Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Universele handenvrije parlofoon met ingebouwde bel ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Universele handenvrije parlofoon met ingebouwde bel ?

    Ik heb het opgegeven betreft een videofoon, er moet een coax kabel van mijn buurvrouw onderaan verlengd worden (woon in een appartement van 3 en vroeger had niemand een videofoon, onlangs mijn onderbuurvrouw wel). Maar wil haar niet storen, waarschijnlijk moet haar behang/muur hiervoor aangetast worden.
    Als het enkel bij mij geweest geen probleem, want ik heb gewacht met nieuw behangpapier.

    Mijn unit is een Urmet Sinthesi S2
    Dus ik ben nu aan het kijken voor een parlofoon, maar liefst een wat moderne (zonder telefoon aan) en liefst zonder extra bel en ingebouwd in de parlofoon.
    Nu heb ik een bel afzonderlijk met 2 dikke oude D Duracell batterijen die ik zo snel mogelijk buiten wil gooien en een cleane muur.

    Ik vond hier al een handenvrije :

    Maar weet niet of de bel hier ingebouwd is ?

    Zijn al die parlofoons wat universeel en wat bedoelen ze met 2 draads?
    Zijn er nog merken die wat vernieuwing brengen, bvb met wifi ingebouwd dat je van je telefoon de deur kan openen, of indien toch een externe bel nodig is, met draadloze bel op batterijen die je overal kan plaatsen.

  • #2
    Re: Universele handenvrije parlofoon met ingebouwde bel ?

    De meeste videophones werken tegenwoordig over twee draden. Er gaan dus twee draden van de buitenpost naar de voeding en vandaar twee draden naar de binnen unit.

    Als de afstand niet te groot is kan het ook draadloos.
    Denk maar aan Ring of Eufy.

    Mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

    Comment

    Working...
    X