Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

toch wel één van mijn dromen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: toch wel één van mijn dromen

    Oorspronkelijk geplaatst door Stepn Bekijk bericht
    Er klinkt maar één motor zoals een Ducati, die haal je er zo tussenuit
    tenzij ie in panne staat langs de weg

    maar dan nog, liever ne schone moto da af en toe in panne valt, dan ne lelijken die dat niet doet (niet uit ervaring, maar gehoord van andere motorliefhebbers)
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #17
      Re: toch wel één van mijn dromen

      Oorspronkelijk geplaatst door Stepn Bekijk bericht
      Er klinkt maar één motor zoals een Ducati, die haal je er zo tussenuit
      Inderdaad, er is maar 1 motormerk dat klinkt alsof het uit elkaar aan het rammelen is
      Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

      Comment


      • #18
        Re: toch wel één van mijn dromen

        Oorspronkelijk geplaatst door K_immy Bekijk bericht
        Inderdaad, er is maar 1 motormerk dat klinkt alsof het uit elkaar aan het rammelen is

        en dat ook effectief doet

        Proficiat met je mooie machine, volgend jaar komt er bij een SP1/SP2..
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #19
          Re: toch wel één van mijn dromen

          Ducati's ... schoon machienes .. maar 't zijn de gasten dat daarmee rijden die altijd liggen te sleutelen als we moeten vertrekken

          Comment


          • #20
            Re: toch wel één van mijn dromen

            Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
            Ducati's ... schoon machienes .. maar 't zijn de gasten dat daarmee rijden die altijd liggen te sleutelen als we moeten vertrekken
            Misschien is dat Matthias' zijn grootste liefde
            Mvg Tim

            Comment


            • #21
              Re: toch wel één van mijn dromen

              examens zijn nu is vo nix goe é
              ben ook volop bezig...
              veel plezier alvast met uw machien na de examens
              nu ik denk dat ge niet te lang zult moeten wachten met uwe 1d markIII ze want als ik het goed voorheb is dit u laatste jaar dus kunt ge binnen een maand al dik verdienen
              of eerst nog wat genieten van u machien?
              Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

              Comment


              • #22
                Re: toch wel één van mijn dromen

                Mijn droom:

                http://www.motoservices.com/selectio...ssic-750-4.htm

                Voor iemand begint over dalende koopkracht die niet zo gedaald is blijkbaar,
                mijn vorige moto (XJ600S) heeft me op 14 jaar tijd 75.000Km ver gebracht, winter en zomer, mooi en slecht weer, trouw elke dag naar't werk.
                Maar nu is-t-ie verkocht aan een beginnend iemand.

                De Guzzi hoop ik minstens het dubbel aantal jaren en/of kilometers te houden, het kan, ik weet dat.

                Enkel jammer dat de Italianen niet bepaald van hun woord zijn qua levertermijn: op de bestelbon staat vermoedelijke leverdatum: 5 mei '08

                Ik ben nog steeds in blijde verwachting,...

                Aan de topicstarter:

                veel veilige kilometers gewenst, hopelijk komen we elkaar ooit eens tegen op een treffen.

                Motorgroet
                Christiaan
                Fuji Digitaal fototoestel

                Comment


                • #23
                  Re: toch wel één van mijn dromen

                  Fijne machine hoor ! Heb net dezelfde, in rode kleur weliswaar. Heb em al 6 jaar en geen enkel probleem mee gehad. Mijn BMW K1200s van 3 jaar oud staat alweer enkele dagen stil, startproblemen, waarschijnlijk is de batterij kapot. Gelukkig heeft mijn Duc me nog nooit in de steek gelaten...

                  Ducati Forever !

                  Veel veilige kms gewenst en volop genieten !

                  Grz.

                  Duc.
                  Last edited by DucBlade; 26 mei 2008, 19:22.
                  Nikon + glasbak
                  Failure is always an option...

                  Comment


                  • #24
                    Re: toch wel één van mijn dromen

                    Oorspronkelijk geplaatst door ekke Bekijk bericht
                    nu ik denk dat ge niet te lang zult moeten wachten met uwe 1d markIII ze want als ik het goed voorheb is dit u laatste jaar dus kunt ge binnen een maand al dik verdienen
                    of eerst nog wat genieten van u machien?
                    klopt ja, maar eerst dervoor zorgen dat ik erdoor ben dit jaar, en dan pas is het op naar het baggerschip naar God weet waar (zolang het goe ver van België is zennek tevreden)
                    5DmkIII en wat glas

                    Comment


                    • #25
                      Re: toch wel één van mijn dromen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                      klopt ja, maar eerst dervoor zorgen dat ik erdoor ben dit jaar, en dan pas is het op naar het baggerschip naar God weet waar (zolang het goe ver van België is zennek tevreden)
                      serieus? ga ge op nen baggeraar gaan? jan de nul ofzo? da is wel heel dik verdienen ze dan kunt ge u op een maand bijna nen 1ds kope
                      Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

                      Comment


                      • #26
                        Re: toch wel één van mijn dromen

                        Oorspronkelijk geplaatst door ekke Bekijk bericht
                        serieus? ga ge op nen baggeraar gaan? jan de nul ofzo? da is wel heel dik verdienen ze dan kunt ge u op een maand bijna nen 1ds kope
                        tis bij DEME dak ga werken, als technisch inspecteur
                        maar eerst dien ducati nog afbetalen é, en dan pas sparen voor de 1dmkIII, tenzij den 5DmkII ook een snelheidsmonster wordt, maar dat betwijfel ik
                        5DmkIII en wat glas

                        Comment


                        • #27
                          Re: toch wel één van mijn dromen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                          tis bij DEME dak ga werken, als technisch inspecteur
                          maar eerst dien ducati nog afbetalen é, en dan pas sparen voor de 1dmkIII, tenzij den 5DmkII ook een snelheidsmonster wordt, maar dat betwijfel ik
                          nice
                          pff was ik ook al maar zo ver...
                          nog 2 jaar te gaan en ik kan u komen assisteren(alé op voorwaarde da ik er door raak) neemt ge eerst nog vakantie of is het 1juli al direct beginnen? ik hoop voor u dat ge toch nog effe vakantie kunt krijge
                          Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

                          Comment


                          • #28
                            Re: toch wel één van mijn dromen

                            Amaai, chic ding

                            Oorspronkelijk geplaatst door ekke Bekijk bericht
                            want als ik het goed voorheb is dit u laatste jaar dus kunt ge binnen een maand al dik verdienen
                            Dat doet hij blijkbaar nu al

                            Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                            en dan pas is het op naar het baggerschip naar God weet waar (zolang het goe ver van België is zennek tevreden)
                            Is er plaats genoeg op zo'n baggerschip om met zo'n moto te rijden?

                            Comment


                            • #29
                              Re: toch wel één van mijn dromen

                              Oorspronkelijk geplaatst door ekke Bekijk bericht
                              nice
                              pff was ik ook al maar zo ver...
                              nog 2 jaar te gaan en ik kan u komen assisteren(alé op voorwaarde da ik er door raak) neemt ge eerst nog vakantie of is het 1juli al direct beginnen? ik hoop voor u dat ge toch nog effe vakantie kunt krijge
                              ik ga eerst nog 3 weken golfsurfen en foto's pakken in Spanje en dan in augustus lekker op mijn gat zitten en genieten van het hopelijk mooie weer samen met mn vriendin om dan 1 september te starten
                              5DmkIII en wat glas

                              Comment


                              • #30
                                Re: toch wel één van mijn dromen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                                ik ga eerst nog 3 weken golfsurfen en foto's pakken in Spanje en dan in augustus lekker op mijn gat zitten en genieten van het hopelijk mooie weer samen met mn vriendin om dan 1 september te starten
                                gaat de vriendin mee? of wordt het af en toe is heen en weer pendelen?
                                heb al van verschillende mensen gehoord die dat ook wouden doen maar het probleem altijd was dat dan partner meemoest om niets te doen of thuis moest blijven en hem/haar dus niet veel kunnen zien...
                                in ieder geval blokt nog goed dat ge er vanaf zijt en geniet dan ten volle van u vakantie é
                                ik ga ook nekeer verder blokke
                                Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

                                Comment

                                Working...
                                X