Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vaarwel het gaat jullie goed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vaarwel het gaat jullie goed

    Bedankt voor jullie reactie op mijn laatste post maar denk er sterk aan te stoppen met nog verder foto's te posten. 67 views en amper 2 reacties en dan zou een mens moeten leren uit zijn fouten.

    Deze site gaat volledig voorbij aan wat in feite de bedoeling is van dit forum. Heb er mij al meerdere keren aan geërgerd maar het heeft totaal geen zin om nog verder te posten?

    Op de tijd dat ik actief in dit forum deelneem heb ik al verscheidene top fotografen dit forum zien verlaten, ik reken mezelf bij de beginners en hoopte hier iets te leren, dit was helaas ijdele hoop.

    Ik wil alvast de mensen bedanken die echt nog wel moeite willen doen om beginnende amateurs op de goede weg te helpen maar ik geef het op.

    Succes voor de mensen die volharden en chapeau voor de mensen die dit forum runnen.

    Het gaat jullie goed

    Dextro.
    Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
    https://500px.com/marnix_photography

  • #2
    Re: Vaarwel het gaat jullie goed

    je hebt het net een jaar gegeven, symbolisch?
    ik vind een jaar niet zo lang hoor om op dreef te komen.
    ik heb nog maar een paar foto's gepost maar er al wel uit geleerd.

    Comment


    • #3
      Re: Vaarwel het gaat jullie goed

      Een triestige reactie, Dextro ! Als ik je posts bekijk heb je toch telkens reactie gekregen ? Misschien spreken je foto's mensen niet aan, misschien iets harder proberen een meer origineel plaatje te posten in plaats van op te geven. Als je foto de moeite is zul je heus reactie krijgen. Daarbij zitten we nu midden in de vakantieperiode, dan is het altijd wat kalmer op het forum.

      Comment


      • #4
        Re: Vaarwel het gaat jullie goed

        Kijk ook eens beneden aan het overzicht :
        Actieve gebruikers op dit moment: 667 (157 leden en 510 gasten)
        Die 510 gasten kunnen niet reageren.
        Dus van die views die je aanhaalt kan 3/4 ook niet reageren.

        Comment


        • #5
          Re: Vaarwel het gaat jullie goed

          Je kan moeilijk zeggen dat je hier niets leert
          Je krijgt hier natuurlijk geen Waw Nice Super na elke post maar dat is onze volksaard en maar goed ook
          Een hobby doe je voor je plezier, niet in de eerste plaats voor de appreciatie (dit geldt voor het echte leven ook trouwens)
          Niet weglopen Dextro

          Comment


          • #6
            Re: Vaarwel het gaat jullie goed

            Als ik je posts bekijk dan krijg je toch wel regelmatig reacties, toch? Ik vrees dat je niet kunt verwachten dat je altijd hopen reacties krijgt. Leden kunnen niet altijd op alles reageren en willen dat soms ook niet. Ik heb hier een jaar vertoefd quasi zonder posten, maar met veel kijken. Pas daarna heb ik de stap durven zetten om ook zelf wat foto's te posten. Om je maar een mogelijke uitleg te geven (naast de zoveel andere) waarom er soms veel kijkers zijn, maar weinig reacties.
            Ik probeer te leren uit elke reactie die er komt, ook al is het er maar 1'je. Misschien moet je ook vanuit dit standpunt naar dit forum proberen te komen.
            Sommige subfora zijn jammer genoeg ook populairder dan andere. Ik volg ook niet alle fotosubfora even intensief.

            Moest je dan toch vertrekken, veel plezier nog op fotografisch vlak en hopelijk vind je betere oorden...
            Al doende leert men...

            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Vaarwel het gaat jullie goed

              Oorspronkelijk geplaatst door Dextro Bekijk bericht
              Bedankt voor jullie reactie op mijn laatste post maar denk er sterk aan te stoppen met nog verder foto's te posten. 67 views en amper 2 reacties en dan zou een mens moeten leren uit zijn fouten.Dextro.
              Niet helemaal juist hoor!
              Tot heden heb je o.a. volgende "reacties/bekeken" gehad: ik nam enkel de 10 (tien) postings waarbij nog reacties waren in de maand augustus. Eerste cijfer = reacties/ tweede cijfer = bekeken:
              5/84 5/89 8/168 2/88 12/258 4/147 7/204 7/193 21/269 10/188
              Absoluut niet slecht. Ik denk dat velen het met heel wat minder moeten stellen?

              Henri
              lidnummer: BD0435BE

              Comment


              • #8
                Re: Vaarwel het gaat jullie goed

                Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                Niet helemaal juist hoor!
                Tot heden heb je o.a. volgende "reacties/bekeken" gehad: ik nam enkel de 10 (tien) postings waarbij nog reacties waren in de maand augustus. Eerste cijfer = reacties/ tweede cijfer = bekeken:
                5/84 5/89 8/168 2/88 12/258 4/147 7/204 7/193 21/269 10/188
                Absoluut niet slecht. Ik denk dat velen het met heel wat minder moeten stellen?

                Henri
                Ik denk dat Henri hier helemaal gelijk heeft hoor ! Als we allemaal uit onze eigen ervaringen op deze site eens gaan putten, dan komen we denk ik allemaal "foto's" tegen waarvan we gedacht hebben: pfft, waarom heb ik die nu eigenlijk gepost ? In sommige fora ben je "beter bekend" dan in andere. Ikzelf post meestal in macro. De 1ste keer dat ik in "natuur & landschappen" postte, kreeg ik 0 reacties, nul, niks, noppes. Jammer, maar helaas... ik ben er ook niet mee gestopt, blijven posten en de aanhouder wint ook hier Vandaag heb ik voor de 1ste x iets gepost in Beoordeling evenementen : 63 views, 3 reacties (geen tips, en da's jammer)
                Het is nu eenmaal zo. Maar lees gewoon alles waar je tijd voor hebt, van elke post kan je leren ! Het is hier een onuitputtelijke bron van informatie. Een foto-encyclopedie zonder weerga ! Dus ja, sommige mensen - in showcase - krijgen altijd reactie. In beoordeling ...? Maar dat is een gekende discussie en zeker niet in 1,2,3 op te lossen.

                Kop op ! Blijven posten en leren.

                Marleen
                It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                Comment


                • #9
                  Re: Vaarwel het gaat jullie goed

                  verdorie dextro,ik ga mee,ik bol het hier ook af,gaan we der samen ene op drinken?
                  en dan komen we morgen terug met een houten kop,denken we niet meer aan gisteren en posten we er nog eentje!
                  nie afgeven verdoeme!
                  grts; M

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vaarwel het gaat jullie goed

                    @Dextro, ik ben ook eens in jouw BD-geschiedenis gaan graven ...
                    116 reacties in 365 dagen is 0.32 reacties per dag of 1 in 3 dagen.
                    Hoe is voor jou de verhouding kijken en reageren?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vaarwel het gaat jullie goed

                      Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                      @Dextro, ik ben ook eens in jouw BD-geschiedenis gaan graven ...
                      116 reacties in 365 dagen is 0.32 reacties per dag of 1 in 3 dagen.
                      Hoe is voor jou de verhouding kijken en reageren?
                      Ik ben een beginner lut, ik voel me alles behalve bekwaam om enige nuttige commentaat te geven daarm hou ik het beperkt. Het heeft geen nut te zeggen dat ik het eens ben met de voorgaande commentaar daar leer je niks uit. Eens ik voldoende ervaring zou hebben en ik gerichte commentaar zou kunnen geven zou ik het zeker niet laten dit te doen.

                      mvg,

                      Dextro
                      Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
                      https://500px.com/marnix_photography

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vaarwel het gaat jullie goed

                        Je kan toch af en toe ook je eigen visie eens neerschrijven. Het hoeft toch niet altijd een technische commentaar te zijn. Een beetje meer interactie helpt je ook op dreef.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vaarwel het gaat jullie goed

                          Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                          @Dextro, ik ben ook eens in jouw BD-geschiedenis gaan graven ...
                          116 reacties in 365 dagen is 0.32 reacties per dag of 1 in 3 dagen.
                          Hoe is voor jou de verhouding kijken en reageren?
                          Yep, dan zit Bouk wel een tikkie comfortabeler.

                          Volhouden! Dat heb ík ook moeten doen.
                          Vriendelijke groet,

                          Jos

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vaarwel het gaat jullie goed

                            Wat ik wel raar vind is als je je gal eens spuwt je opeens wel reacties krijgt en ik geef zelf liever commentaar als ik zeker ben van mijn stuk. Heb ook bij posts van mij reacties gezien die totaal niet kloppen en zo dingen wil ik voor mezelf vermijden.
                            Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
                            https://500px.com/marnix_photography

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vaarwel het gaat jullie goed

                              Oorspronkelijk geplaatst door Dextro Bekijk bericht
                              Wat ik wel raar vind is als je je gal eens spuwt je opeens wel reacties krijgt ...
                              Tja, nu is het weer niet goed.
                              Mensen zijn nu eenmaal rare vogels, Dextro.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Dextro Bekijk bericht
                              ... en ik geef zelf liever commentaar als ik zeker ben van mijn stuk. Heb ook bij posts van mij reacties gezien die totaal niet kloppen en zo dingen wil ik voor mezelf vermijden.
                              Af en toe moet je er eens een lap op durven geven.
                              Blijft het windstil, dan heb je het waarschijnlijk bij het rechte eind.
                              Steekt er een storm op, dan kan je leren.

                              Dat houdt wel in dat je zelf initiatief moet durven nemen en niet bang mag zijn voor een uitglijer.
                              Vriendelijke groet,

                              Jos

                              Comment

                              Working...
                              X