|
Zo te zien is er toch geen vermindering aan koopkracht in Sint-Niklaas![]()
Ik zou je graag veel plezier wensen met dit mooie speelgoed, maar ik twijfel er sterk aan of deze "bom" bij jou wel in goede handen is.
![]()
![]()
![]()
Vriendelijke groet,
Jos
Ik wens je heel veel rijplezier met deze machine, mar wees wel heel voorzichtig.
Hopelijk heb je al wat moto-ervaring, want anders volg je best wat rijlessen. Hard rijden kan iedereen, das makkelijk, maar de machine onder controle houden, dat is wat anders.
Veel succes met je grote liefde !![]()
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
ik heb al wat ervaring, maar das vooral met B brommerkes met vitessen en lichte motorfiets (550cc)
ik dacht als ik serieus wat geld wil uitgeven een een motorfiets, dan moet het meteen 100% mijn goesting zijn, en dat is deze moto dus
ik ga zeker en vast voorzichtig zijn, ik weet hoe gevaarlijk het kan zijn met de moto rijden, mijn pa doet het al 30 jaar.
maar zoals ik al zei, eerst mijn examens afmaken... kan momenteel sowieso toch niet rijden want ik ben geblesseerd aan mn voet en kan dus niet remmen met mn achterrem
5DmkIII en wat glas
|
de meeste dromen zijn bedrog maar niet in uw geval,
wees voorzichtig,rij defensief en je zal vele prachtmomenten beleven,
rij zelf ook al 23 jaar en het is nog steeds een feest om andere horizonten te verkennen![]()
BD0968BE
nikon
D2Xs
mmmh, forumgrijs. Enkel het BD logo ontbreekt nog
Proficiat met je nieuwe aanwinst![]()
Discussiemanager
een non-conformist op een non-conformistische wijze
*** member of the Belgium Strobist Group ***
|
't Is dan nog een 'S'... was de gewone niet snel genoeg misschien?
Prachtig machientje, gestoeld op de look van de 916. Voor mij de mooiste duc ooit.
Proficiat![]()
Verdomme he Matthias
Ik pas daar beter op
Zalig ding!!
Er klinkt maar één motor zoals een Ducati, die haal je er zo tussenuit![]()
|
Ducati's ... schoon machienes .. maar 't zijn de gasten dat daarmee rijden die altijd liggen te sleutelen als we moeten vertrekken![]()
examens zijn nu is vo nix goe é
ben ook volop bezig...
veel plezier alvast met uw machien na de examens
nu ik denk dat ge niet te lang zult moeten wachten met uwe 1d markIII ze want als ik het goed voorheb is dit u laatste jaar dus kunt ge binnen een maand al dik verdienen
of eerst nog wat genieten van u machien?![]()
Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
|
Mijn droom:
http://www.motoservices.com/selectio...ssic-750-4.htm
Voor iemand begint over dalende koopkracht die niet zo gedaald is blijkbaar,
mijn vorige moto (XJ600S) heeft me op 14 jaar tijd 75.000Km ver gebracht, winter en zomer, mooi en slecht weer, trouw elke dag naar't werk.
Maar nu is-t-ie verkocht aan een beginnend iemand.
De Guzzi hoop ik minstens het dubbel aantal jaren en/of kilometers te houden, het kan, ik weet dat.
Enkel jammer dat de Italianen niet bepaald van hun woord zijn qua levertermijn: op de bestelbon staat vermoedelijke leverdatum: 5 mei '08
Ik ben nog steeds in blijde verwachting,...
Aan de topicstarter:
veel veilige kilometers gewenst, hopelijk komen we elkaar ooit eens tegen op een treffen.
Motorgroet
Christiaan
Fuji Digitaal fototoestel
Fijne machine hoor ! Heb net dezelfde, in rode kleur weliswaar. Heb em al 6 jaar en geen enkel probleem mee gehad. Mijn BMW K1200s van 3 jaar oud staat alweer enkele dagen stil, startproblemen, waarschijnlijk is de batterij kapot. Gelukkig heeft mijn Duc me nog nooit in de steek gelaten...
Ducati Forever !
Veel veilige kms gewenst en volop genieten !
Grz.
Duc.
Laatst gewijzigd door DucBlade; 26 mei 2008 om 20:22
Nikon + glasbak
Failure is always an option...
Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-