Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 26 t/m 32 van 32

Standaard Re: Torx schroevendraaier set

Ook nog een merk dat uitblinkt in inbus, torx en schroevendraaiers is PB Swiss (Zwitsers dus) gebruiken wij bij Philips.
    Maar zeker ook geen goedkoop gerief.

Tja, die prijs hé ? Maar volgens mij zijn er op het gebied van gereedschappen toch veel merken die elkaar waard zijn : Facom, Stahlwille, Hazet, Snap-on, Gedore, Saltus, Heyco, Matador..... Helaas hebben ze allemaal naast kwaliteit nog iet gemeen : de prijs. Maarja, zoiets koop je voor je leven. Alleen van mijn Facomschroevendraaiers ben ik niet bijster tevreden, die van Sunflag zijn beter. Bij mijn thuis hadden we doppen van Saltus, wat mijn broer en ik daar hebben mee uitgespookt .... en kijk, ze doen nu al dienst bij de volgende generatie, niks aan. Van mijn Facom doppen heb ik er al twee gebroken : het verlengstukje van de kleine ratel en een dop 17, zonder morren nieuw gekregen. Mijn grote ratel heb ik eens moeten open doen om te kuisen, das al.
    Aan de TS :goed gereedschap is duur maar koop je maar ééns in je leven. Gaat generaties mee.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
    Tja, die prijs hé ? Maar volgens mij zijn er op het gebied van gereedschappen toch veel merken die elkaar waard zijn : Facom, Stahlwille, Hazet, Snap-on, Gedore, Saltus, Heyco, Matador..... Helaas hebben ze allemaal naast kwaliteit nog iet gemeen : de prijs. Maarja, zoiets koop je voor je leven. Alleen van mijn Facomschroevendraaiers ben ik niet bijster tevreden, die van Sunflag zijn beter. Bij mijn thuis hadden we doppen van Saltus, wat mijn broer en ik daar hebben mee uitgespookt .... en kijk, ze doen nu al dienst bij de volgende generatie, niks aan. Van mijn Facom doppen heb ik er al twee gebroken : het verlengstukje van de kleine ratel en een dop 17, zonder morren nieuw gekregen. Mijn grote ratel heb ik eens moeten open doen om te kuisen, das al.
    Aan de TS :goed gereedschap is duur maar koop je maar ééns in je leven. Gaat generaties mee.
    Ja ik weet het. Facom set is binnen. Hij zal wel meegaan zolang ik op deze aardkluit rond loop
    "Stultitiam simulare loco prudentia summa est"

Hij zal je heel lang overleven zelfs, dat is gereedschap dat niet wordt weggegooid. Goede keuze, vergeet niet om oude torxvijzen eerst goed uit te kuisen voor een goede grip.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Ja ik weet het. Facom set is binnen. Hij zal wel meegaan zolang ik op deze aardkluit rond loop
    Verslijten zal die niet als je die maar twee keer gebruikt.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Verslijten zal die niet als je die maar twee keer gebruikt.
    Ha ha ha, ik heb meer losse vijzen dan je denkt !
    "Stultitiam simulare loco prudentia summa est"

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Ha ha ha, ik heb meer losse vijzen dan je denkt !
    Probleem is dat ze weg zijn.
    En trouwens weet ik dat van u al langer.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Soortgelijke discussies

1. Torx schroevendraaiers-set
    Door Alfa Centauri in forum Chit Chat
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 16 juni 2015, 10:57

Regels voor berichten