Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Update Becker maps GPS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Update Becker maps GPS

    Een jaar na de openstelling van de A11 Knokke Brugge, heb ik mijn Becker GPS map (duur betaald ) ge-updatet
    Tot mijn verwondering was de A11 nog steeds niet geïmplementeerd , 6 maand later zouden nieuwe kaarten volledig ge-updatet zijn , met implementatie van de A11, na terug betaald en ge-update , nog steeds geen A11
    Er zaten zelfs een pak meer foute snelheidsbeperkingen in die in de vorige versie wel correct waren.
    Becker steekt zich weg door het feit dat ze niet zelf de kaarten maken (HERE), ze verkopen ze wel maar voelen zich er niet verantwoordelijk voor.
    Na een jaar wachten wil ik opnieuw de kaarten updaten maar ik vraag mij af of de A11 met alle nieuwe aansluitingen nu wel is geïmplementeerd.
    Opnieuw Becker gecontacteerd, maar kunnen (of willen) mij hierop geen antwoord geven
    Heeft iemand in 2019 of 2020 zijn Becker kaarten ge-update ? en zit de A11 er reeds in vermeld ?
    Probleem is dat je pas na betaling en installatie weet of de kaarten de update waard zijn.
    Ook bij navraag bij Mercedes verwijzen ze naar Becker omdat je de kaarten rechtstreeks bij Becker moet kopen.
    Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR
Working...
X