Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vakantie... met een studentenbudget

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vakantie... met een studentenbudget

    Hey

    ik ben nog steeds student. En als student zijnde heb ik zeker rust verdiend na de zware afgelopen examens. Nu zoek ik al 3 weken lang naar een ideale vakantie bestemming: zon, zee en strand. Helaas is mijn budget enorm beperkt en kan ik niet zomaar waar naartoe. Maar gelukkig dan weer is dat doordat ik student ben ik ook in de eerste weken van september aan goedkopere tarieven kan reizen. Mijn voorlopige bestemmingen zijn:

    - Spanje
    - Italië
    - Portugal
    - Zuiden van Frankrijk
    - Griekenland

    Mijn budget ligt rond de 500€pp ( vlucht, vervoer, eten inbegrepen ) Hotel moet dan ook een ALL IN zijn anders gaat me dit echt enorm veel kosten. Het moet dan ook met de vliegtuig gebeuren omwille van de reisduur die veel korter is, alsook kost het meer dan een vlucht indien we naar deze landen zouden gaan met de auto voor 2 personen.

    Heeft iemand ervaringen met deze locaties en vooral dan specifieke regio's, bvb St-Tropez, Torremolinos, ... in deze landen die niet te duur zijn en toerist vriendelijk zijn? Het Belgisch weertje begint me zowat te deprimeren en vandaar mijn zoektocht waar ik met mijn vriendin ( ook student ) eens een weekje mee op vakantie kan gaan en waar we de eerste dagen lekker kunnen luieren in het zonnetje om nadien dorpjes te gaan bezoeken en lekker bourgondisch te doen door alle lekkernijen uit te proberen die het gastland aanbied.

    Alle tips zijn welkom ( hou het wel warm in de periode van september )

    alvast dank

    Oli
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

  • #2
    Re: Vakantie... met een studentenbudget

    Ik vrees er een beetje voor dat je met het door jou vooropgestelde budget 't zuiden van Frankrijk van uw lijstje mag schrappen.