Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
Weergegeven resultaten: 51 t/m 56 van 56

Discussie: Stuur trekt tegen

Standaard Re: Stuur trekt tegen

Normaal moet het stuur gefixeerd worden op 12 uur,als men aan directie etc; werkt.
    Ben dat ook tegengekomen,en moest dus 15° links sturen om rechtdoor te gaan.(Was gefixeerd op 12 uur,ik stond erbij.)
    Was in 10 minuten opgelost.Airbag eruit,stuur los en terug op 12 uur gecentreerd.
    Maar met die airbags etc.,is dat blijkbaar niet altijd zo eenvoudig.
    Maar stuur trok niet tegen,je moest alleen wat naar links draaien om rechtdoor te rijden.Knap lastig om te parkeren.
    Laatst gewijzigd door demuro; 13 april 2018 om 13:50

Vandaag ontdekte de garagist dat er een veer half gebroken aan mijn voorwiel was, ik heb er nog een ganse tijd mee gereden en ook nog redelijk ver, dit zal het probleem geweest zijn....
    Zal hem vlug laten vervangen want kon door je band schieten op de autostrade en de gevolgen... net op tijd ontdekt voor onze reis :-)

Cardanassen en hoezen rond de koppelingen ( scheurtjes, genoeg vet ) best ook goed laten controleren . Kunnen behoorlijk tegenwringen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
    Vandaag ontdekte de garagist dat er een veer half gebroken aan mijn voorwiel was, ik heb er nog een ganse tijd mee gereden en ook nog redelijk ver, dit zal het probleem geweest zijn....
    Zal hem vlug laten vervangen want kon door je band schieten op de autostrade en de gevolgen... net op tijd ontdekt voor onze reis :-)
    Bedoel je de veer van de demper?
    Als die breekt dan riskeert men wel meer problemen dan alleen een lekke band.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Op 5 april 2018 schreef je :
    Mijn stuur trekt tegen bij het draaien, wat zou dit kunnen zijn en dure herstelling? Een aantal maand geleden heb ik nog maar nieuwe vering laten steken vooraan. Nog geen tijd gehad voor garage.
    Op 8 april 2018 schreef je :
    Raar genoeg is het vanzelf opgelost, na het werk enkele rotondes gereden en gans de week ook geen last meer gehad, heb m'n afspraak voorlopig afgezegd bij de garage
    Op29 juni 2018 schreef je :
    En dat allemaal zonder St Christoffel of een bosje buxus ?
    Laatst gewijzigd door notex; 29 juni 2018 om 09:45

Half gebroken ? Hoe kan dat ? Ik heb ooit een spiraalveer gebroken en de twee stukken hadden elkaar klem gezet, ik had gewoon niks in de gaten. Tegen dat ik op de keuring kwam. Vroeger had je de groene kaart en de rode kaart, alsook de blauwe kaart voor LPG. Ik kreeg een witte kaart.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3

Soortgelijke discussies

1. handen aan het stuur
    Door yveske in forum Actie
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 2 januari 2011, 16:47
  2. Stuur je me een kaartje?
    Door Hawkie in forum Showcase Zwart-Wit
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 5 augustus 2008, 18:11

Regels voor berichten