Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tips Utrecht + Groningen & Ardennen afvaart Lesse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tips Utrecht + Groningen & Ardennen afvaart Lesse

    In coronatijden gaan we best niet te ver, binnenkort ga ik 2 dagen naar Utrecht en 2 dagen Groningen, wat winkelen en sightseeing en interessante locaties in de buurt of onderweg eens stoppen.
    Mijn dochter gaat graag naar winkeltjes zoals MyJewellery, Five Guys, Starbucks, Primark,... beetje typisch die leeftijd

    Ze doet ook graag pretparken en tropische zwembaden of een nationaal park.
    Ik dacht eerst om te stoppen in Walibi Holland voor een dagje, maar zou niet zoveel beter zijn als hier.
    Of in een zwembad met wat glijbanen (een kennis zei Slagharen of CP Eemhof nog beter) dit alles is open met coronamaatregelen natuurlijk.

    Wij vertrekken vanuit Oostende en moet niet in Utrecht/Groningen zelf zijn, mag ook een mooi pittoresk dorpje zijn om even te stoppen of iets waar leuke activiteiten zijn.
    Ook wat foto's nemen natuurlijk, interessante tips welkom :-)

    Ook tips voor de Ardennen welkom voor een dagje afvaart vd lesse, boeken jullie die online en waar is het mooi overnachten in de buurt ?

  • #2
    Re: Tips Utrecht + Groningen & Ardennen afvaart Lesse

    Afvaart van de Lesse zou ik je niet aanraden nu: afgelopen weekend in Durbuy op de Ourthe belachelijk veel volk. En weinig water

    Comment


    • #3
      Re: Tips Utrecht + Groningen & Ardennen afvaart Lesse

      Wat Utrecht betreft is er iemand die al enkele SD's daar gedaan heeft. Vraag het even aan Spanjaart (Rob), als je er een paar SD's mee kan vullen, dan kan dat niet slecht zijn...

      Comment


      • #4
        Re: Tips Utrecht + Groningen & Ardennen afvaart Lesse

        Zou het zo wie zo iet doen in deze Corona tijd..?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Tips Utrecht + Groningen & Ardennen afvaart Lesse

          België nog meest corona, weer record vandaag, waarschijnlijk minder in Utrecht/Groningen NL en toch mondmasker in winkels
          Anders misschien kayakken in de Franse Ardennen in de plaats, misschien meer water, l'eau du Lac ofzo heet dat gebied.
          Vieux-Lille zijn we ook nog niet geweest.

          Comment


          • #6
            Re: Tips Utrecht + Groningen & Ardennen afvaart Lesse

            Gaia zoo in Kerkrade is mooi

            Het witte stadje Thorn is pittoresk.

            Helemaal in het noorden heb je Giethoorn. Aangezien je toch tot Groningen rijdt.

            Comment


            • #7
              Re: Tips Utrecht + Groningen & Ardennen afvaart Lesse

              Bedankt, maar is Giethoorn niet te vroeg?
              Die stond eens in mijn agenda om eind Augustus te doen omdat alles dan in bloei staat, was precies de beste periode las ik ergens.

              Oorspronkelijk geplaatst door pogi Bekijk bericht
              Gaia zoo in Kerkrade is mooi

              Het witte stadje Thorn is pittoresk.

              Helemaal in het noorden heb je Giethoorn. Aangezien je toch tot Groningen rijdt.

              Comment


              • #8
                Re: Tips Utrecht + Groningen & Ardennen afvaart Lesse

                Bezoek eens het Zuiderzee museum in Enkhuizen. Daar zijn allerlei activiteiten. En wanneer je toch in de buurt: het Luchtvaartmuseum in Lelystad.

                Comment

                Working...
                X