Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

titel/uitvoerder gezocht onderliggend muziekje van dagelijkse kost van Jeroen Meus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • titel/uitvoerder gezocht onderliggend muziekje van dagelijkse kost van Jeroen Meus

    Gisteren, zondag, bereidde Jeroen Bruchetta met guacamole, gerookte sprot en tomatensla.
    Net op het moment dat hij de tomatenpartjes begon te "fileren" op zijn snijplank startte een gitaarmuziekje dat ik ken, maar dat ik niet meer kan "thuiswijzen".
    Ik heb de video vanuit zijn site hier gelinkt zodat je kan zien om welke uitzending het gaat, doch die video is jammer genoeg niet helemaal identiek aan de TV-uitzending, en de muziek is er trouwens ook afgehaald (sabam??)
    Dus wie het muziekje wil herkennen, die zal de uitzending moeten gezien hebben....

    Wie helpt me uit de hoge nood

    PS: ik heb intussen op amateuristische wijze een fragmentje van de muziek opgenomen via het microotje in mijn laptop. wie interesse heeft, die stuur ik het eventueel op.
    Of als iemand me kan vertellen hoe ik zoiets vlugvlug en eenvoudig online zet...
    Last edited by dréten; 28 maart 2011, 09:40.

  • #2
    Re: titel/uitvoerder gezocht onderliggend muziekje van dagelijkse kost van Jeroen Meu

    Volgens deze:

    Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.


    gaat het om Frank Vander linden en Dirk Jans.

    Ai, nu lees ik dat het niet om de begintune gaat, maar om een muziekje dat speelde terwijl Jeroen aan het koken was...
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: titel/uitvoerder gezocht onderliggend muziekje van dagelijkse kost van Jeroen Meu

      Zowel Titel als uitvoerder gevonden

      Dré

      (toch een bedankje voor je reactie, LesC.)
      Last edited by dréten; 29 maart 2011, 17:55.

      Comment


      • #4
        Re: titel/uitvoerder gezocht onderliggend muziekje van dagelijkse kost van Jeroen Meu

        En je verlost ons niet uit ons lijden?

        Comment

        Working...
        X