Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

van die hoofdtelefoons

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • van die hoofdtelefoons

    Zaterdag ga ik naar de defensiagen te Leeuwarden, nu vroeg ik mij af waar je van die hoofdtelefoons kan kopen ? (om gesukkel met de handen afwisselend van lens naar oren te trekken te vermijden ... )

    Vind je deze in doe het zelf zaken, of is de kans op vinden daar miniem ?


    Alvast bedankt



    Tom

  • #2
    Re: van die hoofdtelefoons

    Ik volg dit toch niet helemaal. Wat moet die hoofdtelefoon nu precies doen ?

    Comment


    • #3
      Re: van die hoofdtelefoons

      Oordopjes ?

      Comment


      • #4
        Re: van die hoofdtelefoons

        goede doe het zelf zaak normaal geen probleem... dus de plaatselijke gamma of brico zal normaal wel volstaan
        Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

        Comment


        • #5
          Re: van die hoofdtelefoons

          die hoofdtelefoon zou moeten dienen om het loeiende lawaai (dat na een tijdje ietwat pijnlijk wordt ipv amusant) wat te dempen,

          het gedoe was mss niet bondig uitgelegd maar het zou dus het sukkelen met het vliegtuig in beeld te krijgen en tegelijkertijd dat loeiend lawaai te dempen met schouders / handen / etc. moeten voorkomen.

          oordopjes is ook een oplossing maar ik prefereer toch een koptelefoon ...

          morgen dus eens in een van de doe-hetzelf-zaken in de buurt binnen springen.



          bedankt !

          Comment


          • #6
            Re: van die hoofdtelefoons

            Aha, ne mickey mouse dus. Ongetwijfeld te vinden in Doe-het-zelf-zaken .

            Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

            Comment

            Working...
            X