, ze zullen wel genoeg rijke klanten vinden.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • Re: Versoepeling maatregelen

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Da’s er ook fors over!
                          Minimum 300€ om eens iets te gaan drinken?
                          Zou ik geen voet willen binnen zetten.
                          Maar goed, ze zullen wel genoeg rijke klanten vinden.
                          Als je geen 300€ neertelt om eens iets te gaan drinken of als met een frigobox komt ben je niet welkom.
                          Die marketeers kennen hun vak : "Krijg de klanten die je verdient!".
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment


                          • Versoepeling maatregelen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                            Als je geen 300€ neertelt om eens iets te gaan drinken of als met een frigobox komt ben je niet welkom.
                            Die marketeers kennen hun vak : "Krijg de klanten die je verdient!".
                            Een WE naar Knokke zit er niet in dus. [emoji23]
                            Telkens je ergens iets wil drinken, moet je 300€ neerleggen.
                            Wordt anders een duur WE. [emoji6]
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • Re: Versoepeling maatregelen

                              We kunnen stoppen met de discussie over het dragen van mondmaskers in de winkel, vanaf morgen is het verplicht: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07...ioscopen-zale/
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

                              Comment


                              • Re: Versoepeling maatregelen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                                We kunnen stoppen met de discussie over het dragen van mondmaskers in de winkel, vanaf morgen is het verplicht: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07...ioscopen-zale/
                                Dan is de topic titel verkeerd, versoepelingen ..

                                Maar ik vind het wel goed, deze maatregel .
                                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                                George Orwell

                                Comment

                                Working...
                                X