Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tweedehands iphone of toch een nieuwe android smartphone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tweedehands iphone of toch een nieuwe android smartphone

    ik heb sinds 11 maand een samsung fame lite in mijn bezit. het ding is traag en loopt af en toe vast

    nu ben ik aan het twijfelen moet ik voor een tweedehands iphone ( 4S ) gaan of toch kijken voor een android toestel? max 200 euro

    ik lees goede resultaten over Motoraola moto-G ( 2014 ) maar de iphone's zijn o zo goed ( zeggen ze )
    Last edited by Belgiumman; 30 oktober 2014, 15:12.
    Nikon D3100 18-55 VR lens
    http://www.flickr.com/photos/102305253@N04/
    https://www.facebook.com/groups/867440223266618/

  • #2
    Re: tweedehands iphone of toch een nieuwe android smartphone

    Zijn allemaal goede telefoons.
    Ga ze eens proberen.

    Comment


    • #3
      Re: tweedehands iphone of toch een nieuwe android smartphone

      Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumman Bekijk bericht
      ik heb sinds 11 maand een samsung fame lite in mijn bezit. het ding is traag en loopt af en toe vast

      nu ben ik aan het twijfelen moet ik voor een tweedehands iphone ( 4S ) gaan of toch kijken voor een android toestel? max 200 euro

      ik lees goede resultaten over Motoraola moto-G ( 2014 ) maar de iphone's zijn o zo goed ( zeggen ze )
      Ik heb 3 jaar een iPhone 4 gehad en die beviel goed.
      Omdat de iPhone corrosie vertoonde aan de dockconnector en ik geen kosten wilde maken voor reparatie aan zo'n 'oud' ding heb ik nu wat anders.
      De Motorola Moto G (4G) sinds 2 maanden, omdat ik een iPhone te duur vond.
      Ik heb spijt van die overstap en had beter een nieuwe 4S 8GB kunnen kopen.
      Zelfs na twee maanden erger ik me nog mateloos aan de nare en ongemakkelijke manier van werken met Android.
      Ik ben door die Motorala de iPhone pas echt gaan waarderen en het zal geen verrassing zijn wat mijn volgende smartphone wordt, ook al kost die veel.
      De hardware van de Motorola is prima hoor, als je met Android, de Google-user-experience en Google-crapstore kunt leven is de Motorola ongetwijfeld een goede keuze.

      Neem in je overweging de Moto G 4G mee naast de Moto G 2014.
      Last edited by heaucheneaudt; 30 oktober 2014, 16:18.

      Comment


      • #4
        Re: tweedehands iphone of toch een nieuwe android smartphone

        Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
        Zelfs na twee maanden erger ik me nog mateloos aan de nare en ongemakkelijke manier van werken met Android.
        Ik erger me niet maar ik zit toch ook een beetje te sukkelen als mijn schoonbroer iets vraagt over zijn i-phone aan mij (ik ben Android gebruiker).
        Vooral een kwestie van gewoonte.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: tweedehands iphone of toch een nieuwe android smartphone

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Vooral een kwestie van gewoonte.
          Waarschijnlijk.
          Niet ondenkbaar dat wanneer ik als eerste een Android-phone had en daarna een iPhone ik me ook mateloos zou ergeren aan het werken met iOS.
          Het is dan ook dat iPhone/iOS beter bij mij past dan dat er sprake is van een objectief goed en slecht.
          Alleen past zo'n iPhone zo slecht in mijn budget.

          Comment


          • #6
            Re: tweedehands iphone of toch een nieuwe android smartphone

            Ik heb een heel goedkope android smartphone, die ik gelukkig niet veel gebruik (Samsung Mini II). Het ding is pokketraag op alle vlakken. Gelukkig heb ik mijn GSM toch niet veel nodig.
            Persoonlijk zou ik voor een smartphone die goedkope troep gewoon links laten liggen. Maar vanaf die 200€ moet er wel al iets te vinden zijn. Ik hoor ook goeie dingen over die Moto-G, maar heb er zelf geen ervaring mee.
            Ik heb wel de indruk dat zelfs goedkope windows Phone smartphones er wel in slagen op een redelijk niveau te werken. Ken er een paar met een Lumia 530 (goedkoper dan 100€, zelfs goedkoper dan mijn android ding) en dat ding werkt toch behoorlijk vlot. In elk geval veel vlotter dan mijn mini II.
            Groeten,

            Polleke

            Comment

            Working...
            X