Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tax-on-web

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Tax-on-web

    Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Ik heb zelfs een nieuwe Eid-lezer gekocht, en ik kan niet inloggen (Windows 8.1 en Explorer 11).
    Software van de reader ingeladen (zowel met bijhorende CD, als daarna met de software van TOW).
    ID-kaart wordt gelezen en correct weergegeven.
    Dan proberen in te loggen via CSAM.
    Certificaat bevestigd (na ingeven pincode).
    Dan moet je een link aanklikken om naar Tax On Web te gaan.
    Ik krijg een "deze pagina kan niet worden weergegeven" error en de vraag of de link juist is. Weet ik veel, ze geven die link zélf op !
    https://certif.camfas.belgium.be 't Kan zijn dat ik er nu een paar letters verkeerd van heb geschreven, want ik heb geen copy/paste gedaan.
    Probleem opgelost. Google Chrome ingeladen, en daarmee doet tax-on-web het perfect.

    Comment


    • Re: Tax-on-web

      Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
      Heb de mijn al teruggekregen , voor te betalen kunnen ze niet lang genoeg wachtenwant dan heb jij een renteloze lening.Wel het geld achter de hand houden hé.
      Gisteren gekregen.
      Ik dacht dat ik 8000€ moest betalen, en het is maar 5000€.
      Me happy!

      Mijn iMac (2010) krijg ik niet in orde voor Taxonweb. Software is aanwezig, maar de eid lezer wordt gewoon niet gevonden.
      Met de MBP van mijn zoon met dezelfde sofware geïnstalleerd werkt het wel.

      Enfin, we kunnen beginnen met het fiscuswerpen.

      Comment


      • Re: Tax-on-web

        Terug thuis na vriendenbezoek in Calpe. Niks brief met "voorstel vereenvoudigde aangifte tussen de post (maar ja, ze hebben nog 1 dag....).
        Toch maar de eid lezer eens aangesloten en tot mijn verbazing zijn de gegevens al "ingeladen".
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • Re: Tax-on-web

          Misschien ligt uw brief nog bij de post. 😆

          Ik ken een paar mensen die hun brief al 2 of 3 weken hebben.

          Dus ja ... ze pesten u misschien gewoon wat om u op te jutten. 😎
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • Re: Tax-on-web

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Misschien ligt uw brief nog bij de post. ��

            Ik ken een paar mensen die hun brief al 2 of 3 weken hebben.

            Dus ja ... ze pesten u misschien gewoon wat om u op te jutten. ��
            Mijne is al ingevuld en weet wat ik terugkrijg, maar wanneer?

            Comment


            • Re: Tax-on-web

              Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
              Mijne is al ingevuld en weet wat ik terugkrijg, maar wanneer?
              Hier idem, mocht wel eens na jaaaaaaaren van betalen.
              Maar ja, het komt alleen door de isolatiewerken die we hebben laten uitvoeren aan ons dak... dus eerst flink moeten investeren om dan een stukje terug te krijgen .
              In feite mogen we blij zijn dat ze belastingaftrek toelaten voor isolatiewerken, mocht het niet zo zijn, dan zouden we weer moeten betalen hebben.

              Comment


              • Re: Tax-on-web

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Hier idem, mocht wel eens na jaaaaaaaren van betalen.
                Maar ja, het komt alleen door de isolatiewerken die we hebben laten uitvoeren aan ons dak... dus eerst flink moeten investeren om dan een stukje terug te krijgen .
                In feite mogen we blij zijn dat ze belastingaftrek toelaten voor isolatiewerken, mocht het niet zo zijn, dan zouden we weer moeten betalen hebben.
                Zolang ik werkte moesten we ook altijd betalen , daar ging het vaklantiegeld aan op en er werd veel afgehouden en mijn vrouw is mindervalide (zonder inkomen of vergoeding).

                Comment


                • Re: Tax-on-web

                  Je zou blij moeten zijn dat je moet bijbetalen. Dit wil immers zeggen dat er maandelijks van je loon te weinig is afgehouden.

                  Een tip van de accountant in mezelf: in dergelijk geval zet je maandelijks dit bedrag op een spaarrekening. Het brengt wel niets op, maar je komt niet voor verassingen te staan.

                  Mensen zoals ik die jaarlijks geld terugkrijgen van de fiscus, staan eigenlijk een renteloze lening van ca 18 maanden toe aan de staat.
                  Er wordt dus elke maand te veel afgehouden.

                  Groetjes

                  Peter

                  Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

                  Comment


                  • Re: Tax-on-web

                    Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                    Je zou blij moeten zijn dat je moet bijbetalen. Dit wil immers zeggen dat er maandelijks van je loon te weinig is afgehouden.

                    Een tip van de accountant in mezelf: in dergelijk geval zet je maandelijks dit bedrag op een spaarrekening. Het brengt wel niets op, maar je komt niet voor verassingen te staan.

                    Mensen zoals ik die jaarlijks geld terugkrijgen van de fiscus, staan eigenlijk een renteloze lening van ca 18 maanden toe aan de staat.
                    Er wordt dus elke maand te veel afgehouden.

                    Groetjes

                    Peter

                    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
                    Heb ik hier al meermaals geschreven.
                    Ik zou graag elk jaar bvb. 1.000.000 euro belastingen betalen, want dat zou betekenen dat ik minimum ook nog evenveel zou overhouden... wat nu jammer genoeg niet het geval is.
                    En bovendien is hetgeen ik anders moet bijbetalen ook niet een bedrag dat ik er mank ga van lopen.
                    Alleen maar het isoleren van een dak zou anders niet voor een verschil tussen betalen en krijgen kunnen zorgen, dat zou de account in jezelf toch moeten weten.
                    En zolang we maar gezond zijn, lekker kunnen eten en drinken, en een keer of vier vijf op reis kunnen gaan per jaar...dan heb ik geen reden tot klagen, en vooral de eerste is belangrijk, dan volgens die andere vanzelf.
                    Ben wel lichtjes anders gaan leven sedert ik kanker had en overwonnen heb .
                    Last edited by Guest17; 31 mei 2016, 11:25.

                    Comment


                    • Re: Tax-on-web

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      En zolang we maar gezond zijn, lekker kunnen eten en drinken, en een keer of vier vijf op reis kunnen gaan per jaar...dan heb ik geen reden tot klagen, en vooral de eerste is belangrijk, dan volgens die andere vanzelf.
                      Ben wel lichtjes anders gaan leven sedert ik kanker had en overwonnen heb .
                      Wijze woorden. Er wordt al genoeg geklaagd voor het minste de dag van vandaag.
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

                      Comment


                      • Re: Tax-on-web

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Misschien ligt uw brief nog bij de post. ��

                        Ik ken een paar mensen die hun brief al 2 of 3 weken hebben.

                        Dus ja ... ze pesten u misschien gewoon wat om u op te jutten. ��
                        Ik vind het best zo, ook vandaag geen brief. Voor mij hoeven ze er geen papier aan te spenderen, ze mogen wel iets sneller de zaken in TOW inladen zodat ik eraan kan.
                        Aangifte verbeterd in TOW en nu mogen ze morgen mijn aanslag al sturen.
                        En volgend jaar een gewone aangifte gevraagd, kan die dan een maand sneller insturen.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • Re: Tax-on-web

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          En volgend jaar een gewone aangifte gevraagd, kan die dan een maand sneller insturen.
                          Met als resultaat dat die toch niet sneller verwerkt wordt, enkel de vereenvoudigde aangiftes gaan sneller.
                          Er is geen behandeling volgens datum van indienen, dus daar moet je niet voor gehaast zijn.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • Re: Tax-on-web

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Ik vind het best zo, ook vandaag geen brief. Voor mij hoeven ze er geen papier aan te spenderen, ze mogen wel iets sneller de zaken in TOW inladen zodat ik eraan kan.
                            Aangifte verbeterd in TOW en nu mogen ze morgen mijn aanslag al sturen.
                            En volgend jaar een gewone aangifte gevraagd, kan die dan een maand sneller insturen.
                            had vorig jaar ook enkel een kleine aanpassing gedaan aan mijn aangifte op TOW en ben nog steeds aan het wachten op mn terugbetaling. Maar nu kan het nog max 3 maand duren dacht ik

                            Comment


                            • Re: Tax-on-web

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Met als resultaat dat die toch niet sneller verwerkt wordt, enkel de vereenvoudigde aangiftes gaan sneller.
                              Er is geen behandeling volgens datum van indienen, dus daar moet je niet voor gehaast zijn.
                              Weet ik ook wel, maar dan ben ik er de eerste dag dat TOW "opent" vanaf. En met dat lange wachten heb ik gemiddeld dan wel geluk: veel meer keren vrij snel dan extra laat.

                              Edit: vandaag toch 5 (voor mij nutteloze, want gift niet ingevuld), A4' tjes in de bus. Nu, ik kan kiezen om het voorstel in de toekomst via mail te ontvangen, maar gezien deze voorstellen toch nutteloos zijn als je één of andere gift schenkt, toch maar gekozen voor een gewone aangifte in 2017.
                              Last edited by nete; 1 juni 2016, 11:40.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • Re: Tax-on-web

                                Zojuist mijn aangifte via Tax-on-Web ingevuld en doorgestuurd. Het ging deze keer perfect en snel.
                                En ik kreeg wel degelijk een "gewone" aangifte in mijn Taxbox, zoals verleden jaar gevraagd voor 2017.

                                Ze mogen er bij FOD voor mijn part morgen aan beginnen.
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X