Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 28

Discussie: vaatwas

Standaard vaatwas

Welk merk is er aan te raden ?

De mijne van 14 jaar heeft het blijkbaar opgegeven. Daar naar kijken, of onderdelen beginnen vervangen zal wel meer kosten dan een nieuw

Dus als er iemand met kennis ter zake, een deftig merk kan aanraden
    To make your dreams come true, wake up

Standaard Re: vaatwas

Heel tevreden van AEG. Wij hebben deze ingebouwd in de keuken (+/- zelfde specs, modelleke ouder)

Miele

Hier ook Miele. Is - voor zover we hebben kunnen vinden - ook de enige leverancier die een besteklade heeft en geen bakje waar je dat allemaal in moet proppen.
    't Is kwestie van gewoonte, maar dat was voor ons wel een must.

Miele is denk een goeie, maar er gaat niets boven samen afwassen hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    grt,bouk.
    Time my friend..... time time time, we werken alle 2 al maar 4/5 niet meer, en nog blijft tijd een probleem

Eens een cursus time managment volgen ip van die vaatwas te kopen, maja dan weer tijd vinden om die cursus te volgen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
    Time my friend..... time time time, we werken alle 2 al maar 4/5 niet meer, en nog blijft tijd een probleem

Eens een cursus time managment volgen ip van die vaatwas te kopen, maja dan weer tijd vinden om die cursus te volgen
    Misschien eens een cursus onthaasten volgen, dan heb je tijd met hopen.

Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Mijn ouders zijn uitermate tevreden van ATAG en ikzelf pas een Siemens gekocht maar heeft nog niet gewerkt.

awel, het is een siemens die het hier na 14 jaar opgegeven heeft (stond in het huis als we het 4 jaar geleden kochten, 'k weet niet of hij veel gebruikt is voordien. Maar bij ons is hij die 4 jaar toch regelmatig gebruikt).

Ik kan je een Whirlpool AFraden.Moet steeds op hoogste programma staan om propere vaat te hebben en dan nog.Uit armoede en ook om verbruik van electriciteit wat te minderen wassen we terug zelf af voor 2 personen is dit nog te doen.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Posten op 't forum blijkt anders wel aardig te lukken qua tijd

Mvg,
    Frederic

Miele.

Siemens
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Wij hebben whirlpool, best tevreden van. Ik gebruik meestal de middelste stand and alles is proper, inclusief vieze potten/pannen.
    Maar eigenlijk had ik gewoon liever geen vaatwas gehad. 2 jaar geleden een nieuwe keuken gezet met daarin een vaatwas. Voordien nooit eentje gehad. 'k had hem net zo goed niet kunnen hebben want ik gebruik hem nooit.

Ik heb een Constructa. Die's identiek aan Bosch/ Siemens maar dan wat goedkoper. Sterker nog, in geval van problemen moet ik gewoon contact opnemen met de service van bosch/ Siemens Nederland.

Kheb 2 handen en een vriendin .
    Maar alle gekheid op een stokje.
    Ik heb ooit een zanussi gehad maar dat is niet zo'n aanrader.
    Deur ging scheef hangen, lekken... Allemaal opgelost maar toch het vertrouwen is wat weg in't apparaat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    grt,bouk.
    Heeft idd zijn charme maar kan ook zeer gevaarlijk zijn. Zo hebben wij hier in België onze prins L. aan een echtgenote geholpen.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
    Posten op 't forum blijkt anders wel aardig te lukken qua tijd

Mvg,
    Frederic
    Sssssstttt achter pc zitten geeft de indruk dat ik aan het werk ben, dit is noodzakelijk, dat ik hier post, dan lijkt het dat ik druk aan het typen ben

Hey juppekes

Hier ook Siemens

awel, het is een siemens die het hier na 14 jaar opgegeven heeft (stond in het huis als we het 4 jaar geleden kochten, 'k weet niet of hij veel gebruikt is voordien. Maar bij ons is hij die 4 jaar toch regelmatig gebruikt).
    Dat is ongeveer de "leeftijd" van de huishoudapparatuur op enkele uitzonderingen na (Miele bvb.). Bij ons in de nieuwbouw van 1996 is stillaan alles al vervangen. Vaatwas, microgolf en nu sedert gisteren ook problemen met oven, allen Neff), wasmachiene en droogkas (nu Bosch, vroeger Siemens) regenwaterpomp en heel waarschijnlijk binnenkort TV. Mijn vrouw zegt, en ze heeft gelijk : "als er één apparaat stuk gaat volgen er beslist nog andere". Raar, maar waar. Het enige wat nog stand houdt is de amerikaanse koelkast (General Electrics), en schijnt dan ook het beste te zijn wat er hiervoor op de markt is.
    De defecte huishoudapparatuur wordt momenteel vervangen door Bosch omdat wij een zeer goeie en trouwe technieker hebben. Deze man doet eigenlijk alleen reparaties maar wil ons wel, indien nodig Bosch toestellen aanleveren. Hij zweert bij dit merk na jarenlange ervaring. Dus waar het kan, bij ons : Bosch. Volgens onze technieker komen de meeste problemen door de huidige electronische snufjes en de vele drukschakelaars. Met de vroegere draaiknoppen en minder electronica ging alles veel langer mee. Nu, da's allicht goed voor de commerce.
    Op mijn praktijk heb ik nog één van die eerste en éénvoudige Miele droogkasten (anno 1976)met inderdaad maar 2 knoppen (één om de deur te sluiten en één als timer), stel u voor, maar die wordt slechts éénmaal per week gebruikt voor het praktijklinnen.

Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Hier Miele,

bij mijn ouders Bosch, en ik denk dat die Bosch beter is als de miele als het op afwassen aankomt. Ook AEG zou héél goed zijn.

Ik heb sedert juni een nieuwe keuken met daarin Electrolux apparaten, dus ook de vaatwasser. Electrolux = AEG. Ik ben er wel tevreden van. Wel even bijvertellen dat ik wel het topmodel gekozen heb toen.

Toen ik het merk moest kiezen heb ik heel wat opgezocht en rondvraag gedaan en de merken die het minst goed beoordeeld werden waren Zanussi en Whirpool. De beste was Miele, maar daar hangt ook wel een prijskaartje aan.

Ik denk dat de meeste merken wel voldoen hoor. Huishoudtoestellen zijn zowieso ook een gok. Je kunt met een duur merk evengoed problemen hebben.

Veel succes !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
    Wij hebben whirlpool, best tevreden van. Ik gebruik meestal de middelste stand and alles is proper, inclusief vieze potten/pannen.
    Maar eigenlijk had ik gewoon liever geen vaatwas gehad. 2 jaar geleden een nieuwe keuken gezet met daarin een vaatwas. Voordien nooit eentje gehad. 'k had hem net zo goed niet kunnen hebben want ik gebruik hem nooit.
    Wij gebruiken de vaatwas wel heel vaak.
    Niet zo heel lang geleden hebben wij een kindje 'gekocht'. Nu nog even wachten tot ze aan het werkblad kan en dan kan zij de afwasmachine ook vullen.
    Dan zijn we daar ook weer van af

Merkwaardige genoeg....
    Mijn ouders thuis hadden alles van L' Avenir.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Merkwaardige genoeg....
    Mijn ouders thuis hadden alles van L' Avenir.

Mooie naam als je 't mij vraagt. En die naam zal toen wel goed in de markt hebben gelegen.
    Maar ik denk niet dat men in de huidige context nog zou geneigd zijn zoiets te promoten voor een of ander product. Met het huidig toekomst perspectief voor ogen wellicht niet zo'n goed idee.

Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Vaatwas maakt enorm veel lawaai!
    Door mir in forum Chit Chat
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 9 mei 2007, 15:53

Regels voor berichten