Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toch stilletjes nu

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toch stilletjes nu

    bv hier
    hier
    hier
    hier
    Last edited by toerist; 12 maart 2020, 13:40.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Toch slilletjes nu

    Prachtig moment om foto's te maken nu
    Spijtig genoeg is de redden waarom

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Toch slilletjes nu

      Du jamais vu, lege plaatsen.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #4
        Re: Toch slilletjes nu

        Bij ons hier in Knokke Heist gaat bijna alles dicht tot eind April. Alle openbare gebouwen sluiten en mogelijks vanaf maandag scholen, winkels en HoReCa ook.

        Comment


        • #5
          Re: Toch slilletjes nu

          Ik werk al sinds gisteren vanaf thuis. Normaal gezien in Eindhoven (grensganger). Noord-Brabant is de meest risicovolle regio in Nederland.
          Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
          And why do we fall, Bruce?

          Comment


          • #6
            Re: Toch slilletjes nu

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Prachtig moment om foto's te maken nu
            Spijtig genoeg is de redden waarom

            grts
            Sieg
            Don't feed the troll .

            Comment


            • #7
              Re: Toch slilletjes nu

              Misschien vinden sommigen dit leuk, maar als hoog-risico-patient vind ik dit toch raar aanvoelen.
              Wel geen paniek, maar ik voel me toch vaak niet echt op mijn gemak ... En als ik dan de vaak totale nonsens lees, hoor van bepaalde mensen baal ik wel even. De beste stuurlui staan zoals altijd weer aan wal.
              Ben door het UZ een verplichte "werk thuis" opgelegd en gelukkig steunt de werkgever me daar in. Maar pret en lol is er wel niet bij.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #8
                Re: Toch slilletjes nu

                Stilletjes maar ook angstaanjagend.
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #9
                  Re: Toch slilletjes nu

                  Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                  Don't feed the troll .
                  Wat bedoel je Jan ??

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Toch slilletjes nu

                    Bij de toiletrollen fabrikant is het zeer druk. Supermarkten leeg gehamsterd en velen hebben voor thuis een voorraad van twee jaar aangelegd. Wanneer je vraagt waarom dan weten ze het niet of zeggen ze: een ander doet het ook. Het lijkt wel of dat corona meer gekken veroorzaakt dan zieken. Wanneer bij ons thuis de laatste rol in de hanger gaat halen we een nieuwe pak zowel voor als tijdens deze pandemie. Daarbij zijn er nog genoeg andere manieren om je billen schoon te vegen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Toch slilletjes nu

                      Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                      Wanneer bij ons thuis de laatste rol in de hanger gaat halen we een nieuwe pak zowel voor als tijdens deze pandemie.
                      In deze periode is dat wel wat moeilijker vrees ik.
                      Gisteren meerdere winkels moeten doen om een normale hoeveelheid te kunnen kopen.
                      Inderdaad in de meeste winkels leeggeplunderd.
                      Geluk dat ze in één winkel net een nieuwe voorraad binnen kregen.
                      In de winkel maakten ze de bemerking dat het vooral oudere mensen zijn die extreem hamsteren.
                      Maar waarom net WC-papier kan niemand zeggen.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Toch slilletjes nu

                        Pas op he, de moderator is watching you ….
                        beter plaatjes posten
                        hier
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

                        Comment


                        • #13
                          Re: Toch slilletjes nu

                          Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                          Bij de toiletrollen fabrikant is het zeer druk. Supermarkten leeg gehamsterd en velen hebben voor thuis een voorraad van twee jaar aangelegd. Wanneer je vraagt waarom dan weten ze het niet of zeggen ze: een ander doet het ook. Het lijkt wel of dat corona meer gekken veroorzaakt dan zieken. Wanneer bij ons thuis de laatste rol in de hanger gaat halen we een nieuwe pak zowel voor als tijdens deze pandemie. Daarbij zijn er nog genoeg andere manieren om je billen schoon te vegen.
                          Denk dat het te maken heeft dat men dit in het begin als "een griep" heeft afgekondigd. Velen verwarren enteritis met echte griep.

                          Helemaal gek is het hamsteren van water. Bij mij komt er nog genoeg water uit de kraan.... Trouwens ten tijd van de cholera epidemies was het drinken van bier een betere remedie!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Toch slilletjes nu

                            Eens benieuwd hoelang deze thread open blijft
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

                            Comment


                            • #15
                              Re: Toch slilletjes nu

                              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                              Eens benieuwd hoelang deze thread open blijft
                              Och zolang we mekaar met de nodige burgerzin behandelen is er minder gevaar. Wat je niet kan zeggen van de hamsteraars die aan kruisbestuiving doen in de magazijnen.
                              https://ggpics.be/

                              Comment

                              Working...
                              X