Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vab of Touring

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vab of Touring

    Wat zou de beste keuze zijn bij pechverhelping voor de auto?.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Vab of Touring

    Ik ben altijd heel tevreden geweest over Touring.
    Nooit niets anders gehad.
    Vriendelijke medewerkers, vlugge service. Kan er niets slechts over zeggen.
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #3
      Re: Vab of Touring



      Ik had vroeger VAB, maar ben omgeschakeld naar TW omdat de dienstverlening in het buitenland beter was.

      Comment


      • #4
        Re: Vab of Touring

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Wat zou de beste keuze zijn bij pechverhelping voor de auto?.
        Hier geen van de twee Theo, ik heb een onafhankelijke pech verzekering bij Axa, daar zit alles in wat je maar kan denken,
        pech en sleepkosten auto, repatriëring inzittenden, maar ook repatriëring zonder dat je auto erbij betrokken is,
        bv. een ongeval of ziekte langs de andere kant van de wereld, speelt allemaal geen rol, in geval van autopech, zij spreken buitenlandse
        pechdiensten aan voor jou enz. kost iets van een dikke 100€ per jaar denk ik.

        Comment


        • #5
          Re: Vab of Touring

          Zit bij ons in de dekking van onze creditcard (geldig voor 2 auto's) samen met reis/annulatie/bagage/repatriering verzekering, omnium bij huurwagens, dekking tegen internetfraude enz.

          1 keer nodig gehad toen de batterij van de auto het begeven had en vlug en goed geholpen door een garagist uit de streek.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #6
            Re: Vab of Touring

            idem als demeyreg.

            Heel tevreden.
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

            Comment


            • #7
              Re: Vab of Touring

              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Hier geen van de twee Theo, ik heb een onafhankelijke pech verzekering bij Axa, daar zit alles in wat je maar kan denken,
              pech en sleepkosten auto, repatriëring inzittenden, maar ook repatriëring zonder dat je auto erbij betrokken is,
              bv. een ongeval of ziekte langs de andere kant van de wereld, speelt allemaal geen rol, in geval van autopech, zij spreken buitenlandse
              pechdiensten aan voor jou enz. kost iets van een dikke 100€ per jaar denk ik.
              Waar vind ik die bij AXA.
              Ik heb mijn autoverzekering ook bij AXA.
              Die komen ook bijv. thuis jouw auto herstellen?
              En hoeveel keer per jaar kan je er beroep op doen?
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Vab of Touring

                in Nederland de ANWB.
                in Belgie:
                Met Touring pechbijstand hoef je je geen zorgen meer te maken op Belgische en Europese wegen. Rij zonder zorgen dankzij onze snelle pechbijstand.

                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Vab of Touring

                  Hier heel tevreden van VAB. Daarvoor Touring op firmawagen, ook heel tevreden van. Echtgenote heeft servicepakket van BMW, ook heel tevreden van

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vab of Touring

                    Axa en al die anderen doen beroep op Touring of VAB.

                    Ik heb met beiden ervaring voor mijn firmawagen. Ik weet nooit wie komt, omdat ik moet bellen naar de leasemaatschappij.

                    Persoonlijk vind ik VAB beter:
                    - Touring weigerde ooit een band voorlopig te herstellen, en stelde dan maar afslepen voor. VAB stak er een tut in, en gaf het advies om dan de volgende dag de herstelling deftig te laten uitvoeren in een bandencentrale (demonteren, plakken vanaf de binnenkant,...)
                    - VAB is makkelijker als je een vervangwagen nodig hebt.

                    Als je thuis een probleem hebt, en ze kunnen niet herstellen, dan sleept VAB af, en levert nadien een vervangwagen thuis.
                    Touring sleept ook af, maar je moet mee met hen, en je krijgt dan ter plaatse een auto. Hun depots liggen niet dik gezaaid, en dus is het me al gebeurd dat ik 20km mee moest in de depanneur, en dan kan je terugrijden. Daar ben je makkelijk een uur of 2 zoet mee voor je terug mobiel bent.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vab of Touring

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                      Axa en al die anderen doen beroep op Touring of VAB.

                      Ik heb met beiden ervaring voor mijn firmawagen. Ik weet nooit wie komt, omdat ik moet bellen naar de leasemaatschappij.

                      Persoonlijk vind ik VAB beter:
                      - Touring weigerde ooit een band voorlopig te herstellen, en stelde dan maar afslepen voor. VAB stak er een tut in, en gaf het advies om dan de volgende dag de herstelling deftig te laten uitvoeren in een bandencentrale (demonteren, plakken vanaf de binnenkant,...)
                      - VAB is makkelijker als je een vervangwagen nodig hebt.

                      Als je thuis een probleem hebt, en ze kunnen niet herstellen, dan sleept VAB af, en levert nadien een vervangwagen thuis.
                      Touring sleept ook af, maar je moet mee met hen, en je krijgt dan ter plaatse een auto. Hun depots liggen niet dik gezaaid, en dus is het me al gebeurd dat ik 20km mee moest in de depanneur, en dan kan je terugrijden. Daar ben je makkelijk een uur of 2 zoet mee voor je terug mobiel bent.
                      Het lijken details maar ja, die kunnen het verschil maken he.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vab of Touring

                        De laatste keer heb ik me stevig kwaad gemaakt op Touring.

                        Vrijdagavond, lampje van bandendruk aan. Ik controleer, en één band achteraan stond 0,5 te laag. Het was donker en ik zag niet veel.
                        Met een goede voetpomp de band terug bijgepompt. (in mijn auto zit er geen reservewiel, noch reparatiekit).
                        Zaterdagmorgen, slechts 0,2 verloren, en de hele dag mijn gebruikelijke kindertaxiritten gedaan.
                        's avonds gecontroleerd, ook maar 0,2 verloren. Ik dacht, zo haal ik maandag nog, en dan direct naar bandencentrale en herstellen.

                        Zondagmorgen..... 1 Bar verloren, band stond nog half zo hoog.
                        Bovendien, sneeuw, hele land lag wit.

                        Dus, via de leasing in contact met Touring. Aan telefoon zeggen ze dat de wegenwachter wel zou kunnen helpen.
                        Ik vermeld er ineens bij dat het niet dringend is, maar dat ik wel 's anderendaags mobiel wil zijn om te kunnen gaan werken, zoals mijn baas verwacht.

                        Een uurtje later, telefoon van de wegenwachter. Die vraagt me wat er aan de hand is. Ik vertel hem dat er waarschijnlijk een schroef in zit, dat de band sneller en sneller leegloopt, en vraag hem om er een 'tut' in te draaien.
                        De kerel beweerde dat hij dat niet mocht doen, en vertelde me dat hij enkel de band op druk kan zetten. Tja, zei ik, dat kan ik ook.
                        Dus ikke: Als jij niet mag repareren, sleep dan maar af, en bezorg me een reserveauto, want morgenvroeg staat die terug plat...
                        Hij, dat kan, maar dan moet ik eerst akkoord krijgen, dan een andere depanneur bellen, die U en uw auto mee neemt naar een locatie in Brussel, en dan moogt gij terug naar huis rijden.
                        Omdat alles wit lag, heb ik dat beleefd geweigerd (vervangauto's hebben geen winterbanden..).

                        Ik heb terug mijn voetpomp genomen, band opgepompt, en ben dan naar een benzinestation met shop gereden.
                        Daar heb ik zo'n busje van 5€ gekocht, en in de band gespoten. Band terug opgepompt, en dat hield prima.

                        Een dag of 2 later ben ik dan naar de bandencentrale gereden om te laten herstellen op een prof manier.
                        Ook heb ik dit aan de leasing verteld, en heb gevraagd naar een herstelkit die ik altijd kan meenemen, en die heb ik nog gekregen ook.

                        Nadien ook excuses gekregen van Touring, want blijkbaar moet de depanneur wel banden herstellen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vab of Touring

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Wat zou de beste keuze zijn bij pechverhelping voor de auto?.
                          Wij hebben gekozen voor Touring omdat die ook autoverzekering hebben.
                          Ze hebben ook verzekeringen voor mensen die minder dan 10000 of 15000 km per jaar rijden met de wagen.
                          Ik heb zelfs nu een pechverhelping voor mijn fiets (ook elektrische) genomen, oa platte band en ze brengen hem zelfs naar de fietsenmaker als je niet meer kunt rijden.
                          Last edited by Cois; 25 november 2013, 13:39.
                          mvg FrançoisVM
                          Canon 7D

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vab of Touring

                            Oorspronkelijk geplaatst door Cois Bekijk bericht
                            Wij hebben gekozen voor Touring omdat dit ook autoverzekering hebben.
                            Ze hebben ook verzekeringen voor mensen die minder dan 10000 of 15000 km per jaar rijden met de wagen.
                            Ik heb zelfs nu een pechverhelping voor mijn fiets (ook elektrische) genomen, oa platte band en ze brengen hem zelfs naar de fietsenmaker als je niet meer kunt rijden.
                            Ik heb pas mijn verzekering betaald bij AXA > meer dan 500 euro voor een Yaris van 1.0 liter.
                            Eerder was dit Winterthur.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vab of Touring

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Ik heb pas mijn verzekering betaald bij AXA > meer dan 500 euro voor een Yaris van 1.0 liter.
                              ????? Veel ongevallen gehad de laatste jaren? Dat lijkt mij zeer veel tenzij er nog een deel omnium in zit. Bij ons is het maar €300 voor een 1.4 (BA + rechtsbijstand)
                              bye, Maurice
                              https://on4bam.com/
                              Nikon D7500

                              Comment

                              Working...
                              X