Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Telenet

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Gelijk heb je, want over kwaliteit van iets dat een dode letter is kan je moeilijk iets mooi schrijven hé.
    Wat wil je dan?
    Dat ze bij elke klant dat belt na 2,5 minuten zegt dat ze gaan neerleggen?
    Vermoedelijk heb je nooit in een groot bedrijf gewerkt, anders zou je weten dat men NOOIT personeel kan voorzien voor piekmomenten, altijd voor het gemiddelde.
    Stel dat Telenet in gans het land plat gaat, dan kunnen ze toch moeilijk 1 miljoen medewerkers hebben om iedereen binnen de 2,5 minuten te woord te staan?
    Zelfs niet met 20.000 bellers.
    Beetje realistisch blijven. [emoji23]

    Edit: Als men voorrang wil hebben, dan moet men maar een betalend contract afsluiten met duidelijk gedefinieerde SLA.
    Maar als particulier zie ik daar weinig nut in.
    Last edited by VerSeg; 14 januari 2023, 16:53.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #32
      Re: Telenet

      Nete, ik ga zelf uw PB niet posten, maar misschien is het wel correct dat je hier ook dezelfde info deelt dat u twee 0800 nummers hebt van Telenet waar u wel meteen iemand aan de lijn krijgt. [emoji57]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #33
        Re: Telenet

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Wat wil je dan?
        Dat ze bij elke klant dat belt na 2,5 minuten zegt dat ze gaan neerleggen?
        Er zegt trouwens niemand iets, het zijn gewoon computerbandjes die je te horen krijgt.
        En als het gemiddelde gewoon door te weinig mensen ALTIJD piek wordt, vul het zelf maar in. (hun computergegenereerde belofte dat ze mij gingen bellen op het nummer dat ik opgaf en dat de computer herhaalde en vroeg of het juist was, nu al meer dan 48 uur geleden). Ha ja, juist, het is in het weekend enkel wachtdienst, net wanneer de meeste mensen thuis zijn. Geloof je dat nu zelf ?
        Last edited by nete; 14 januari 2023, 20:36.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #34
          Re: Telenet

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Nete, ik ga zelf uw PB niet posten, maar misschien is het wel correct dat je hier ook dezelfde info deelt dat u twee 0800 nummers hebt van Telenet waar u wel meteen iemand aan de lijn krijgt. [emoji57]
          1) uitermate grof en zielig dat je een stuk van een PB hier komt posten. PB waarmee ik op die manier probeer om het topic niet verder te belasten.
          2) vermits ik volgens u toch de enige ben die een probleem ervaar zijn die nummers voor niemand interessant toch ?
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #35
            Telenet

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            1) uitermate grof en zielig dat je een stuk van een PB hier komt posten. PB waarmee ik op die manier probeer om het topic niet verder te belasten.
            2) vermits ik volgens u toch de enige ben die een probleem ervaar zijn die nummers voor niemand interessant toch ?
            Hier post je enkel negatieve info over Telenet, maar het positieve laat je bewust achterwege waardoor heel dit topic onterecht een verkeerde negatieve wending blijft behouden.
            Als er een oplossing is voor een aangekaart probleem, dan is er geen reden om deze info achter te houden en de mensen op een verkeerd spoor te zetten.
            Als u, in tegenstelling tot wat u hier eerder gepost heeft, wel via officiële 0800 nummers van Telenet meteen iemand aan de lijn krijgt, waarom dan niet zo correct zijn dit te vermelden? [emoji848]
            Er is toch niets fout om ook een oplossing te laten kennen?

            Edit:
            Op deze pagina staan bepaalde nummers van Telenet, zowel 015 als 0800 nummers, ook de druktebarometer staat er bij sommige bij.
            Bel ons op 015 66 66 66 voor admin en technische vragen, bel 0800 66 046 om je abonnement aan te passen. We zijn ook bereikbaar via WhatsApp en Messenger.


            Aanrekening en administratie: Bel ons op 015 66 66 66 en kies optie 1
            Technisch probleem: Bel ons op 015 66 66 66 en kies optie 2
            Je afspraak: Bel ons op 015 66 66 66. Kies eerst voor optie 3, dan voor optie 5 en tot slot voor optie 1
            Thuislevering van je toestel: Bel ons op 015 66 66 66
            Je verhuis: Bel ons op 0800 66 046
            Abonnement opzeggen: Bel ons op 0800 66 350
            Abonnement aanpassen: Bel ons op 0800 66 046

            En mocht iemand het niet weten, 0800 666 666 is het gratis nummer achter 015 666 666.
            Zo geheim zijn die nummers niet. [emoji6]
            Last edited by VerSeg; 14 januari 2023, 21:21.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #36
              Re: Telenet

              Trouwens, gisteravond, vrijdag (ik denk dat dat een werkdag is) rond 21u40 (volgens hun "barometer" is de storm dan gaan liggen ) nog even een poging gewaagd op het 015 nummer. Na een minuut of drie het bekende liedje: de wachttijd loopt op, maar we kunnen u ook zelf terugbellen bla bla bla. Na dik 10 minuten gewoon dichtgelegd.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #37
                Re: Telenet

                Eindelijk weer wat vuur op dit in slaap gesukkeld forum.

                Comment


                • #38
                  Re: Telenet

                  Oorspronkelijk geplaatst door binnenuit Bekijk bericht
                  eindelijk weer wat vuur op dit in slaap gesukkeld forum.

                  pracht opmerking
                  De gustibus et coloribus non est disputandum
                  Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

                  Comment


                  • #39
                    Re: Telenet

                    Hier al jarenlang tevreden van Telenet, ik moet ook nooit bellen.

                    Maar met jarenlange ervaring uit de helpdesk en callcenter wereld (waaronder bij Telenet, lang geleden) kan ik u wel zeggen dat dat charter zinloos is. Geen enkel bedrijf heeft het geld om een helpdesk groot genoeg voor alle mogelijke pieken op te zetten.
                    Wat heb je liever, geen wachttijd en gruwelijk dure abonnementen? Of een nog redelijke prijs, en wachttijd?

                    Comment


                    • #40
                      Re: Telenet

                      Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
                      kan ik u wel zeggen dat dat charter zinloos is.
                      We zijn hier toch al met drie met die mening.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #41
                        Telenet

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        We zijn hier toch al met drie met die mening.
                        En toch klopt dat niet volledig want er is wel degelijk een positieve impact sinds de discussie daarover begonnen is. [emoji57]

                        Vroeger waren er op veel meer plaatsen lange wachttijden zonder mogelijkheid teruggebeld te worden, zonder mogelijkheid om op een andere manier het bedrijf te contacteren (e-mail, contactformulier, …) en op de hoop toe heel vaak (dure) betalende nummers (soms zelfs 0900).

                        Na deze overeenkomst dat eigenlijk in het begin vooral als hoofddoel had de “lange dure communicaties” op kosten van de klant te beperken, zijn er toch al heel veel zaken veranderd.

                        De meeste bedrijven hebben een gratis (0800) nummer ingevoerd of gebruiken standaard nummers die uiteindelijk ook niets of bijna niets kosten want bij zo goed als elk abonnement heeft men gratis belminuten.

                        Dat het systeem volledig alles opvangt en er nooit nog wachttijd zou zijn, is nooit de bedoeling geweest en zoals door anderen vermeld niet realiseerbaar voor de bedrijven.

                        Al bij al vind ik persoonlijk (mijn ervaring) dat het in het algemeen bij providers nog heel goed meevalt, vooral dat men die diensten zelden moet contacteren en er niet vaak mee geconfronteerd kan worden als het toch eens wat langer duurt.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #42
                          Re: Telenet

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          En toch klopt dat niet volledig want er is wel degelijk een positieve impact sinds de discussie daarover begonnen is. [emoji57]
                          In het begin na BASTA is het een tijd gebeterd maar toen was Telenet een van de besten van de klas (zelfs zonder het Charter vodje).
                          Maar ja, als je argumenten qua wachttijden uitgeput zijn begin je over telefoonkosten, en als die argumenten uitgeput zijn weer over iets anders.
                          Ik wacht nog altijd op hun beloofde telefoon (al vanaf donderdag 15 uur). Ik heb eens rondgekeken op een review site: ze gaan zo goed als zeker nooit terugbellen. Op mijn schriftelijke vraag van een maand geleden: nooit enige reactie.
                          Ge zijt toch wel erg naïef in het grenzeloos verdedigen van non-service.
                          Last edited by nete; 16 januari 2023, 18:18.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #43
                            Re: Telenet

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            In het begin na BASTA is het een tijd gebeterd maar toen was Telenet een van de besten van de klas (zelfs zonder het Charter vodje.
                            Maar ja, als je argumenten qua wachttijden uitgeput zijn begin je over telefoonkosten, en als die argumenten uitgeput zijn weer over iets anders.
                            Ik wacht nog altijd op hun beloofde telefoon (al vanaf donderdag 15 uur). Ik heb eens rondgekeken op een review site: ze gaan zo goed als zeker nooit terugbellen. Op mijn schriftelijke vraag van een maand geleden: nooit enige reactie.
                            Ge zijt toch wel erg naïef in het grenzeloos verdedigen van non-service.
                            Uw geklaag over futiliteiten is blijkbaar NOOIT uitgeput hé Nete. [emoji848]
                            Het leven is anders veel aangenamer om een beetje positiever op alles te kijken dan overal enkel en alleen het kleine minpuntje als nationale ramp te aanzien.

                            Nogmaals, u heeft al dagen geleden gemeld dat u ondertussen iemand aan de lijn gekregen heeft en bevestigd dat uw vraag beantwoord werd.
                            Dat je nu al dan niet teruggebeld werd, dat doet helemaal niets meer ter zake.

                            Trouwens als een supportafdeling perfect werkt, dan loggen ze gesprekken en zou het zelfs zo zijn dat uw vraag afgesloten werd mits u ze reeds gesproken heeft.

                            En u leest altijd iets anders dan wat ik schrijf, bizar verdraait u het altijd.
                            U kaart aan dat alles tot niets gediend heeft, ik kaart enkel aan welke veranderingen er in het algemeen doorgevoerd werden (niet enkel Telenet bekeken).

                            En als ge een maand geleden een vraag stelde en nog geen antwoord zou gekregen hebben, dan stel ik me de vraag hoe belangrijk deze wel geweest zal zijn dat ge zo lang kunt wachten. [emoji848]

                            Naïef? Neen realistisch en positief denkend.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #44
                              Re: Telenet

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

                              En als ge een maand geleden een vraag stelde en nog geen antwoord zou gekregen hebben, dan stel ik me de vraag hoe belangrijk deze wel geweest zal zijn dat ge zo lang kunt wachten. [emoji848]
                              Nog altijd geen antwoord gekregen, ofwel hebben ze het bericht nog altijd niet gelezen, ofwel is het vertikaal geklasseerd in de hoop dat ik toch niet ga reageren...

                              Een ander voorbeeldje: achter onze tuin ligt een voetweg die men van verlichting gaat voorzien. Sinds november staan de palen er, bovenaan open en dus zonder lampen. Ik meld dit aan Fluvius.
                              Na een volle maand (hoe is het mogelijk) een antwoord dat men het gaat doorgeven aan de betreffende dienst. Eén dag (jaja één dag) later een uitleg hoe de zaak in mekaar zit (de lampen moeten nog geleverd worden)
                              Zoveelste bewijs: vrijwel al die eerste lijn helpdesks zijn gruwelijk onderbemand, eens die voorbij gaat het ineens supersnel.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • #45
                                Re: Telenet

                                Telenet chat: binnen 4u antwoord volgens hen.
                                Hier na 48u zelfs nog geen enkele reactie.
                                Goed bezig mannen ...

                                Jaja
                                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                                Comment

                                Working...
                                X