Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

telenet Goldshake naar fibershake

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • telenet Goldshake naar fibershake

    Wie is er hier telenet klant?
    Vermoedelijk erger je je dan ook regelmatig aan hun beleid.

    Het gaat om het volgende:

    Ik ben sinds jaar en dag telenet klant en beschik over een Gold shake.
    Nu zag ik dat de huidige fibershake (snellere verbinding). net iets goedkoper is en dus een snellere down en uploadsnelheid heeft dan mijn huidige goldshake met confortxl internet.

    Nu blijkt dat indien men wil overschakelen naar deze nieuwe technologie men 50€ dient te betalen. (zoals altijd bij telenet, ik krijg het op mijn zenuwen van hun 50€ beleid)

    Het ligt misschien aan mij maar ik vind het niet normaal dat bestaande klanten, die dus momenteel meer betalen als de nieuwe klanten, daarvoor minder terugkrijgen.

    Omdat het een goedkoper tarief is en veel bla bla misbruik bla bla abonnementhoppers bla bla dient men dan die 50€ te betalen.

    Helaas is het bij Belgacom niet beter qua prijs en surfsnelheden.
    Ik heb dit aan test aankoop gemeld en wacht op hun antwoord
    Wat zijn jullie ervaringen, vinden jullie het beleid van telenet klantvriendelijk?
    Graag een eerlijke mening.

  • #2
    Re: telenet Goldshake naar fibershake

    Collega van heeft het zelfde voorgehad.
    een van de redenen waarom ik niet overschakel.
    Tenzij je iemand kent binnen telenet die krijgt het wel gedaan.
    Canon EOS 90D EFS 18-135

    Comment


    • #3
      Re: telenet Goldshake naar fibershake

      Ik heb deze middag net deze upgrade aangevraagd, de 50€ activatie valt weg, maar ik moet wel 75€ betalen (instalatiekost), bij mij wordt het niet goedkoper, het volledige shake paket zal mij 73€ per maand kosten ipv. 69,...
      Dat is mij deze middag aan de telefoon gezegd.

      Ik heb net nog eens teruggebeld, blijkbaar kan de overschakeling helemaal gratis als je het zelf doet, die 75€ is omdat ze een technieker moeten langssturen.
      Last edited by Guest42; 21 september 2011, 15:54. Reden: Bijgevoegd.

      Comment


      • #4
        Re: telenet Goldshake naar fibershake

        Bij mij van Shake+ naar Fibernet 50 in Shake, dan naar Fibernet XL in Shake binnen een jaar. Noem me dus maar een "hopper".
        Nul euro betaald terwijl er toch twee keer een technische interventie nodig was.
        Dus het kan wel degelijk.
        Ik zie trouwens dat er allerlei promoties lopen. Ik zou toch eens grondig nakijken wat er mogelijk is.
        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
        Oók wandelen met GPS?

        Comment


        • #5
          Re: telenet Goldshake naar fibershake

          De 50€ valt weg als je een upgrade doet naar een hoger abonnement.
          Van goldshake naar fibershake is een downgrade (als ik me niet vergis was de goldshake 55€ en de fibershake is 54,95=€). enfin het is toch belachelijk weinig. Waardoor je dus die 50€ moet betalen.

          Telenet probeert er altijd het maximum uit te halen door van alle 'kosten' aan te rekenen.
          en dat stoort me echt.
          vb: de administratieve kosten als men wat te laat is met betalen, men dient overigens te betalen binnen een zeer korte tijd nadat het factuur ontvangen is.
          Zo ben ik al 13 jaar klant bij proximus, en heb af en toe te laat betaald maar heb nog nooit administratieve kosten betaald.
          Last edited by Bablo; 21 september 2011, 17:56.
          Graag een eerlijke mening.

          Comment


          • #6
            Re: telenet Goldshake naar fibershake

            Overgeschakeld van shake naar fiber, de tweede dag toen dit mogelijk was. Installatie zelf gedaan, is poepsimpel en 0 euro betaald. Wel tot 2 maal toe 50 euro bijgerekend op mijn betaling. 2 maal gebeld en bleek een vergissing te zijn.

            Telenet levert een fantastisch product maar hun administratie is echt belabberd en ja nog dit, ik betaal 5 euro minder abonnement.
            Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
            https://500px.com/marnix_photography

            Comment


            • #7
              Re: telenet Goldshake naar fibershake

              hier was't gratis als ik me neit vergis!! (wel kort na lancering)

              maar euhm , je huurt een HD digicorder en je gaat voor de nieuwere versie! 50€ activeringskosten!!!!!!
              huren is toch verondersteld om gewoon te verruilen! waarom huur je anders
              nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: telenet Goldshake naar fibershake

                Van FiberShake 60 naar XL gegaan, in eerste instantie zonder problemen...

                Daarna gezien dat ik m'n internet/tv/etc.. 205€/maand kostte ipv 80€ ofzo...

                Toch eens een belleke gedaan dan en 165€ teruggekregen.
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                Comment


                • #9
                  Re: telenet Goldshake naar fibershake

                  Hier ook aanpassing gedaan van express net naar fiber en geen extra kosten.
                  Wel was die draadloze router van telenet geen cent waard.
                  zeer beperkt bereik en kwam steeds in conflict met dat andere kastje voor de tv.
                  Bij telent mij via helpdesk steeds min of meer wandelen gestuurd
                  Externe firma heeft mijn probleem opgelost met een veel sterkere router(Type belkin)
                  Nu haal ik tenminste mijn opgegeven down en upload snelheden( zowel voor draadloos als vast) die beloofd worden door telenet
                  Zou ik ze nu ook die factuur opsturen?
                  MVG. Hugo

                  Comment


                  • #10
                    Re: telenet Goldshake naar fibershake

                    Enkel als je vermindert van abo moet je betalen, bij verhogen niet.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: telenet Goldshake naar fibershake

                      Niks online doen, danbetaal je de standaard kosten.

                      Bel naar de klantendienst en zeg dat je wil omschakelen naar fibernet als het kan zonder bij te betalen, of naar Belgacom.
                      Wedden dat het lukt?
                      Wie niet waagt .... Blijft maagd.

                      Comment


                      • #12
                        Re: telenet Goldshake naar fibershake

                        Oorspronkelijk geplaatst door Bablo Bekijk bericht
                        Van goldshake naar fibershake is een downgrade (als ik me niet vergis was de goldshake 55€ en de fibershake is 54,95=€). enfin het is toch belachelijk weinig. Waardoor je dus die 50€ moet betalen.
                        Dat heb je mis, Goldshake kost 51,19€ en fibershake 50 kost 54,95, dus wel degelijk een upgrade, zoals reeds gezegd valt die 50€ weg, maar omdat je geen nieuwe klant bent, en ze een technieker moeten langssturen kost je dat wel 75€ wat nergens vermeld staat op hun website, dan maar nog eens gebeld naar Telenet, en je kan het ook zelf doen, materiaal ophalen bij een Telenet winkel en alles zelf instaleren, maar hoe zit dat dan met de beveiligingsinstellingen en blijven je wachtwoord, gebruikersnaam enz. allemaal hetzelfde, en moet dat ding geactiveerd worden ? Daar heb ik nog wat vragen, mischien best eens naar de winkel gaan met mijn vragen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: telenet Goldshake naar fibershake

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Niks online doen, danbetaal je de standaard kosten.

                          Bel naar de klantendienst en zeg dat je wil omschakelen naar fibernet als het kan zonder bij te betalen, of naar Belgacom.
                          Wedden dat het lukt?
                          Wie niet waagt .... Blijft maagd.
                          Heb ik gedaan, op een vriendelijke manier hun uitgelegd dat ik het niet vond kunnen en dan vriendelijk gezegd dat ik test aankoop op de hoogte breng en zal overwegen om alles op te zeggen.
                          Zoals u wenst, heeft u verder nog vragen... was het antwoord.
                          Ook de vermelding dat er mensen zijn die wel gratis overschakelen stuitte op hun ongeloof.

                          Ik ken wel wat middenkaderpersoneel bij telenet, zal even afwachten wat ze bij test aankoop zeggen en dan eens bij telenet personeel aankloppen.
                          Het lijkt erop dat er echt sprake is van willekeur betreffende het aanrekenen van kosten
                          Graag een eerlijke mening.

                          Comment


                          • #14
                            Re: telenet Goldshake naar fibershake

                            Oorspronkelijk geplaatst door Bablo Bekijk bericht
                            De 50€ valt weg als je een upgrade doet naar een hoger abonnement.
                            Van goldshake naar fibershake is een downgrade (als ik me niet vergis was de goldshake 55€ en de fibershake is 54,95=€). enfin het is toch belachelijk weinig. Waardoor je dus die 50€ moet betalen.

                            Telenet probeert er altijd het maximum uit te halen door van alle 'kosten' aan te rekenen.
                            en dat stoort me echt.
                            vb: de administratieve kosten als men wat te laat is met betalen, men dient overigens te betalen binnen een zeer korte tijd nadat het factuur ontvangen is.
                            Zo ben ik al 13 jaar klant bij proximus, en heb af en toe te laat betaald maar heb nog nooit administratieve kosten betaald.
                            Een boete betalen voor te laat betalen is moeilijk hard te maken daar ze niet weten of je een factuur ontvangen hebt .Bij mijn zoon zijn reeds een paar facturen niet aangekomen ( god weet waarom of hoe )dan een factuur met boete bij , maar steeds telefonisch opgelost zonder boete.

                            Comment


                            • #15
                              Re: telenet Goldshake naar fibershake

                              Oorspronkelijk geplaatst door Bablo Bekijk bericht
                              Heb ik gedaan, op een vriendelijke manier hun uitgelegd dat ik het niet vond kunnen en dan vriendelijk gezegd dat ik test aankoop op de hoogte breng en zal overwegen om alles op te zeggen.
                              Zoals u wenst, heeft u verder nog vragen... was het antwoord.
                              Ik kreeg net hetzelfde antwoord

                              Deze morgen een mail van Telenet, met een PDF aangaande mijn bestelling, daar staat te lezen over welke shake het gaat, er staat ook bij
                              "Gratis activeringskost aanpassing abonnement (ter waarde van €50) "
                              Maar nergens reppen ze met een woord over die 75€ installatiekosten.

                              Comment

                              Working...
                              X