Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toptalent, zou een van de beste zangers ter wereld zijn, zet je beste audio maar aan.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toptalent, zou een van de beste zangers ter wereld zijn, zet je beste audio maar aan.

    Amai, hoeveel octaven kan die aan zeg.

    De jongen heet imash kudaibergen, een 23-jarige kazakstan. Zijn stem lijn is 4 tonen en 9 halve tonen, en gaat van de bariton naar de sopraan zonder moeite.
    Een zeer zeldzaam talent te vinden. Hij is zanger, componist, multi-instrumentist en zingt in 9 talen. Nu erkend als de beste zanger ter wereld. Geniet ervan!

    Dimash Kudaibergen - kazakh singer from Kazakhstan.Part 1 of I Am a Singer (Chinese reality show)

  • #2
    Re: Toptalent, zou een van de beste zangers ter wereld zijn, zet je beste audio maar

    Een mooi kunstje zijn octaaf bereik maar toch kan het gebruik in een lied lied mij niet boeien.

    Comment


    • #3
      Re: Toptalent, zou een van de beste zangers ter wereld zijn, zet je beste audio maar

      Jawadde, niet normaal dit, zo een bereik

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Toptalent, zou een van de beste zangers ter wereld zijn, zet je beste audio maar

        Dit is zowat het beste wat ik ooit heb mogen horen.
        Ook het lied is zeer goed gekozen.

        Comment


        • #5
          Re: Toptalent, zou een van de beste zangers ter wereld zijn, zet je beste audio maar

          Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
          Een mooi kunstje zijn octaaf bereik maar toch kan het gebruik in een lied lied mij niet boeien.
          Mij ook niet.

          Comment


          • #6
            Re: Toptalent, zou een van de beste zangers ter wereld zijn, zet je beste audio maar

            Ik vind het ook zeer indrukwekkend...

            Comment

            Working...
            X