Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van video naar DVD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Van video naar DVD

    Vrienden vragen mij of ik hen zou kunnen helpen bij het omzetten van hun familie -filmkes, jaren geleden gemaakt met een videocamera, op DVD. Ik heb meer tijd dan zij, ik ken daar meer van en mijn pc is krachtiger, menen ze.
    Omdat ik geen videokaart heb op mijn pc zou ik er eentje (liefst een extern) moeten kopen, waardoor ik hun video-afspeler kan verbinden, via USB, met mijn pc. Terratec heeft zo'n apparaatje (ongeveer € 99,00 - nu ja, als ze die omzetting zouden laten doen bij een fotozaak zijn ze veel meer kwijt - € 30 per dvd dacht ik)

    Zijn ze BD'ers die daar ervaring mee hebben? Met wat hebben zij die omzettingen gedaan, op welke manier...graag enkele alternatieve mogelijkheden

  • #2
    Re: Van video naar DVD

    Je hebt bv. ook de Dazzle van Pinnacle. Ik dacht dat die goedkoper is...
    Groeten,

    Polleke

    Comment


    • #3
      Re: Van video naar DVD

      ik heb ook zo'n dazzle, maar het geluid gaat niet syncroon, wellicht pc te traag, heb nu zo'n video-dvd combinatie van de Aldi (179 euro) , in de makro is er ene van 149 euro, maar enkel DVD- dan.
      gaat perfect

      heb 2 weken geleden daar nog een draadje over geplaatst

      Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.
      Last edited by toerist; 11 december 2008, 17:31.
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment

      Working...
      X