Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tablet resetten via PC?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tablet resetten via PC?

    Mijn zoon heeft een tablet van Lenco.
    Altijd goed gewerkt, maar sedert enkele dagen start deze niet meer op. Scherm blijft hangen op het android logo.
    Ik heb deze al gereset via het reset knopje en ook een harde reset geprobeerd via een toetsencombinatie (maar ik betwijfel of dit laatste gelukt is).
    Bestaat er de mogelijkheid om via een of ander programmatje deze tablet terug te zetten naar de fabrieksinstellingen via pc?
    https://www.facebook.com/devrieset/

  • #2
    Re: tablet resetten via PC?

    Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk bericht
    Mijn zoon heeft een tablet van Lenco.
    Altijd goed gewerkt, maar sedert enkele dagen start deze niet meer op. Scherm blijft hangen op het android logo.
    Ik heb deze al gereset via het reset knopje en ook een harde reset geprobeerd via een toetsencombinatie (maar ik betwijfel of dit laatste gelukt is).
    Bestaat er de mogelijkheid om via een of ander programmatje deze tablet terug te zetten naar de fabrieksinstellingen via pc?
    Was er geen programma bij zoals bij mijn smartphone was er een programma bij dat noemt samsung kies om te updaten en sommige dingen te veranderen. Anders eens kijken op de site van Lenco of je daar zo iets kan downloaden.

    Comment


    • #3
      Re: tablet resetten via PC?

      Nee, was er niet bij.
      Op de site van Lenco is er ook niets te vinden...
      https://www.facebook.com/devrieset/

      Comment


      • #4
        Re: tablet resetten via PC?

        Normaalgezien zou je die toch moeten kunnen resetten met een bepaalde toetsencombinatie, dat heb ik ook al gedaan met de tablet (niet mijn tablet, het was ook zo'n goedkope, een minder bekend merk).
        Ik heb toen wel lang gezocht naar de juiste methode, uiteindelijk heb ik dan toch de juiste "procedure" gevonden.

        Terwijl die zelf een update aan het doen is zie je ook het Android logo op het scherm, dan mag je die niet uitschakelen (misschien is het daar misgelopen?).
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: tablet resetten via PC?

          Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk bericht
          Nee, was er niet bij.
          Op de site van Lenco is er ook niets te vinden...
          Je kan misschien eens contact opnemen met de Lenco helpdesk.
          Bekijk op Lenco.com het aanbod platenspelers, radio's, speakers, stereo sets en meer. Lenco is al meer dan 75 jaar een begrip in Europa. Bezoek onze webshop via Lenco.com.

          Rudi

          Comment


          • #6
            Re: tablet resetten via PC?

            Meestal is het inderdaad met een toetsencombinatie.
            Als je echt niet online kan vinden zou ik toch maar eens met trial-and-error proberen. Zoveel toetsen zullen er wel niet aan een tablet zitten.
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment

            Working...
            X