Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test -Aankoop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test -Aankoop

    Heeft iemand in Test-Aankoop de test gelezen van deze 2 toestellen:

    Panasonic 46G30E en de Panasonic 46GT30E .

    Wij danken u bij voorbaat
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Test -Aankoop

    Sorry, ik niet.
    Zonder dank.

    Comment


    • #3
      Re: Test -Aankoop

      Ondertussen voldoende informatie Theo?
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Test -Aankoop

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Ondertussen voldoende informatie Theo?
        Ja Francis
        Bedankt!

        Test-Aankoop heeft een test gedaan ja maar grondig is toch nog iets anders
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Test -Aankoop

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Test-Aankoop heeft een test gedaan ja maar grondig is toch nog iets anders
          Ik zou het niet beter kunnen verwoorden . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Test -Aankoop

            Ik heb test aankoop destijds afgezegd omdat ik na het lezen van een camera test de winkels afging om een van de 3 best geteste camera's te kopen en die alle drie al een half jaar geleden uit productie waren gegaan.
            Ik werd ook gewoon door winkeliers uit gelachen als ik test aankoop uitsprak omdat volgens de winkeliers de producten die test aankoop test meestal verouderd zijn voor de test uitgegeven word.
            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

            Comment


            • #7
              Re: Test -Aankoop

              Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
              Ik heb test aankoop destijds afgezegd omdat ik na het lezen van een camera test de winkels afging om een van de 3 best geteste camera's te kopen en die alle drie al een half jaar geleden uit productie waren gegaan.
              Ik werd ook gewoon door winkeliers uit gelachen als ik test aankoop uitsprak omdat volgens de winkeliers de producten die test aankoop test meestal verouderd zijn voor de test uitgegeven word.
              Toch niet vergeten Sus dat Test-Aankoop en winkeliers niet de beste vrienden zijn.

              In Nederland en vooral in Duitsland gaat met ook veel grondiger te werk.
              Ze hebben zelfs verschillende programma's die wekelijks op tv zijn.
              De BBC doet het ook goed op dat gebied.

              Bijv. "product sabotage". Daar lees je hier iets over als men in de buurlanden er reeds
              over uitgepraat is

              Het aanbod aan producten en zeker in de elektronica is enorm.
              De fabrikanten doen dat met opzet.
              Jaarlijks komen ze ook met nieuwe modellen uit.
              Ik heb dat het eerst gemerkt met grafische kaarten.
              Enz. Enz.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Test -Aankoop

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Toch niet vergeten Sus dat Test-Aankoop en winkeliers niet de beste vrienden zijn.
                Het was wel een feit dat overal de opvolgers van de door test aankoop geteste producten in de winkels lagen en dat de vermelde type's nergens meer te krijgen waren.
                Je zou toch wel mogen verwachten dat als bv test aankoop in april een test uitbrengt en je gaat in april naar de winkels om een aankoop te doen die type's in de winkels liggen en niet behoren tot de overjaarse modellen.
                Ik heb dat eens uitgezocht met andere producten en daar was dat juist het zelfde bij en daar heb je als verbruiker niets aan vind ik.
                Ik vond het wel terecht dat de winkeliers met test aankoop lachten want test aankoop loopt teveel achter met testen, tussen de test en publicatie zit een veel te lange periode en als je met testen uit pakt moet je up to date zijn.
                D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                Comment


                • #9
                  Re: Test -Aankoop

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                  Het was wel een feit dat overal de opvolgers van de door test aankoop geteste producten in de winkels lagen en dat de vermelde type's nergens meer te krijgen waren.
                  Je zou toch wel mogen verwachten dat als bv test aankoop in april een test uitbrengt en je gaat in april naar de winkels om een aankoop te doen die type's in de winkels liggen en niet behoren tot de overjaarse modellen.
                  Ik heb dat eens uitgezocht met andere producten en daar was dat juist het zelfde bij en daar heb je als verbruiker niets aan vind ik.
                  Ik vond het wel terecht dat de winkeliers met test aankoop lachten want test aankoop loopt teveel achter met testen, tussen de test en publicatie zit een veel te lange periode en als je met testen uit pakt moet je up to date zijn.
                  Ben ik het ook mee eens.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Test -Aankoop

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Het aanbod aan producten en zeker in de elektronica is enorm.
                    De fabrikanten doen dat met opzet.
                    Kijk, dat is nou eens nuttige info. Laat ik nou altijd gedacht hebben dat ze dat per ongeluk deden.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Test -Aankoop

                      Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                      Kijk, dat is nou eens nuttige info. Laat ik nou altijd gedacht hebben dat ze dat per ongeluk deden.
                      Ongeluk?
                      Dit denk ik eerder van een paar collega's hier.
                      Een ongeluk van de natuur
                      Maar ze kunnen er zelf niets aan doen, natuurlijk
                      (wees gerust, de natuur heeft mij ook niet gespaard)
                      Last edited by theokus; 2 juni 2012, 18:17.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment

                      Working...
                      X