Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Systeemherstel....!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Systeemherstel....!

    Kan iemand mij in het kort en begrijpelijk uitleggen hou dat werkt op mijn PC..?
    Gebruik Win7 maar ben een nul als het op PC aan komt.
    Vroeger deed iemand het voor mij, ik kom er niet uit.
    Heb de ellende alleen maar groter gemaakt...!!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

  • #2
    Re: Systeemherstel....!

    Bouk, Wanneer je er echt niet meer uitkomt bel dan naar de helpdesk van Microsoft in Nederland die helpen je gratis en nemen zo nodig op afstand je pc over om naar het probleem te kijken en te herstellen ze geven je gelijktijdig instructies wat te doen.

    Comment


    • #3
      Re: Systeemherstel....!

      Comment


      • #4
        Re: Systeemherstel....!

        Bedank zucht...zucht..
        zat echt met de handen in het haar hoor.
        Maar het is gelukt. Duurde wel een kwartier maar ik had er dan ook een behoorlijke puinhoop van gemaakt.
        nogmaals mijn hartelijke dank
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Systeemherstel....!

          Nu alles terug normaal werkt, kan je best een manueel herstelpunt aanmaken (staat ook in de link uitgelegd).

          Comment


          • #6
            Re: Systeemherstel....!

            Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
            Nu alles terug normaal werkt, kan je best een manueel herstelpunt aanmaken (staat ook in de link uitgelegd).
            OK..dank voor de tip.
            ben hier al zo blij mee, zag mijn geest al dwalen, nogmaals bedankt.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Systeemherstel....!

              Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
              Bouk, Wanneer je er echt niet meer uitkomt bel dan naar de helpdesk van Microsoft in Nederland die helpen je gratis en nemen zo nodig op afstand je pc over om naar het probleem te kijken en te herstellen ze geven je gelijktijdig instructies wat te doen.
              Doen ze dit echt gratis voor verouderde versies?
              En moet het geen volledige versie zijn en geen OEM?
              Goed als ze wat soepel zijn, maar ik had in gedachten dat er toch wat voorwaarden aan verbonden waren.
              Mvg,
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Systeemherstel....!

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Doen ze dit echt gratis voor verouderde versies?
                En moet het geen volledige versie zijn en geen OEM?
                Goed als ze wat soepel zijn, maar ik had in gedachten dat er toch wat voorwaarden aan verbonden waren.
                Mijn PC draait hier al 16 jaar.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Systeemherstel....!

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Doen ze dit echt gratis voor verouderde versies?
                  En moet het geen volledige versie zijn en geen OEM?
                  Goed als ze wat soepel zijn, maar ik had in gedachten dat er toch wat voorwaarden aan verbonden waren.
                  Mvg,
                  Ze hadden er mij vorig jaar niet naar gevraagd, maar het mag een OEM zijn. Zij willen gewoon dat hun besturingsprogramma's goed draaien.
                  Ik heb het idee dat ze heel soepel zijn.

                  Comment


                  • #10
                    Systeemherstel....!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                    Ze hadden er mij vorig jaar niet naar gevraagd, maar het mag een OEM zijn. Zij willen gewoon dat hun besturingsprogramma's goed draaien.
                    Ik heb het idee dat ze heel soepel zijn.
                    Bij een OEM staat anders dat men geen recht heeft op hun support en men naar de verkoper moet.
                    Maar ik kan begrijpen dat ze er niet altijd aandacht aan geven of er om vragen en dus toch gewoon helpen.
                    Voor kleine vragen zal het nakijken ervan mogelijks langer duren dan een antwoord te geven.

                    Edit: Even opgezocht wat Microsoft ervan vermeldt op hun website bij vragen en antwoorden.
                    Maar zoals u aangeeft zijn ze in realiteit wat soepeler. [emoji106]
                    Soepel zijn betekent dat een klant tevreden blijft.

                    Antwoord van Microsoft:
                    Een OEM versie wordt geleverd bij een nieuwe pc en bevat normaal gezien geen Windows DVD. Deze hebben veelal een herstel partitie of worden geleverd met herstel DVD's die U in sommige gevallen zelf moet branden. De ondersteuning voor een OEM versie ligt bij de fabrikant. Een retail versie van Windows is een DVD van Microsoft zelf waarmee de pc geinstalleerd en eventueel hersteld kan worden. Indien een pc zelf wordt gebouwd, is er ook nog een zelfbouw OEM versie beschikbaar. Microsoft geeft de ondersteuning voor de retail versies.
                    Last edited by VerSeg; 18 januari 2019, 13:11.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Systeemherstel....!

                      Je kan ook wachten tot "Microsoft" je zelf opbelt ... LOL!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Systeemherstel....!

                        Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                        Je kan ook wachten tot "Microsoft" je zelf opbelt ... LOL!
                        Om een klein programmake te installeren waarmee ze uw systeem corrigeren. [emoji16]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Systeemherstel....!

                          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                          Je kan ook wachten tot "Microsoft" je zelf opbelt ... LOL!
                          Natuurlijk is dat een grap van u, maar toch nog ten overvloede voor mensen die dat niet door hebben: Microsoft zal nooit ongevraagd en telefonisch contact met u opnemen.
                          Het gebeurd regelmatig dat criminelen (scammers vaak vanuit Nigeria) onder de naam Microsoft mensen opbellen en dat immer in het Engels. De echte helpdesk in Nederland is Nederlandstalig.
                          Last edited by Binnenuit; 19 januari 2019, 13:41.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Systeemherstel....!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                            . De echte helpdesk in Nederland is Nederlandstalig.
                            Met een zwaar Indisch accent

                            Comment


                            • #15
                              Re: Systeemherstel....!

                              Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                              Met een zwaar Indisch accent
                              LOL .. ja, ik had er gisteren nog zo eentje aan de hoorn hangen .. toen ik hem uitlachte hing hij op .. slechte dienstverlening van Microsoft !

                              Comment

                              Working...
                              X