Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet triiing.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Telenet triiing.

    Gratis bellen met je smartphone via wifi. http://snap.telenet.be/artikel/triii...ipper-dan-ooit

  • #2
    Re: Telenet triiing.

    lol ik bel al een hele tijd via Viber.
    kost me totaal niks

    Comment


    • #3
      Re: Telenet triiing.

      Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
      lol ik bel al een hele tijd via Viber.
      kost me totaal niks
      Viber gebruik ik ook. Dit wordt wel aangerekend op je dataverbruik (al is dat met Generation Connect niet echt een issue). Telenet Triiing gaat enkel via wifi en heeft dus geen impact op je dataverbruik.

      Comment


      • #4
        Re: Telenet triiing.

        en weeral eerst een app voor zo'n stuk fruit terwijl android op smartphone 70% van het marktaandeel bezit
        dat is niet logisch vind ik, het omgekeerde zou veel logischer zijn

        Comment


        • #5
          Re: Telenet triiing.

          Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
          en weeral eerst een app voor zo'n stuk fruit terwijl android op smartphone 70% van het marktaandeel bezit
          dat is niet logisch vind ik, het omgekeerde zou veel logischer zijn
          Meld je dan vooral snel aan als tester voor de Android versie !


          Sent from my iPad using Tapatalk HD

          Comment


          • #6
            Re: Telenet triiing.

            Oorspronkelijk geplaatst door Unbart Bekijk bericht
            Meld je dan vooral snel aan als tester voor de Android versie !


            Sent from my iPad using Tapatalk HD
            heb ik gedaan,
            verzonden van mijn samsung tablet
            maar ik blijf erbij dat men beter eerst een app had ontwikkeld voor android aangezien dat tegenwoordig 2 van de drie smartphone's draaien op android

            Comment


            • #7
              Re: Telenet triiing.

              Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
              ik blijf erbij dat men beter eerst een app had ontwikkeld voor android aangezien dat tegenwoordig 2 van de drie smartphone's draaien op android
              Ik wil helemaal geen discussie over voor welk platform men best eerst kan releasen.

              Het blijft een interessante toepassing die zeker z'n nut kan hebben.

              Sent from my iPad using Tapatalk HD

              Comment


              • #8
                Re: Telenet triiing.

                Telenet heeft blijkbaar een goede marketingafdeling. Ze brengen een VOIP app uit die werkt aan vaste telefoontarieven en ze laten het uitschijnen dat je goedkoop af bent terwijl er massa's andere systemen bestaan die goedkoper werken.

                Wat het lanceren voor Apple/Android/Win betreft denk ik dat men eerst de Apple app lanceert omdat deze gebruikers niet zo veel naar de prijs kijken en het systeem zit meer dicht getimmerd (meer controle voor TN, net zoals Yelo niet meer werkt op geroote apparaten).
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #9
                  Re: Telenet triiing.

                  Als ik het goed begrijp dan is Triiing niet zo interessant voor mij: ik bel 24/24 "gratis" naar gewone vaste lijnen en kan met mijn GSM abbo 120 minuten/maand bellen.
                  Het enige voordeel zou zijn dat ik ergens te velde met mijn smartphone gratis naar vaste lijnen zou kunnen bellen. Via Triiing onderweg een GSM opbellen zal dan wel aan de geldende Vast -> GSM tarieven van Telenet gebeuren veronderstel ik ? Kortom: het zal zijn alsof je met je vaste telefoon overal rondloopt en belt ?

                  Ik denk dat voor mij FreeVoipDeal nog altijd interessanter blijft (heb o.a. een zoon die in New York woont): 4 maand gratis naar een massa bestemmingen over de hele wereld (inbegrepen GSM in de USA !), daarna rond 1 cent per minuut tot mijn 10 euro opgesoupeerd is. Daarna begint men opnieuw met die 4 maanden.

                  Ik heb even Viber op mijn smartphone gezet: Lijkt min of meer een kopie van Skype. Je kan er zo te zien niet echt mee "telefoneren". Ik veronderstel wel dat je andere Viber gebruikers kan "opbellen", ook als ze niet online zijn ?
                  Last edited by nete; 8 mei 2013, 09:55.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: Telenet triiing.

                    Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                    heb ik gedaan,
                    verzonden van mijn samsung tablet
                    maar ik blijf erbij dat men beter eerst een app had ontwikkeld voor android aangezien dat tegenwoordig 2 van de drie smartphone's draaien op android
                    Men wilt misschien eerst resultaten van mensen die hoger opgeleid zijn
                    (voor ik weer afgemaakt word: http://business.mobistar.be/nl/docum...k_NL_DEF_s.pdf => de iPhone van Apple significant meer terecht komt bij gebruikers die hoger onderwijs hebben gevolgd.)

                    Verder zie ik weinig winst hierin?
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Telenet triiing.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                      Men wilt misschien eerst resultaten van mensen die hoger opgeleid zijn
                      (voor ik weer afgemaakt word: http://business.mobistar.be/nl/docum...k_NL_DEF_s.pdf => de iPhone van Apple significant meer terecht komt bij gebruikers die hoger onderwijs hebben gevolgd.)

                      Verder zie ik weinig winst hierin?
                      euh daar heb ik dan een andere mening over kwestie zo'n iphone

                      Comment


                      • #12
                        Re: Telenet triiing.

                        Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                        Dus conclusie: holebi's zijn hoger opgeleiden
                        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Telenet triiing.

                          Tja, heb geen telenet maar die van mij trilt ook,nu ja dat ding waar ge mee kunt..........
                          gr, eb

                          Comment

                          Working...
                          X