Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TomTom & mp3 in de achtergrond : muziek stopt bij elke spraakinstructie / Sygic niet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TomTom & mp3 in de achtergrond : muziek stopt bij elke spraakinstructie / Sygic niet

    Bij TomTom heb je de instelling dat de spraakinstructies via het muziekkanaal, beltoonkanaal enz.... binnenkomen (een stuk of 6 opties dacht ik).
    Maar telkens als ik via een andere app in mijn auto muziek speel in de achtergrond met TomTom erbovenop, stopt TomTom de muziek bij elke instructie.
    Weet iemand hoe dit in te stellen ?

    Bij Sygic wordt de muziek uitgefade bij elke spraakinstructie en daarna gaat de muziek verder, super makkelijk!
    Ik zoek daar al een eind achter, maar kan het echt niet vinden hoe dit op te lossen.

    TomTom vind ik wel één vd betere omdat ook de trajectcontroles duidelijk vermeld staan met een bar rechts en je gemiddelde snelheid tegenover de trajectcontrolesnelheid (bij Sygic niet).

  • #2
    Re: TomTom & mp3 in de achtergrond : muziek stopt bij elke spraakinstructie / Sygic n

    Ik denk dat je met dergelijke vraag rapper geholpen wordt op het TomTom forum. Daar zijn honderden TomTom gebruikers, hier misschien een paar.

    Comment

    Working...
    X