Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tablet om nota's te nemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tablet om nota's te nemen

    Goed, ik heb mij tot op heden ver kunnen houden van tablets en dergelijke...

    Nu ben ik opzoek naar een oplossing die mijn manueel geschreven notieboekje zou kunnen vervangen.
    Ik zoek niets met een toetsenbord maar wel iets waar ik met een pen nota's mee kan maken, opslaan, classeren....

    Iemand een idee?
    Moet ik in de richting zoeken van een tablet met een hoog resolutie-scherm?

    Voorstellen zijn welkom.

    Met dank
    Dat we ze nog lang mogen "trekken".
    Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

  • #2
    Re: Tablet om nota's te nemen

    Samsung galaxy note 3. Hier kan je nota's mee maken door met een pen ( bijgeleverd ) op het scherm te schrijven. Supertoestel !
    My site : http://www.photografie.be

    Comment


    • #3
      Re: Tablet om nota's te nemen

      Oorspronkelijk geplaatst door Den Door Bekijk bericht
      Samsung galaxy note 3. Hier kan je nota's mee maken door met een pen ( bijgeleverd ) op het scherm te schrijven. Supertoestel !
      Als het beperkt in grootte moet zijn is dat inderdaad het beste toestel dat ze ooit gemaakt hebben, als het iets groter moet zijn is de Note 8" of Note 10.1" (versie 2014) eveneens ideaal.
      Elke Note heeft standaard een pennetje bijgeleverd en mooi ingewerkt in het toestel.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Tablet om nota's te nemen

        Met dank voor de reacties.

        Ik zie dat beiden in de categorie smartphone zitten. De telefoon zal ik echter niet kunnen gebruiken gezien ik vastgebonden ben aan een Blackberry.
        Is er een suggestie zonder telefoonfunctie?
        Dat we ze nog lang mogen "trekken".
        Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

        Comment


        • #5
          Re: Tablet om nota's te nemen

          Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
          Ik zie dat beiden in de categorie smartphone zitten.
          ??? De Note 8" en 10.1" zijn toch tablets hoor.

          Comment


          • #6
            Re: Tablet om nota's te nemen

            Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
            ??? De Note 8" en 10.1" zijn toch tablets hoor.
            Volgens mij heet die categorie een "phablet". Een combinatie van phone en tablet. Het zijn tablets waar je ook mee kunt bellen

            Comment


            • #7
              Re: Tablet om nota's te nemen

              Oorspronkelijk geplaatst door Havezet Bekijk bericht
              Volgens mij heet die categorie een "phablet". Een combinatie van phone en tablet. Het zijn tablets waar je ook mee kunt bellen
              Als je naar de topversies kijkt, die met 3G/4G, maar zie, ze bestaan ook zonder telefoonfuncties:








              Nog een opmerking: ik ben niet zeker dat alle modellen met een pen worden geleverd, maar wel de 10.1

              Comment


              • #8
                Re: Tablet om nota's te nemen

                Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                Nog een opmerking: ik ben niet zeker dat alle modellen met een pen worden geleverd, maar wel de 10.1
                Elke Note (niet de gewone Tab) wordt met een pen geleverd, 100% zeker.
                De Notes hebben natuurlijk allemaal Note in de benaming (dus niet alles van je lijstje).
                Deze dus: http://www.samsung.com/be/consumer/m...le-phone/note/
                Last edited by VerSeg; 10 januari 2014, 23:17.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Tablet om nota's te nemen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
                  Is er een suggestie zonder telefoonfunctie?
                  De Note 8 WiFi of Note 10.1 WiFi ... dan zit er geen 3G/4G functie op maar vergeet niet dat er soms ook een verschil zit in processor.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tablet om nota's te nemen

                    ..en is dit toetsenbord dan bvb een interessant accessoire (en is die aanbieding überhaupt een koopje)?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tablet om nota's te nemen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
                      ..en is dit toetsenbord dan bvb een interessant accessoire (en is die aanbieding überhaupt een koopje)?
                      Als je zo'n toetsenbord bij je tablet koopt, dan neem je beter een kleine portable.

                      De korting dat ze aangeven is zever want een degelijk toetsenbord kost niet eens zo veel als je wat zoekt op het net, trouwens zijn er veel betere oplossingen.
                      Trouwens is het niet gemaakt voor de laatste versie van de TAB 3 (heeft met formaat te maken).

                      Probeer eerst maar eens het virtueel toetsenbord (on-screen) met het pennetje of je vingers ... werkt prima voor onderweg.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment

                      Working...
                      X